گفته می شود

گفته می شود داده‌های رسمی از رشد بیش از سه برابری مصرف برق در بخش‌های عمومی و دولتی تهران در سال‌های ۹۵ تا ۹۹ حکایت دارد، در حالی که در این مدت رشد سالانه مصرف برق در کل کشور، تنها ۲۱ درصد بوده است. همزمانی این آمار‌ها با رشد استخراج غیر قانونی بیت کوین در اداراتی نظیر بورس، شائبه استفاده از برق اماکن عمومی برای رمز ارز‌ها را مطرح می‌کند .

 

گفته می شود بنا بر برخی ویدیوهای منتشر شده در فضای مجازی، سیستم صوت داخلی بازار رضای مشهد هک و شعارهای ساختارشکنانه برای لحظاتی از بلندگوها در فضای بازار پخش شد

 

 

گفته می شود احمدی‌نژاد، رئیس دولت نهم و دهم در پیامی درگذشت لتا منگشکر، ستاره موسیقی و از محبوب‌ترین خواننده‌های هند را تسلیت گفت.احمدی‌نژاد در توئیتی در واکنش به درگذشت لتا منگیشکر نوشت: لتا منگیشکر در موسیقی و ملودی بی رقیب بود. صدای او برای چندین دهه گرما را به خانه‌های صد‌ها میلیون نفر آورده بود.

 

 

گفته می شود براساس آمارهای مرکز آمار ایران، خانوارهای تهرانی سال گذشته به طور میانگین ۹۵ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان (ماهانه نزدیک به ۸ میلیون تومان) هزینه کرده‌اند.از این مقدار، ۴۹/۸ درصد آن برای مسکن، ۱۹/۷ درصد برای خوراک و دخانیات، ۸/۷ درصد برای بهداشت و درمان، ۸/۵ درصد برای حمل‌ونقل، ۶/۹ درصد برای خدمات متفرقه، ۳ درصد برای لوازم و اثاث منزل، ۱/۷ درصد برای پوشاک و کفش و ۰.۳ درصد نیز برای تفریح و سرگرمی بوده است.

 

 

گفته می شود معاون وزیر خارجه دولت اصلاحات گفته برافراشتن پرچم کشور میزبان به خاطر اعزام تیم ایرانی به المیپک زمستانی بی سابقه و بی معنی است. بحث شروع اجرای سند ۲۵ ساله با چین نیز بی معنی است. سند ۲۵ ساله یک نقشه راه و چارچوب کار و دارای اعتباری حقوقی در حد  یادداشت تفاهم است. باید بر سر هر پروژه مورد توافقی چینی ها بهترین پیشنهاد را در مقایسه با شرکت های رقیب ارائه دهند و برنده شوند. قراردادی جامع و مانع تنظیم شود و بر اساس آن قرارداد پروژه اجرا شود. هنوز هیچ نشانی از هیچ قراردادی در چارچوب سند ۲۵ ساله وجود ندارد. شرکت های چینی منتظر برجام هستند. تنها برخی شرکت های چینی اندکی در تهران فعال شده اند و به برخی وزارتخانه ها و موسسات دولتی سرک می کشند و از پروژه های ایران سراغ می گیرند و البته کاملا منتظر اجرای مجدد برجام هستند.

 

 

گفته می شود عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی امام خمینی درمورد ماجرای قتل خانم ۱۷ ساله اهوازی توسط شوهرش و گزداندن سر بریده او در خیابان گفته در این قضیه یک مرد ایرانی مورد ظلم قرار گرفته و از شرایط عادی خارج شده و غیرت ورزیده البته ممکن است که در روش بکارگیری این غیرت به خطا رفته باشد، اما اصل مسئله غیرت موجود بوده است. در روایات دینی آمده است که غیرت یکی از مصادیق ایمان بوده و خداوند نیز بنده غیور را دوست دارد. البته در برخی روایات نیز غیرت‌هایی آمده است که خداوند متعال آن‌ها را دوست ندارد.

 

 

 

گفته می شود هادی غفاری در واکنش به ادعای محسن رفیقدوست گفته هویدا بین دو نیمه دادگاه و بدون فرصت دفاع کشته شد، اما این ادعا کذب است، او با آزادی کامل، دفاعیه خود را در دادگاه خواند. پس از پایان دادگاه، خلخالی که منصوب امام بود، حکم اعدامش را با استناد به اتهامات متعدد صادر کرد. بعد از صدور حکم و در وضعیتی که همگی هنوز در دادگاه نشسته بودیم، یک سرباز، هویدا را از محل محاکمه خارج کرد.پس از خروج هویدا از دادگاه، هیچ‌کس خبر ندارد که چه اتفاقی افتاد. هر کس و حتی من، اگر بگوید من میدانم، دروغ گفته. قبلاً هم تأکید کرده‌ام، هیچ‌کسی نمی‌داند. فقط هویدا، خودش می‌داند و آن‌کسی که او را زد. خلخالی در ورود و خروج محل برگزاری دادگاه را بست و هویدا را با یک سرباز بیرون فرستاد.من هیچ نقشی در این پرونده نداشتم،اما همین فیلم و عکس‌هایی که از بغل‌دست هویدا نشستن من منتشر شد، بهانه اتهام زنی‌های بعدی شد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*