گفته می شود

 

گفته می شود رییس اتحادیه مشاوران املاک گفته هرچند هنوز تصمیم جدیدی درباره تمدید مصوبه ستاد ملی کرونا و تعیین سقف اجاره‌بها گرفته نشده، مصوبه سال گذشته به قوت خود باقی است و اجرا می‌شود.

 

 

گفته می شود یحیی آل اسحاق رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفته در حوزه بخش خصوصی برای بازگشت پول‌هایمان هیچ مشکلی نداریم.

 

 

 

گفته می شود ارزش بیت‌کوین که صرفا به حذف سودهای اخیر خود راضی نشده است امروز به افت خود ادامه داد تا به پایین‌ترین حد خود از اواخر فوریه رسید. بیت‌کوین با کاهش ۸ درصدی تنها در ۲۴ ساعت، قبل از تثبیت به زیر ۳۶هزار دلار سقوط کرد و داستانی مشابه برای کل بازار کریپتو رقم خورد که در همین بازه زمانی ۷ درصد از دست داد؛ اتریوم ۷ درصد نسبت به قیمت دیروز افت کرد و بقیه ۱۰ ارز برتر بین ۵ تا ۹ درصد با ضرر مواجه شدند.

 

گفته می شود معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به رشد ۲۰۰ درصدی قاچاق آرد در سال ۱۴۰۰ گفته در فرایند هوشمندسازی یارانه‌ها وزارت جهاد کشاورزی طبق روال گذشته با همان فرایند شفاف، ساده و روان، آرد نانوایی‌ها را تامین خواهد کرد.

 

گفته می شود  ‌مؤسسه نظرسنجی بین‌المللی گالوپ در تحقیقی عصبانی‌ترین ملل جهان رو در لیستی مرتب کرد که بر اساس آن، ایرانی‌ ها پس از ملت ارمنستان و عراق سومین ملت عصبانی جهان هستند.

 

 

گفته می شود قلیان در طول تاریخ یک فعالیت بظاهر لذت‌بخش برای مردان بوده ولی امروزه این پدیده، متاسفانه به شکل شگفت‌انگیزی احیا شده و به طرز چشمگیری شاهد افزایش مصرف قلیان در میان دختران و زنان هستیم.

 

 

 

گفته می شود محمد باقر فرزانه امام جمعه موقت مشهد با بیان این که مسئول مردمی باید خودساخته باشد و نباید اسیر خانواده، فرزند یا دامادش باشد، خاطرنشان کرد: مسئول مردمی باید احساس مسئولیت داشته باشد و اگر جز این باشد، مسئولیت برای او آخور دنیا می‌شود

 

 

گفته می شود وزارت کشاورزی طالبان اظهارات وزیر جهاد کشاورزی ایران را که گفته یکی از کشورهای همسایه سه میلیون تن کمبود گندم دارد، تایید اما این را رد کرده که افغانستان این کمبود را از طریق قاچاق گندم از ایران تامین خواهد کرد.

 

 

گفته می شود آیت الله مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس سازمان حج، علت وضعیت کنونی مناسبات ایران با عربستان را اشتباهاتی دانست که صورت گرفته و افزود: باید به وسیله حج کاری کرد که بدبینی‌ها تبدیل به خوش‌بینی شود. این مناسک، مستقیم حج است ولی غیرمستقیم یک مسأله سیاسی است هرچند اسم امور سیاسی برده نشود.

 

 

گفته می شود «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا که از زمان روی کار آمدن در ژانویه سال ۲۰۲۱، در مناسبات مختلف، گاف‌های وی به سوژه رسانه‌های دنیا و حتی رسانه‌های آمریکایی تبدیل شده است، طی هفته‌های اخیر به مراتب بیشتر از قبل گاف داده است.

روزنامه آمریکایی واشنگتن‌تایمز، گزارش کرد که بایدن در جمع کارکنان کارخانه «یونایتد پرفورمنس متالز» در همیلتون در «اوهایو» باز هم گاف داد و گفت که در دوران کاری خود، ۵۰ بار به ایران و عراق و افغانستان سفر کرده است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*