گفته می شود

 

 

گفته می شود ولیعهد سعودی با اشاره به اینکه ایران و عربستان تا ابد همسایه خواهند ماند، گفته بهتر است اختلافات با تهران را حل کنیم.

 

 

 

گفته می شود در حالیکه هنوز تکلیف طرح صیانت مشخص نشده است، ۲۷ نماینده مجلس طرحی با عنوان «الحاق یک ماده به قانون ممنوعیت بکارگیری تجهیزات دریافت از ماهواره» را تهیه کرده‌اند که در صورت به تصویب رسیدن آن تولید محتوا در پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب و توییتر می‌تواند جرم تلقی شود.

بر اساس این طرح، هرگونه همکاری و تهیه محتوا برای پلتفرم‌های غیرمجاز، مجرمانه است و متهم به یکی از مجازات درجه ۵ تا ۷ مقرر در مواد (۱۹) و (۲۰) قانون مجازات اسلامی محکوم می‌شوند. غیرمجازبودن پلتفرم هر سه ماه یکبار توسط کارگروه تخصصی ماهواره متشکل از نمایندگان سازمان صداوسیما، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، سازمان تبلیغات اسلامی و دادستانی کل کشور، اعلام می‌شود.

 

گفته می شود حسین خیراندیش، عضو کارگروه ساماندهی مد و لباس گفته  پارسال دو تسبیح را برای شمارش باحجاب‌ها و بی‌حجاب‌ها برداشتم و دور استخر دریاچه خلیج فارس راه رفتم. تسبیح بی‌حجاب‌ها از سه دور گذشت اما باحجاب‌ها از یک تسبیح هم بیشتر نشد. اینها شاخص‌های خودم است و چندان تابع آمارهای دولتی نیستم. جای تأسف است که نتوانسته‌ایم در حوزه حجاب اقدامات مؤثر و شاخصی انجام دهیم.”

 

 

 

گفته می شود آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی گزارشی اعلام کرده که ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران، ۱۵ برابر بیشتر از سقف مجاز برجام است.

 

 

 

 

گفته می شود «میخاییل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین روز پنجشنبه اعلام کرد مذاکرات وین رو به اتمام است.این مقام روس در پیامی توئیتری نوشت: «روز گذشته یازدهمین ماه از شروع مذاکرات وین رقم خورد. مذاکراتی طولانی و طاقت فرسا. اکنون [مذاکرات] رو به اتمام است.»

 

گفته می شود «فیلیپه اره را» از اتمام مذاکرات خبر داد و از سایر مذاکره کنندگان تشکر کرد و گفت: به خاطر تلاش بی وقفه در ۱۱ ماه اخیر از شما تشکر می کنم.

 

 

گفته می شود « جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در نامه‌ای به رؤسای مجلس نمایندگان و مجلس سنای این کشور، وضعیت اضطرار ملی در قبال جمهوری اسلامی ایران را تمدید کرد.

 

گفته می شود وب سایت خبری اکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی و اسرائیلی گزارش داد که بنا به درخواست دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، دولت اسرائیل، امارات را تحت فشار قرار داد تا به قطعنامه مجمع عمومی در محکومیت حمله روسیه به اوکراین رای مثبت بدهد.

 

 

گفته می شود بانک سرمایه‌گذاری جی‌پی‌مورگان اعلام کرد اگر اختلال در عرضه نفت روسیه ادامه داشته باشد، قیمت نفت خام برنت در پایان سال جاری میلادی به ۱۸۵ دلار در هر بشکه می‌رسد.

 

 

گفته می شود رستم قاسمی اظهار کرد: تاکنون ۵ میلیون نفر در سامانه طرح جهش تولید مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۰۰ هزار نفر مجرد هستند.

 

 

 

 

گفته می شود حساب‌های متعلق به کاربران OpenSea با IP ایرانی در مواجهه با بحث فزاینده در مورد تحریم‌های بین‌المللی و حمله روسیه به اوکراین لغو شده‌اند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*