گفته می شود

 

 

 

گفته می شود  قالیباف گفته وضع گرانی‌ها در کشور غیرقابل دفاع شده است. محمدباقر قالیباف با تأکید بر اینکه مردم در شرایط سختی به سر می‌برند و اکثر آنها کاری به مجلس و یا دولت به تنهایی ندارند، گفت: در شرایط فعلی در صورت هر موفقیتی، آن را به پای مجلس و دولت می‌نویسند و در صورت شکست نیز باز این گونه خواهد بود. به تمام معنا به جهت کارکردی، رویکردی و باورها در یک قایق نشسته‌ایم و باید همه به یک سمت پارو بزنیم و با صورت هدف‌گذاری درست، انرژی به بیراهه نخواهد رفت.

 

 

گفته می شود تقی آزاد ارمکی، جامعه‌شناس گفته مشکلات درون خانواده بسیار بیشتر از دیروز شده است و آن‌ قدر زنان را عاصی کرده که اقدام به کتک زدن همسران خود می‌کنند. امروز خشونت علیه والدین در خانواده‌ها بسیار شده است.در تاریخ ایران به ندرت وجود داشته است که فرزندی والدین خود را بزند، در داستان رستم و سهراب این رستم است که سهراب را می‌کشند، تا این‌که سهراب رستم را بکشد. رسانه‌ها به این مساله‌ها نمی‌پردازند، امروز پدربزرگ و مادربزرگ‌ها را از خانه بیرون می‌کنند، در جامعه ما نسل اولی‌های تنها و بلاتکلیف زیادی وجود دارند.

 

 

گفته می شود در دی ماه سال ۹۹ دیوان محاسبات فهرستی از ۶۰ شرکت دولتی منتشر کرد و به حقوق و دستمزد مصوب کارکنان این شرکت‌ها برای سال ۱۴۰۰ پرداخت. طبق این گزارش میانگین حقوق کارمندان برخی از این شرکت‌ها به بیشتر از ۵۲ میلیون تومان می‌رسید و کمترین میانگین حقوقی که کارمندان این شرکت‌ها دریافت می‌کردند ۲۰ میلیون تومان گزارش شد. کارکنان شرکت بازرگانی و خدمات صنعتی فولاد اهواز با میانگین حقوق ۵۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بیشترین دریافتی را داشتند. کارمندان شرکت پالایش گاز فجر جم نیز با میانگین دریافتی ۴۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رده دوم را از آن خود کرده‌اند

 

 

گفته می شود طبق اعلام دادگستری رامهرمز، عادل کلاه‌کج بازیکن سابق فوتبال به همراه برادر، همسر، پدرهمسر و خواهران همسرش، شبکه کلاهبرداری را تشکیل داده است. تعداد شکات پرونده به‌خصوص بعد از انتشار تصاویر متهمین به مرور در حال افزایش است. میزان گردش حساب‌های متهمین مرتبط با پرونده بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است

 

 

گفته می شود علی مطهری، نایب رئیس مجلس دهم گفته مساله بنزین که مربوط به دولت بود و لاریجانی نباید مانع استیضاح وزیر کشور می‌شد.معتقد بودیم در مساله بنزین که ۲۴۰ تن کشته شدند، مجلس نباید ساکت باشد.استیضاح وزیر کشور را مطرح کردیم، ولی رئیس مجلس نگذاشت. در مساله بنزین آقای رحمانی فضلی مسئول پیاده کردن طرح بود که بسیار بد عمل کرد

 

 

 

گفته می شود علی حدادی در انتقاد از افزایش قیمت اینترنت و کاهش کیفیت آن، گفته آنچه امروز حائز اهمیت است دسترسی به اینترنت برای عموم مردم به ویژه برای دانشجویان و پژوهشگران است. توسعه و گسترش پهنای اینترنت و ارتقای کیفیت آن یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. اما افزایش قیمت اینترنت با وجود مشکلات معیشتی که مردم با آن مواجه هستند، کار درستی نیست.

 

 

گفته می شود  جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که نمایندگان مجلس چه زمانی به افزایش سرسام‌آور قیمت خودروها ورود خواهند کرد، گفته افزایش قیمت خودروها دهن‌کجی خودروسازان به نظام بوده و در حال حاضر بحث از موافق و مخالف گذشته است. مجلس، دولت، مردم و حتی مقام معظم رهبری تأکید می‌کنند که وضعیت خودروسازی نابسامان و نارضایتی ایجاد کرده است، وی تصریح کرد: منتظریم ببینیم وزیر صمت، پایان اردیبهشت و پس از پایان زمان مصوبه قبلی سران قوا چه خواهد کرد. بنده به وزیر صمت اعلام کرده‌ام که اگر پایان اردیبهشت، واردات انجام نشود، قطعا به صورت جدی روی استیضاح او کار خواهم کرد و این موضوع را به سرانجام می‌رسانم.

 

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس خبرگان گفته رسانه‌های معاند به خاطر خرید چند تکه لباس جنجال به پا کردند
ابوالقاسم دولابی، عضو مجلس خبرگان در واکنش به ماجرای سفر خانواده قالیباف به ترکیه در ویژه‌برنامه صداوسیما گفته برای چند تکه لباس جنجال به پا کرده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*