پیامک

سلام بر امروز خراسان جنوبی، نمی‌دانم پیام من به گوش مسوولین خواهد رسید که فرق دوخانواده برخوردار ،یکی صاحب چند فرزند ویکی فاقد فرزند که یارانه هردوقطع شده چیست؟
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ۰۷:۴۷:۴۴ خوانده نشده
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
قابل توجه استاندار محترم، مدیرکل محترم راه،ریس پلیس محترم، نماینده محترم شهرمان در مجلس و ریس محترم دانشگاه علوم پزشکی امیدوارم برجام نافرجام به پایان برسد و تحریم های ناجوانمردانه غرب و شرق بر طرف شود بلکه مسولین خدمتگزار فکری به حال جاده درمیان بردارند دوبانده کردن جاده پیش کش حداقل با نصب چند دوربین کنترل سرعت و احداث پایگاه امداد جاده ای اقدام نمایید و این جاده پرتردد و حادثه خیز را دریابید.
خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
اقای رییسی چند هفته قبل در یک سخنرانی در هییت دولت از عدالت استخدامی صحبت کردند و حرفشان کاملا درست بود و الان توقع هست زیر مجموعه های ایشان جلوی تبدیل وضعیت به بهانه تعیین تکلیف نیروهای شرکتی که مشخص است اکثریت قریب به اتفاق آنها با هزار جور رابطه و باند بازی وارد دستگاهها شده اند را بگیرد و جذب نیرو در ادارات دولتی را فقط از طریق ازمون استخدامی انجام دهد تا تحصیلکرده هایی که کسی را نداشته و ندارد تا به صورت شرکتی یا قراردادی جدب دستگاهها شود به حقش برسد.
۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ۱۲:۱۵:۵۱ خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت مدیرکل محترم فنی حرفه استان خراسان جنوبی. درروستای نوغاب درمیان باجمعیت پنج هزار نفر هیچگونه دوره آموزش فنی و حرفه ای برگزار نشده است خواستارپیگیری این موضوع ازسوی حضرتعالی هستیم باتشکر
۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ۱۰:۲۷:۳۰ خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
ساخت چند صد واحد مسکونی بجای خشک کردن ۵هزار درخت هدیه مسئولان و فرماندهان ارتش به مردم شهر بیرجند است. با این وضعیت و افزایش میزان آلودگی و گرد و غبار در منطقه و بادهای ۱۲۰روزه باید این شهر را ترک کرد زیرا آینده خوبی را نمی توان برای این شهر که مسئولان به فکر آن نیستند کرد 
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۲۳:۰۱:۱۹ خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام. سالهای پیش که اینهمه  گرانی و تورم نبود ، شورای شهر و شهرداری  برای روز کارگر یه بن خرید کالا می دادند ، اما امسال دریغ از یه تبریک  خشک وخالی ، آیا این بی انصافی  نیست ؟

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*