گفته می شود

 

 

گفته می شود غلامحسین شافعی در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفته ما در هیات رئیسه مشروعیت خود را از هیات نمایندگان می‌دانیم. من در اظهاراتم‌ در یک جلسه خصوصی مسائلی را مطرح کردم تا هشداری نسبت به ضعف‌ها باشد. وی افزود: اگر شیوه رایج این باشد که برای برخورد با من بخواهند با حیثیت و جایگاه اتاق برخورد کنند و نقش‌های بزرگ را در همراهی با نظام، دولت و مجلس، ارائه مشورت‌های جدی به رهبری و سران قوا و دستگاه‌های کلیدی سیاست‌گذار اقتصادی و نقش مشورتی آن را در نظام و کارهای عظیم تحقیقاتی، اجتماعی و انتشاراتی آن را نادیده بگیرند و با اتاق تسویه حساب صورت بگیرد و همانطور که در بسیاری از رسانه‌ها به این موضوع پرداخته شد که من باعث شدم به اتاق بازرگانی لطمه وارد شود، از همین روی در جهت حفظ کیان اتاق و اعتبار فعالان اقتصادی دارای شرافت حرفه‌ای، عاشق و فداکار برای این مرز و بوم آماده کناره گیری از این سمت هستم.

 

 

گفته می شود محمد دلاوری، مجری صداوسیما در توئیتی به تلاش بی وقفه برخی نمایندگان مجلس برای تصویب طرح محدودیت اینترنت واکنش نشان داد.وی در این باره نوشته ‏بهترین وقت برای قصه ‎صیانت همین حالاست، وضع معیشت و اعصاب مردم که عالی است، ‎اینستاگرام و ‎واتساپ هم که چاکرتان هستند، لب تر کنید دفترشان را دور میدان ونک باز میکنند و نیازی به کند کردنشان نیست، این همه حکمرانی مدبرانه اذیتتان نمیکند؟

 

 

گفته می شود مطهری در مطلبی واکنش های تند به حواشی جشنواره فیلم فجر و سخنان نویسنده فیلم‌نامه «نمور» را نقد کرد و نوشته سخن خانم معراجی نویسنده فیلم‌نامه «نمور» در جشنواره فیلم فجر مبنی‌بر این‌که «اگر زن و مردی عاشق هم باشند و بچه‌دار شوند، به‌ نظر من فرزند آنها حلال‌زاده است» که بعداً گفتند منظور من نفی عقد ازدواج نبود، واکنشهایی از طرف برخی علما و امامان جمعه داشت که بیشتر، از این سنخ بود که چرا کسی به دهان او نکوبید.این نوع پاسخ دادن زیبنده عالمان دین نیست. نگاهی به کتابهای آیت‌الله مطهری درباره حقوق زن بکنید تا ببینید ایشان چگونه این‌گونه شبهات را با استدلال جواب داده‌اند.پاسخ آنچه از خانم معراجی نقل‌شده این است که گذشته از مغایرت این روش با شریعت، این روشِ تشکیل خانواده کلاهی است که بر سر زنان گذاشته می‌شود، زیرا در عقد ازدواج، گذشته از مهری که نشانه احترام به زن است، تعهداتی بر دوش مرد قرار داده می‌شود که ضامن آسایش زن است. علاوه‌براین، آن عشق‌ها معمولاً پایدار نیست و نمی‌تواند جای تعهد ازدواج را بگیرد.

 

 

 

گفته می شود غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس مدعی شده مجلس درگیر سگ و گربه مردم، اینترنت و انتخاب اسم کودکان است. امارات اعلام کرده هر کس در ایران کارخانه داشته‌ باشد و به این کشور مهاجرت کند زمین مجانی دریافت می‌کند. ما هم می‌گوییم هر کس ۴ بچه به دنیا بیاورد زمین مجانی می‌گیرد. امارات تولیدکننده ما را ترغیب به مهاجرت می‌کند و ما در حال تشویق به مصرف کننده بودن و زایمان هستیم.

 

 

 

گفته می شود شورای امنیت ملی عراق با عقد تفاهمنامه همکاری در حوزه امنیت عمومی و داخلی بین وزارت کشور ایران و عراق موافقت کرد.

 

 

 

گفته می شود لاله افتخاری گفته برای فرزندآوری باید «قرارگاه» راه‌ اندازی کنیم

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرده نیاز است همه دستگاه‌ها قرارگاهی متشکل از همه تاثیرگذاران و دست‌اندرکاران اعم از فرهنگ‌ساز و شخصیت اجرایی و حمایتی داشته باشند تا در زمینه فرهنگ‌سازی برای فرزندآوری کار کنند.

 

 

گفته می شود نماینده تهران گفته طبق درآمد پیش بینی شده در لایحه بودجه، صادرات نفت ما در سال آینده باید به ۲.۷ میلیون بشکه در روز برسد.اما اساساً این ظرفیت در شرکت ملی نفت ایران برای صادرات وجود ندارد و حتی اگر تحریم ها برداشته شود باز نمی توانیم این حجم را صادر کنیم. لازم است لایحه را برگردانیم تا دولت، کمیسیون تلفیق و هیات رئیسه در رابطه با آن تدبیری بیندیشند تا واقع بینانه تنظیم شود.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*