گفته می شود

 

 

گفته می شود سخنگوی شورای نگهبان گفته شورای نگهبان مستثنی شدن خود را از ورود اطلاعات حقوق و مزایا به سامانه پیش بینی شده در قانون، مغایر قانون اساسی شناخت.هادی طحان نظیف در حساب کاربری خود در توییتر نوشته شورای نگهبان روز دوشنبه در ادامه بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، مستثنی شدن خود را از ورود اطلاعات حقوق و مزایا به سامانه پیش بینی شده در قانون، مغایر قانون اساسی شناخت.

 

 

 

گفته می شود وزیر امور خارجه اوکراین بعد از گفت‌وگوی تلفنی با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که از او خواسته پیام کی‌یف را به مسکو منتقل کند.

 

 

گفته می شود اعضای یک شبکه که قصد خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای فردو داشتند، توسط سازمان اطلاعات سپاه شناسایی و بازداشت شدند.

 

 

گفته می شود وزیر ارتباطات با دادن این اطمینان که اطلاعات شخصی مردم در پیام‌رسان‌های داخلی حفظ می‌شود، تاکید کرد: حتی نهادهای نظارتی اجازه دسترسی به داده‌ها را ندارند و برای این نهادها با داشتن حکم از قضات ویژه‌ای که منصوب مستقیم رییس قوه هستند و در موارد خاص با مجوز رییس قوه دسترسی‌ فراهم می‌شود.

 

 

گفته می شود دادستان کل کشور در راستای وظایف خود برای حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، در نامه‌ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای‌ عالی بورس، بر اعمال دقت مضاعف در روند فرایند واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تاکید کرد.

 

گفته می شود دوشنبه ۲۳ اسفند ماه ویدئوهایی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از هک شدن سایت وزارت ارشاد و برخی سایت‌های وابسته به آن داشت. طی این حمله هکری، گویا سایت وزارت ارشاد و سایت‌های وابسته به آن برای لحظاتی از دسترس خارج شد و تصاویری از گروهک تروریستی منافقین به نمایش درآمد. پس از این اتفاق تلاش شد با برخی مسئولان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های مربوطه گفت‌وگویی انجام دهد که موفق به دریافت پاسخی نشد و همچنین تاکنون توضیح رسمی از سوی مسئولان امر در این زمینه داده نشده است. چندی پیش نیز در اتفاقی مشابه، برخی شبکه‌های صداوسیما و همچنین تلویزیون تعاملی تلوبیون وابسته به این سازمان، هک شدند.

 

گفته می شود محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفته کشور ما با یک مجلس نمی‌تواند اداره شود. این نماینده‌ها در این مجلس بیشتر مطالبات قومیتی، منطقه‌ای، جنسیتی و صنفی را منعکس می‌کنند، در حالی که ما محتاج یک مجلس ملی هستیم.ما نمی‌توانیم قانون اساسی را اصلاح کنیم و بگوییم مجلس نمی‌خواهیم، اما می‌توانیم قانون اساسی را اصلاح کنیم و بگوییم ما به جای یک مجلس، دو مجلس می‌خواهیم.مجلس به جراح قلب، ارتوپد و فلان مهندس نیاز ندارد، ما در مجلس به افرادی نیاز داریم که بتوانند اقتصاد سلامت کشور یا ریل‌گذاری صنعت را مدیریت کنند.ما ‎N تومان منابع مالی داریم و می‌خواهیم این بودجه را خرج سلامت کشور کنیم. سؤال این است این منابع را چطور هزینه کنیم؟

 

 

گفته می شود شمار دفعات هشدار و دستورهای آقای رییسی برای کنترل قیمت‌ها از دست‌مان در رفته است. تقریبا در کمتر جلسه‌ای در هیات دولت و شاید در سفرها و نشست‌های دیگر است که ایشان در این باره هشدار و دستور صادر نکرده باشند.آخرین آنها همین هفته قبل بود که ایشان در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با بیان اینکه «رشد قیمت‌ها قابل قبول نیست» به وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت دستور دادند تا علت افزایش قیمت‌ها را بررسی و «پیشنهادهای عملیاتی» خود را به ستاد هماهنگی دولت ارایه دهند.(۹/۱۲/ ۱۴۰۰)دستوراتی که متاسفانه، بی‌ثمر باقی می‌مانند و اعتماد مردم را به اقتدار و کارآمدی و شناخت دولتمردان از مشکل و حل آن به‌شدت کاهش می‌دهند

 

 

گفته می شود معاون سیاسی وزیر کشور گفته با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهوری و تدبیر دکتر وحیدی وزیر کشور برای تغییر فرمانداران، تاکنون ۳۸۰ فرمانداری معادل ۸۰ درصد تمام شهرستان‌های کشور در قالب صدور حکم قطعی یا سرپرستی، تعیین تکلیف شده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*