گفته می شود

گفته می شود هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نظر معاونت قوانین را تایید کرد و بر این اساس ابطال مصوبه کمیسیون صیانت قطعی شد.

موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفته هیات رئیسه پس از استماع دیدگاه های رئیس کمیسیون مشترک و نیز معاون قوانین مجلس، ایرادات این معاونت را به رأی گیری کلیات طرح فضای مجازی وارد دانست. وی افزود: با توجه به این که هم اکنون جلسات صحن علنی مجلس، سه شیفته به بررسی لایحه بودجه اختصاص دارد، هرگونه تصمیم گیری درباره ادامه بررسی طرح «نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی» به بعد از بررسی بودجه موکول می شود.

 

 

گفته می شود تیم ملی بسکتبال ایران در حالی که حامد حدادی و بهنام یخچالی دو بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت، نشان داد تا چه میزان افت کرده است و امروز در پنجره دوم رقابت‌های گزینشی جام جهانی ۲۰۲۳ در نخستین دیدارش برابر قزاقستان با نتیجه ۷۳ بر ۶۹ باخت؛ تیمی که تا حالا ما را نبرده بود!

 

 

گفته می شود وزارت دفاع تایوان اعلام کرده دقیقا در همان روزی که روسیه به اوکراین حمله کرده، ۹ فروند هواپیمای جنگنده – شناسایی چین وارد حریم دفاع فضایی تایوان شدند.

 

 

گفته می شود منابع معتبر اعلام کردند درگیری مسلحانه میان نظامیان افغان و مرزبانان پاکستانی در شهرستان اسپین‌بولدک قندهار از ساعت‌ها تاکنون ادامه دارد.

این درگیری ظهر پنج‌شنبه، ۵ اسفند، زمانی آغاز شد که نیروهای پاکستانی، یک کودک افغان را مورد ضرب و شتم کردند.
ویدئوهای منتشرشده در رسانه‌های اجتماعی نیز نشان می‌دهد که نظامیان افغان به سمت مرز در حرکت‌ هستند.
تا کنون ۲ کشته و ۸ زخمی از این درگیری‌ها گزارش شده است، با این حال، جزییات بیشتر و هویت قربانیان که مربوط کدام طرف‌اند هنوز روشن نیست.

 

 

گفته می شود رسانه های ترکیه از هدف قرار گرفتن یک کِشتی باری این کشور توسط یک بمب در مسیر شهر اودسا در اوکراین به مقصد رومانی در دریای سیاه خبر دادند.

 

 

گفته می شود روزنامه اصولگرای جوان نوشته یکی از مباحثی که باعث دلخوری و استرس در جامعه فرهنگی شده، مربوط به رفتار نمایندگان است؛ برخی از این افراد با مصاحبه‌های غلط، دست‌به‌قلم شدن و نیز توئیت زدن به‌ جای آنکه جو را آرام کنند، خود باعث ایجاد تشنج می‌شوند!به‌عنوان نمونه از زمانی که آقای منادی به‌عنوان رئیس کمیسیون آموزش انتخاب‌شده است، سریالی حرف‌های متناقض می‌زند. برخی از همکاران ایشان همین رویه را پیش می‌برند. برخی از نمایندگان باعث تحریک فرهنگیان شده و ذهن آن‌ها را خراب می‌کنند.

 

 

گفته می شود صدا و سیمای ایران در بخش‌های مختلف خبری به تحولات روسیه و اوکراین پرداخت و در زیرنویس برنامه‌هایش حمله روسیه به اوکراین را «عملیات ویژه» خواند.

 

 

 

گفته می شود عباس عبدی در حساب توئیتری‌اش نوشته وضعیت بد اینترنت در این روزها احتمال فراوان با تصمیمی است که می‌خواهند درباره مذاکرات وین بگیرند. گرچه هیچ اطلاعی ندارم، احتمال می‌دهم که مذاکرات به بن‌بست رسیده و اوضاع اوکراین هم مشوق چنین تصمیمی است. امیدوارم تحلیلم نادرست باشد.

 

 

گفته می شود آذری جهرمی در توییت با کنایه به طرح صیانت و حمله روسیه به اوکراین واکنش نشان داد. روسیه ظاهرا «صیانت» از اوکراین را آغاز کرد.

 

 

 

گفته می شود یک خبرنگار مرتبط با وزارت امور خارجه گفته دو سه مورد ما اختلاف داریم که واقعا قابل گذشت از سوی ایران نیست و طرف مقابل باید قبول کنه تا توافق شکل بگیره، اگر این اتفاق بیفته بله تا قبل مارس توافق میشه اما اگر قبول نکنه خیر ، ممکنه بازم مذاکرات ادامه پیدا کنه یا کلا متوقف بشه.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*