گفته می شود

 گفته می شودنائب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در توئیتی پیشنهاد داد تا بودجه صدا و سیما به مردم داده شود و هرکس دوست داشت اشتراک بخرد و ۲۰:۳۰ تماشا کند.

گفته می شود نماینده مردم نیشابور درباره میزان سرانه هر فرد برای خرید نان گفته همان هفت دهم نان سنگکی که عنوان کردم، در واقع می‌شود هر ماه ۲۱ عدد نان سنگک برای هر نفر به عنوان الگو تعریف شده است. البته این شنیده غیر رسمی ماست که این الگو را به عنوان مصرف سرانه در نظر گرفتند.

گفته می شود بر اساس مصوبات هیئت های امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی ۱۲۵ هزار میلیارد تومان بودجه مصرف می‌شود، بدون اینکه حسابرسی دیوان محاسبات در آنجا وجود داشته باشد. در همین راستاگفته می شود رئیس‌دانشگاهی ماهی ۲۸۹ میلیون‌تومان حقوق گرفته است

گفته می شود بنابر ابلاغیه سازمان اداری و استخدامی کشور اولین مرحله از انتشار عمومی اطلاعات پرداختی مدیران در تاریخ سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ و مشتمل بر اطلاعات پرداختی مربوط به فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

گفته می شودترکیه به مسافران ایرانی یارانه می‌دهد! اگر هزینه پرواز به ترکیه ۱۰ میلیون تومان است، ۴ میلیون از مسافر دریافت می‌‌شود و ۶ میلیون دیگر را دولت ترکیه پرداخت می‌کند زیرا معتقد است این هزینه از محل خرید توریست‌ها جبران می‌شود بنابراین قیمت پروازهای ترکیه پایین‌‌تر از سایر کشورهاست.

گفته می شود محمدرضا صباغیان بافقی، نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما بال گرانی‌ها را باز کردیم و بال یارانه‌ها را نیز دولت بست، اظهار داشت: ۴۵ هزار تومان باقی ماند اما یارانه‌ها پرداخت نشد لذا مردم این تجربه را داشته‌اند، پس چطور اعتماد کنند وقتی دولت می‌خواهد دوباره یارانه بدهد بعد از یک، دو و یا شش ماه مجدد یارانه‌ها به همین میزان باقی مانده و قیمت‌ها پرواز نکند. آیا به این موضوع فکر شده است. صباغیان در ادامه مشکل اصلی کشور را نبود نظارت و فعالیت مافیا، سلاطین مرغ، شکر، تخم‌مرغ و خوراک دام دانست و افزود: ما نیاز به دستگاه‌های نظارتی قوی داریم و دولت صرفاً اسب لنگی برای جنگ اقتصادی دارد که باید آن را عوض کند. نیروهای دستگاه‌های نظارتی ضعیف هستند و با حقوق کم به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند.

گفته می شود احمدی نژاد بر ضرورت اجتناب مقامات و مسئولان کشور از کوچک شمردن نارضایتی و خشم ملت تاکید کرد و گفت:سیلی که به راه افتاده، حاصل عملکرد خودتان است و الا ملت ایران، شریف ترین و نجیب ترین ملت در طول تاریخ است و در این چهل و اندی سال، در هیچ جا و از هیچ چیز کم نگذاشته است.هر حکومتی و سیستمی که مردم را کنار بگذارد، محال است در مدیریت جامعه توفیقی به دست آورد. این مردمند که باید کشور را اداره کنند و اقتصاد، سیاست و فرهنگ آن را بسازند.من با اطلاع می گویم که این دو قدرت شرقی و آن قدرت غربی دست هایشان در دست هم است و می خواهند روی ایران معامله می کنند و ما را به راحتی می فروشند.

گفته می شود عبدالناصر همتی، رییس پیشین بانک مرکزی با انتشار یک فیلم در توییتی نوشته « رکورد تاریخی! سال۱۴۰۰چاپ پول در دولت سیزدهم ۱۴۲ هزار میلیارد تومان شد (علیرغم ادعای تسویه تنخواه دولت) و شایسته کسب عنوان فوق سلطان چاپ پول گردید. مشکلات دولت را کاملاً درک میکنم، فقط خواستم حامیان و امپراتوری رسانه ای دولت هم بدانند تا انشاءالله به ریشه های واقعی مشکلات بپردازند.» همتی در این ویدیو گفت: همانطور که قبلا پیش بینی کرده و هشدار داده بودم متاسفانه دولت سیزدهم رکورد تاریخی چاپ پول را شکست.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*