گفته می شود 

 

گفته می شود خبرگزاری رویترز گزارش داده فیسبوک و اینستاگرام موقت محتوایی را که خواستار خشونت علیه سربازان روسی در برخی کشور‌ها در چارچوب تهاجم به اوکراین است، مجاز می‌کنند. اندی استون، سخنگوی «شرکت متا» گفت که متا به طور موقت ممنوعیت تحریک به خشونت علیه ارتش روسیه و نه علیه غیرنظامیان روسی را لغو کرده است.

 

 

گفته می شود حسن عباسی مدیر اندیشکده یقین گفته ملت ایران امروز باید بر روی میز مذاکره فهرست بلند بالای مطالبات خودش را بگذارد. در رأس این فهرست این است که ما باید کاخ سفید را به حسینیه بدل کنیم. دوم بر سر زنانشان حجاب می‌کنیم، سوم کلیات دین اسلام را می‌بایست بپذیرند، چهارم قانون همجنس بازی را باید ملغی و پنجم سیستم فساد را باید جمع کنند، شش اینکه امسال فرانسه تصویب کرد که محارم حتی بتوانند با هم ازدواج کنند به شرط اینکه بیش از ۱۵ سال داشته باشند باید ملغی شود زیرا جمهوری اسلامی ایران این انحطاط اخلاقی و فساد را بر نمی‌تابد.

 

 

گفته می شود امام جمعه شهر مشهد با بیان اینکه مقصر بی‌حجابی‌های امروز دستگاه‌های نظامی و انتظامی نیستند، تصریح کرده فرمانده انتظامی مشهد به من می‌گوید از من می‌خواهید برای مقابله با بی‌حجابی مأمور بفرستم. مأمور من از جنس همین مردم و جوان ۲۰ ساله در اوج شهوت است که ممکن است در این مأموریت او را‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست بدهم. باید برای رفع مشکل بی‌حجابی، مردم به میدان بیایند و اعتراض کنند.

 

 

 

گفته می شود بر اساس «سند تحول دولت مردمی»، عضویت کارکنان وزارت ورزش و جوانان در اداره امور هیات‌ها، فدراسیون‌ها، کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک و صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ممنوع شده است.

 

 

گفته می شود «واشنگتن پست» به شدت به «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی حمله و او را حاکمی ظالم توصیف کرد که باید توسط رسانه‌ها تحریم شود.

 

گفته می شود بلوکه شدن بخشی از وام در حساب‌ها ممنوع است و مدیرکل اداره اطلاعات بانکی بانک مرکزی گفته بانک مرکزی جلوگیری از مسدود شدن بخشی از سپرده در پرداخت تسهیلات را از قبل در دستور کار خود داشت.

 

گفته می شود مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه ۴+۱ با وجود ۱۱ ماه مذاکره که در هفته های گذشته به صورت فشرده ای دنبال شد، روز پنج شنبه به دلیل اختلاف میان طرفین متوقف شد و مذاکره کنندگان ارشد به پایتخت ها برگشتند و بیش از پیش مسئله احیای برجام در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*