گفته می شود

 

گفته می شود خانم نایب رئیس از داخل زندان در جلسات هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال شرکت کرده است. فارغ از اینکه چگونه یک مجرم از داخل زندان به اینترنت و لوازم ارتباطی دسترسی دارد که در نشست هیات رییسه معلق شده شرکت کند، یک بحث حقوقی دیگر هم به وجود آورده است؛ آیا قوانین فوتبال اجازه می‌دهد شهره موسوی جزو سرانش بماند؟

 

 

 

 

گفته می شود سخنگوی قوه قضاییه از تشکیل پرونده علیه فائزه هاشمی درباره اظهارات اخیر وی خبر داد. ذبیح الله خداییان سخنگوی قوه قضاییه، در خصوص اظهارات اخیر فائزه هاشمی در خصوص برخی نهادهای انقلابی کشور و نیز اظهاراتش پیرامون پیامبر اسلام گفت: ایشان به علت هر دو موضوع توسط دادستان تحت تعقیب قرار گرفته و پرونده‌ای در دادسرای عمومی انقلاب تشکیل شده است.

 

 

 

گفته می شود کنترل تلویزیون به دست دهه شصتی‌ها افتاده است. این چهره‌ها غالباً حتی تجربه مدیریت گروه را در شبکه‌های تلویزیونی ندارند و از این نظر، شاید تسلط کافی با رفتار و فرهنگ سازمانی نداشته باشند. البته این یک تیغ دو دم است، چون بخشی از وضعیت کنونی صداوسیما متاثر از رفتار‌های سازمانی است و شاید مدیرانی که با این فرهنگ سازمانی بیگانه باشند، بتواند اوضاع را تغییر دهند.

 

 

گفته می شود دو فرد اروپایی که با هدف سو استفاده از مطالبات به حق برخی از صنوف و اقشار کشور و تغییر جهت مطالبات عادی به آشوب، بی‌نظمی اجتماعی و بی‌ثبات سازی جامعه وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و بازداشت شدند.

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم خاش اعلام کرده رقم پرداختی یارانه مردمی خیلی کم است و ای کاش دولت به جای دادن یارانه، کالای معیشتی در اختیار مردم قرار می‌داد و تورم را مهار می‌کرد.

 

 

گفته می شود مصباحی مقدم درباره مدیریت شخص ابراهیم رئیسی گفته مدیریت ایشان را قابل قبول می دانم. نمی توانم بگویم بدون انتقاد است. من نیز انتقاداتی را مطرح کرده و با ایشان درمیان گذاشته ام؛ اما به نسبت مدیریت دولت قبل، مدیریت آقای رئیسی بسیار با کیفیت بالاتری است.

 

 

 

گفته می شود رییس پیشین بانک مرکزی به اظهارات رئیس جمهور درمورد نحوه حذف ارز ترجیحی واکنش نشان داد. عبدالناصر همتی، رییس پیشین بانک مرکزی در توییتر نوشته در مسیر سخت حذف ارز ترجیحی برای دولت آرزوی موفقیت میکنم؛ هر چند با شنیدن صحبت های دیشب رئیس جمهور و نیز سایر مسئولینِ دست اندرکار طرح، از نظر پختگی و نحوه اجرای طرح، میزان آمادگی دستگاه های مجری از نظر سخت افزاری و نرم افزاری که در هماهنگی و شفافیت مؤثر است، نگرانی ام اضافه شد. او ادامه داد: تصمیم در مورد طرح مهم ِجراحیِ نحوهُ تأمین، توزیع و قیمت کالاهای اساسی و دارو، آن هم در شرایط فعلی کشور، جای آزمون و خطا نیست. برای اجرای یک طرح جراحی ملی معیشتی بیش از گذشتن از آبروی شخصی، بایستی وجهه همت رئیس جمهور و همکارانشان، به حداقل رساندن فشارها و خسران احتمالی بر عامه مردم باشد.

 

 

 

گفته می شود سعید مرتضوی به عنوان سرپرست و مدیر عامل وقت سازمان تأمین اجتماعی در این پرونده به تصرف غیرقانونی در وجوه و اموال سازمان تأمین اجتماعی به منظور پرداخت و اختصاص این وجوه از محل بودجه غیرشمول به اشخاص متعدد، محکوم به تحمل ۷۰ ضربه شلاق شده بود. شعبه ۲۹ دیوان عالی کشور برای سعید مرتضوی در پرونده تامین اجتماعی حکم برائت صادر کرد. مرتضوی از طریق درخواست اعمال ماده ۴۷۴ قانون آیین‌نامه دادرسی کیفری، حکم برائت خود را دریافت کرده است.

 

 

 

 

 

گفته می شود مایلی کهن به انتقاد از برخی سیاست ها در حمایت برخی گروه های خارجی و کشورها در شرایط تحریم پرداخته و گفته یکی از مسائلی که در کشور ما جدی گرفته نمی‌شود، این است که نمی‌دانیم «چراغی که به خانه رواست، به مجلس حرام است» من چیزی از سیاست چیزی نمی‌دانم اما این را به خوبی می‌دانم که هیچ کشوری نمی‌تواند در دنیا تنها زندگی کند. تا زمانی که با دنیا رابطه خوبی نداشته باشیم٬ مشکلات پابرجاست و وضعیت مردم هم روز به روز بَدتر خواهد شد.

 

 

 

 

گفته می شود «یکتا جمالی» پس از کسب نقره یک ضرب در دسته ۸۷ کیلوگرم پیکارهای قهرمانی وزنه‌برداری دختران جوانان جهان، روز گذشته از هتل محل اقامت تیم در آتن پایتخت یونان ناپدید شد. نائب رییس فدراسیون این موضوع را تایید کرده است.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*