گفته می شود

 

گفته می شود بانک دی مصوب کرده است به کارکنان خود تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی با نرخ ۸ درصد پرداخت کند؛ آن هم در شرایطی که مردم عادی پس از ماه‌ها دوندگی و انتظار در شعب بانکی، بالاخره می‌توانند وام تا سقف ۵۰ میلیون تومان با دو تا سه ضامن و با نرخ بهره حداقل ۱۸ درصد دریافت کنند!

 

 

 

گفته می شود وزیر ارشاد گفته من معتقدم صدا و سیما باید قانون داشته باشد ولی ندارد و این ایراد جدی است. ما با مجموعه ای روبرو هستیم که قانون اداره ندارد.

 

 

گفته می شود منابع خبری اعلام کردند که گذرنامه خانم زاغری به او تحویل شده است. تولیپ صدیق، نماینده مجلس انگلیس از منطقه‌ای که خانواده زاغری در آنجا ساکن هستند در توئیتر اعلام کرد که دو نفر برای ترک ایران به فرودگاه منتقل شده‌اند.

 

 

گفته می شود میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه گفت کشورش قصد دارد یک تریلیون روبل (۹ میلیارد دلار) را برای اقدامات ضد بحرانی خود هزینه کند، زیرا دولت تلاش می‌کند تأثیر تحریم‌های جدید غرب را محدود کند.

 

 

گفته می شود تماشای فوتبال در ورزشگاه، از سبد تفریحات مفید و ارزان خانوار ایرانی خارج و این فرصت لذت حلال نیز مختص اقشار مرفه و پولدار جامعه شد. صداوسیما و مجلس نیز مثل دولت در این گرانی مقصرند، چون حق پخش تلویزیونی را نمی‌دهند

 

 

گفته می شود استاندار خراسان شمالی با اشاره به انتشار مطالبی از او پیش از یک جلسه رسمی در استانداری گفت: در این جلسه از حضور ۷۰ درصدی ابراز خوشحالی داشتیم. بخشی از مطالب در فضای مجازی منتشر شده و انقطاع در آن وجود دارد.عمل یک انسان قوی تر از زبان اوست و من در همان نشست از ابتکار بانوان تشکر کردم و در مدیریت های استان حتما از حضور بانوان استفاده خواهم کرد.اگر این اظهارات منجر به نگرانی بانوان شده است از آنان عذرخواهی می کنم.گفتنی است حسین نژاد استاندار خراسان شمالی در جلسه ای هنگامی که فکر می‌کرد میکروفنش خاموش است، گفت: به این زن‌ها رو بدیم کل کشور رو هم تصرف می‌کنن!

 

 

گفته می شود «سیاهکلی» عضو کمیسیون صنایع مجلس از نهایی شدن طرح استیضاح وزیر صمت به دلیل افزایش قیمت خودرو و تقدیم آن به هیات رئیسه مجلس خبر داد.پس از گذشت هفت ماه از عمر دولت سیزدهم برای اولین بار طرح استیضاح یکی از وزرای دولت سیزدهم تقدیم هیات رئیسه مجلس شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*