گفته می شود

گفته می شود مدیران محترم تجربه‌ی بازگشایی دانشگاه‌ها و حضوری شدن کلاس‌های درس دانشگاه‌ها را فراموش کرده اند که ظرف چند روز آمار ابتلا به کرونا چطور سیر صعودی یافت. مشخص نیست که دولتمردان خاصه در وزارت آموزش و پرورش بنابر کدام منطقِ اصولی به چنین نتیجه ای رسیدند که کلاس های این یک ماه و چند روز باقیمانده از سال تحصیلی را حضوری برگزار کرده، کلاس های آنلاین را به کل تعطیل کنند؟!

 

گفته می شود دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرده کسانی که به هر دلیل روزه نیستند می‌بایست از تظاهر به روزه خواری خودداری نمایند و در صورت ارتکاب تحت عنوان اقدام به جرم مشهود با آنان برخورد قانونی لازم صورت گیرد و از آنجا که اتومبیل حریم خصوص تلقی نمی‌شود تظاهر به روزه خواری در خودرو نیز مشمول برخورد قانونی خواهد بود.

 

 

گفته می شود علیرضا قربانی به خاطر خدمت سربازی در سپاه از امریکا بازگردانده شد علیرضا قربانی در یک پست اینستاگرامی با انتشار ویدیویی، خبر جلوگیری از ورودش به خاک آمریکا را تایید کرد و گفت: دوتابعیتی بودن من دروغ است. این خواننده ۴۹ ساله عنوان کرد: از سال ۲۰۱۹ به بعد قانونی تصویب شده که شامل همه افراد می‌شود. یعنی هر کسی مانند بنده که دو سال از ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۱ در سپاه سرباز بودم از دریافت ویزای آمریکا منع می‌شوند. این قانون به صورت عمومی است و شامل همه افراد می‌شود.

 

 

گفته می شود رئیس فیفا در پاسخ به این پرسش که چه کمکی به ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه‌ها می‌کند، اظهار داشت: با رئیس فدراسیون ایران صحبت کردم و صحبت‌هایی درباره بانوان ایرانی داشتیم. این موضوع در قلب من است. بیشتر از سه یا چهار سال پیش صحبت‌هایی با رئیس جمهور روحانی داشتیم که برخی چیزها تغییر کرده، اما همچنان روی این مساله کار می‌کنیم. پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر حذف تیم ملی از جام جهانی به دلیل حاشیه‌های تلخ دیدار ایران – لبنان به گوش می‌رسید که اینفانتینو این موضوع را رد کرده بود.

 

 

گفته می شود امام جمعه مشهد خاطرنشان کرده کسانی که برخی از افراد را به دلیل حمایت از حجاب و برخورد با بی‌حجابی، ضد زن معرفی، یا عده‌ای را به خاطر انجام نهی از منکر، خشن معرفی می‌کنند، دشمن خدایند.

 

 

گفته می شود سیدمحمود نبویان نماینده مجلس می گوید در توافق احیای برجلم در وین «خطوط قرمز ترسیم‌شده نظام– حتی بر این فرض که محور مذاکرات و نیز سقف مطالبات ما برجام باشد- رعایت نشده است.» به گفته او، در این توافق، آمریکا مجاز شده ایران را تحریم مجدد کند و احتمال اعمال مکانیسم ماشه هم وجود دارد. او در ادامه گفت: متاسفانه به جای اخذ تضمین قانونی به عدم خروج آمریکا از برجام، سخنرانی بایدن در ۳۰ اکتبر ۲۰۲۱ (۸آبان۱۴۰۰) به عنوان یک تضمین محکم و روشن مورد قبول واقع شده است. (بند ۱-۵ تصمیم کمیسیون‌ مشترک). سخنرانی بایدن به عنوان تضمین برای سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی در ایران مورد قبول و قابل تکیه قرار گرفته است.

 

 

 

 

گفته می شود سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به خراسان شمالی و واکنش امام جمعه شیروان به حواشی این سفر جنجالی شد.

 حجت الاسلام حسین تکمیلی امام جمعه شیروان روز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی پروژه‌های مسکن شیروان، اظهار کرد: معاون وزیر راه و شهرسازی از غذا عیب گرفته است و به دو دختری که ابتدای سفر خوش آمد گفته‌اند ۸۰ میلیون تومان هدیه داده است. این هزینه از کجا تأمین شده است؟

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*