حوادث/ ترقه دستان پسر نوجوان را قطع کرد/ سرقت ۵ میلیاردی زن جوان از خانه همسایه / کارمندان شرکت، سارقان قطعات خودروهای صفر کیلومتر /

ترقه دستان پسر نوجوان را قطع کرد/

نوجوان شیرازی حین درست کردن ترقه دچار سانحه شد و دستان خود را از دست داد.
به گزارش «ایران»، دکتر محمدجواد مرادیان رئیس مرکز اورژانس فارس اعلام کرد: ظهر روز شنبه، گزارشی در خصوص انفجار ترقه به مرکز اورژانس ۱۱۵ شیراز اعلام و بلافاصله نزدیکترین تیم امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شد.
متأسفانه در این حادثه نوجوان ۱۳ ساله، دو دست خود را از دست داد و از ناحیه گردن نیز دچار آسیب جدی شد که برای درمان به بیمارستان نمازی منتقل شد.
مرادیان با اشاره به وخامت حال مصدوم، گفت: خانواده‌ها باید هشدارها را جدی بگیرند و بر رفتار جوانان و نوجوانان خود به شدت نظارت داشته باشند در غیر این صورت ما دوباره شاهد حوادث تلخی از این دست خواهیم بود.

کارمندان شرکت، سارقان قطعات خودروهای صفر کیلومتر

سارقان لوازم خودروهای صفر کیلومتر یک شرکت خودروسازی بازداشت شدند.
به گزارش «ایران»، به‌دنبال دریافت خبری مبنی سرقت سریالی لوازم خودروهای صفر کیلومتر یک شرکت خودروسازی و فروش در فضای مجازی موضوع در دستور کار عملیات کلانتری ۱۵۴ چیتگر قرار گرفت. مأموران با تحقیقات و بررسی‌های پلیسی راز سرقت‌های سریالی لوازم خودروهای صفر کیلومتررا کشف کردند ؛ سارقان برای فروش لوازم خودروها اعم از سوئیچ و ریموت و قفل‌های مرکزی در فضای مجازی آگهی کرده‌اند که با جمع‌آوری مستندات و محرز شدن جرایم، آنها دستگیر شدند.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این‌باره گفت: متهمان از کارمندان این شرکت خودروسازی بودند و از سارقان دستگیر شده ۸ جفت سوئیچ و قفل مرکزی کشف شد و متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به جرم خود و سرقت لوازم اصلی خودروهای صفر کیلومتر و فروش در فضای مجازی به مدت حدود سه ماه اعتراف کردند.
کارشناسان ارزش اموال کشف و سرقت شده را بیش از ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کردند. پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرقت ۵ میلیاردی زن جوان از خانه همسایه

زن سارق که با ساختن کلید خانه همسایه از خانه وی ۵ میلیارد تومان سرقت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده با شکایت فردی که مدعی بود از خانه‌اش در منطقه ولنجک بیش از ۵ میلیارد تومان اموال با ارزش سرقت شده آغاز شد.

در ادامه پرونده برای شناسایی سارق یا سارقان به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد و مأموران آگاهی پس از حضور در محل سرقت و تحقیقات متوجه شدند که سرقت از سوی یکی از ساکنان همان ساختمان صورت گرفته است.

در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران به زن همسایه که دارای سوابق متعدد سرقت بود و منزلش را پاتوق مصرف مواد مخدر کرده بود، مظنون شدند و پس از هماهنگی‌های قضایی وی دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد.

سردار مسعود مصدق معاون هماهنگ کننده پلیس تهران بزرگ در این‌باره گفت: پس از حضور متهم در اداره آگاهی و در بازجویی‌های مقدماتی این زن به سرقت از خانه همسایه‌اش اعتراف کرد.

متهم در خصوص جزئیات سرقت گفت: پس از اطلاع از وجود اموال با ارزش در خانه همسایه‌ام در فرصت مناسبی از کلید در خانه وی نمونه‌ای ساختم و زمانی که شاکی در منزل حضور نداشت اموالش را سرقت کردم.

متهم با دستور قضایی روانه زندان و بخشی از اموال سرقتی نیز در منزل متهم کشف شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*