گفته می شود

 

گفته می شود دختر هاشمی رفسنجانی یکی از تاثیر گذار ترین مدیران ورزش زنان بعداز انقلاب اسلامی بود. او رئیس فدراسیون بین المللی بانوان کشورهای اسلامی بود و با بسیاری از روسای ورزش ایران کار کرد. او در بخشی از مصاحبه جدید خود مدعی شده که با توصیه اش تعلیق فوتبال ایران برطرف شده است.

 

گفته می شود سفارت هند در کی‌یف با اشاره به “تنش‌ها و عدم قطعیت” در رابطه با وضعیت کنونی اوکراین، از شهروندانش در این کشور خواست تا موقتا اوکراین را ترک کنند.

 

 

گفته می شود معاون دادستان کل خواستار برخورد با اعضای سازنده یکی از فیلم‌های جشنواره فجر شد

معاون قضایی دادستان کل کشور در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از جرم، در نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بعنوان مدعی العموم  از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرده است تا نسبت به اظهارات خلاف واقع و غیرکارشناسی یکی از اعضای سازنده یکی از آثار جشنواره چهلم فیلم فجر اقدامات لازم صورت گیرد.

 

گفته می شود صالیا رامین در پیامی که برای کیانیان نوشته اعلام کرده «من بهتر از هرکسی می‌دانم که در این شهر فرزند محمدعلی رامین بودن و این طور لباس پوشیدن و فعالیت کردن چه هزینه‌ای دارد، چون هزینه‌اش را سال‌هاست که با پوست و استخوانم داده‌ام اما من هم مثل هر آدم دیگری در این جهان، انتخاب نکردم که در چه خانواده‌ای به دنیا بیایم. پدرم چه کسی باشد و ایدئولوژی‌اش چه باشد. ولی راه و رسم زندگی‌ام را از زمانی که دیگر بزرگ شدم و زورم رسید خودم انتخاب کردم و خواهم کرد.»  در روزهای اخیر انتشار تصاویر مهناز افشار و یاسین رامین موجب شده تا دیگر اعضای خانواده رامین هم در مرکز توجه‌ها قرار بگیرند. از جمله صالیا رامین که به نظر می‌رسد در صنعت مد فعال است.

 

 

گفته می شود اکثرا موها به منظور استفاده در آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی خریداری و آنجا برای اکستنشن و تولید کلاه گیس به کار گرفته می‌شود و برای اکستنشن موی طبیعی خیلی بهتر است زیرا بهتر رنگ باز می‌کند و خوب جواب می‌دهد.حدود ۸۰ درصد این موها به کشورهای اروپایی صادر می‌شود و بخش خیلی کمی از آن در داخل کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.موها بر اساس وزن و اندازه قیمت گذاری می‌شوند؛ ما موها را به صورت کیلویی خریداری می‌کنیم و قیمت هر یک کیلو مو حدود ۶۰۰ هزار تومان است، اگر بر اساس اندازه باشد موی بالای ۵۰ سانت را می‌خریم و قیمت آن از یک میلیون تومان شروع می‌شود و حداکثر قیمت ۱۰ میلیون تومان است.اکثرا کسانی که برای فروش موهای خود به مراکز ما مراجعه می‌کنند نیاز مالی دارند و مادرانی هستند که از روی اجبار و با کراهت این کار را انجام می‌دهند و موهای دختران خود را می‌فروشند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*