گفته می شود 

 

گفته می شود رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی گفته حدود ۸ میلیون مستاجر و حدود ۹ میلیون جوان مجرد در کشور داریم که از مشکلات آن‌ها نداشتن مسکن است.

 

 

گفته می شود مسکو درباره «عواقب فاجعه‌بار» اعمال تحریم نفت روسیه که از سوی واشنگتن و اتحادیه اروپا به‌عنوان اقدامی بیشتر علیه این کشور مورد بحث قرار گرفت، هشدار داد. به نقل از رویترز، الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه گفت: «کاملا بدیهی است که امتناع از خرید نفت روسیه عواقب فاجعه‌باری برای بازار جهانی خواهد داشت.» وی افزود: «قیمت‌ها احتمالا غیرقابل پیش بینی است و به بیش از ۳۰۰ دلار برای هر بشکه یا حتی بیشتر خواهد رسید.

 

 

گفته می شود «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی بار دیگر به تندی از رویکرد «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر فعلی این رژیم در خصوص مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین انتقاد کرده و در بخشی از اظهاراتش گفته «ایرانی‌ها در میز مذاکرات مثل شیر می‌جنگند.»

 

 

گفته می شود «ولید ابو خالد» رئیس اجرایی شرکت صنایع نظامی عربستان سعودی گفته که این کشور در تلاش برای تولید پهپاد است. ابو خالد در مصاحبه با شبکه «الإخباریه» گفت که این شرکت با همکاری شرکای داخلی از جمله اداره کل صنایع سعودی برای تولید پهپاد تلاش می‌کند تا اولین پرنده با طراحی صد در صد سعودی باشد که در آینده تولید می شود و مورد استفاده نیروهای مسلح ما قرار خواهد گرفت.

 

 

گفته می شود حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مدعی شده اولیانوف ماموریت داشت برجام قبل از حمله روسیه به اوکراین امضا نشود.

 

 

 

گفته می شود نبویان مدعی شده که کار به جایی رسیده که باقری به بچه های انقلابی گفته «تندید» وس همچنین گفته در توافق جدید هیچ چیز لغو نمی‌شود؛ اقایان دارند همین را هم توافق می‌کنند و امیرعبداللهیان در مجلس گفته آیسا و کاتسا و یوترن لغو نمی‌شود؛ امریکا حتی حاضر نشده معافیت دهد. آمریکا فقط بیست فرد را در توافق جدید رفع تحریم کرده؛ ۹۶۰ فرد و نهاد در تحریم باقی می‌مانند و امریکا گفته هیچ کشوری حق دادن دلار به ایران را ندارد، توی این توافق ما اینا رو پذیرفتیم و تیم آقای ظریف در مذاکرات حاکم است؛ کار به جایی رسیده که باقری به بچه‌های انقلابی گفته «تندید»

 

 

 

گفته می شود یک منبع آگاه در قوه قضائیه تأکید کرده که خانم شکدم ۵ سفر به ایران داشته و در این سفرها، مجموعاً ۱۸ روز در کشورمان اقامت و حضور داشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*