گفته می شود

 

 

 

گفته می شود با وجود تکذیبیه‌های پیاپی اما متن مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه نشان می‌دهد، نمایندگان از انتشار حقوق در سامانه پاکنا مستثنا شده‌اند.

 

 

گفته می شود حمیدرضا حاجی‌بابایی با بیان اینکه بودجه دولت افزایش پیدا نکرده و بار اضافی بر دولت تحمیل نشده، گفته در سال ۱۴۰۱ و با مصوبات ما حقوق ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیونی دیگر پرداخت نخواهد شد.

 

گفته می شود ویدیویی از سخنرانی جواد حسینی‌کیا، نماینده سنقر در مجلس در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. او در این سخنرانی می گوید:قبل انقلاب سالی، یک مرتبه برنج می‌خوردیم، نصفش رشته بود، خورش هم نداشت، الان چه کسی است که لااقل هفته‌ای یک بار برنج نخورد؟ او همچنین گفته است: طرف زیر پتوی گلبافت و نرمینه خوابیده، گوشی هم دستشه و دو قورت و نیمش باقی است.

 

 

گفته می شود عضو اتاق بازرگانی گفته مدیران برخی شرکت هایی که کار مهاجرت انجام می‌دهند، شخصا به من اعلام کردند که قبلا هفته ای سی تا چهل درخواست برای مهاجرت داشتند که از سوی افرادی با تخصص های بالا و درس خوانده ارائه می شد اما در شرایط فعلی تعداد این درخواست برای این شرکت‌های معمولی به ۱۸۰ درخواست رسیده است که نشان از افزایش میل به مهاجرت در ایران دارد. جالب است در میان متقاضیان مهاجرت از لوله کش تا کابینت‌ساز و آشپز و برق کار و آرایشگر و … نیز دیده می شوند؛ این یعنی اگر تا دیروز فقط درس خوانده‌ها می خواستند از ایران بروند، امروز صاحبان حرف و افرادی که حرفه‌ای را بلدند نیز متقاضی مهاجرت هستند و این نشانه‌های باید سیاستگذار را نگران کند.

 

 

 

گفته می شود مقامات ایرانی و عراقی گفته‌اند که مذاکرات میان تهران و ریاض در آینده نزدیک برگزار خواهد شد و بغداد میزبانی آن را بر عهده خواهد داشت.

 

 

گفته می شود منابعی در هیأت‌های غربی شرکت کننده در مذاکرات وین در گفت‌وگو با المیادین اعلام کرده اند که مذاکرات با طرف ایرانی به مراحل تعیین کننده و حساس رسیده است. برای ۹۸ درصد از اختلافات در مذاکرات وین به راه حل رسیده‌ایم. هدف ما پایان دادن به مذاکرات در وین تا پایان ماه جاری (فوریه) است.

 

 

گفته می شود یک روزنامه انگلیسی  به نقل از وزارت خارجه این کشور مدعی شد، لندن در حال بررسی گزینه‌های خود برای پرداخت بدهی ۴۰۰ میلیون پوندی به جمهوری اسلامی ایران است.

 

گفته می شود دستیار وزیر امور خارجه کشورمان با تصویری از اثر گلوله توپ روس‌ها بر گلدسته بارگاه امام رضا(ع) در نوروز ۱۲۹۱ شمسی و همچنین ادای احترام سفیر روسیه به مجسمه «الکساندر گریبایدوف» بنیان گذار معاهده ترکمنچای در صفحه توییتر خود نوشت: در تاریخ ماندن به سود روابط میان ملت‌ها نیست.

 

 

گفته می شود سید محمد علی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب ضمن تایید حرف محمدرضا خاتمی، گفته «سال هاست که آقای خاتمی از صحنه عملیاتی سیاست کنار رفتند که بخشی از آن به دلیل علاقه‌مندی‌های خودشان است. بخشی دیگر هم به دلیل فشار حاکمیت است که ایشان مجبور به کناره‌گیری و دور شدن از فضای سیاسی عملیاتی است. این یک امر کاملا روشن و مشخصی است و به یک تصمیم جدیدی نیاز نداشته است.»

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*