گفته می شود

گفته می شود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته حقوق یکی از مدیران ماهیانه ۲۰ میلیون تومان بود اما با اختصاص کارت هدیه در ماه حدود ۷۰ میلیون تومان دریافت می‌کرد.یکی از مجموعه‌ها درخواست حدود ۱۲۰۰ قطعه سکه را داده است که به سرعت با آن مجموعه برخورد کردیم.در بازرسی در ۱۶ شرکت زیر مجموعه وزارت کار، ۹۹ نفر از مدیران شناسایی شدند که ۱۲ عنوان اتهامی با سرفصل های مختلف از جمله اختلاس داشتند.

 

 

گفته می شود بررسی‌ منوی یکی از این رستوران‌ها که در برج‌های آ.اس.پ تهران قرار دارد، نشان می‌دهد ارزان‌ترین خوراکی حداقل هفت دلار قیمت دارد. گران‌ترین غذا که در منوی اصبلی آن است با قیمت ۵۰ دلار فروخته می‌شود. (با احتساب نرخ آزاد دلار، این غذا معادل یک میلیون و ۳۲۲ هزار تومان قیمت می‌خورد)

 

 

گفته می شود صادرات برنج باسماتی هند در سال ۲۰۲۱ به کمترین میزان در چهار سال گذشته رسید، زیرا ایران به بزرگ‌ترین خریدار این برنج از هند، میزان واردات را کاهش داده است.

 

 

 

گفته می شود رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه اخیرا به کرونا مبتلا شده و از مردم خواست برایش دعا کنند. در واکنش به این مسئله، دریا بویوکونجو، قهرمان شنای سابق ترکیه در توییتر نوشت: «او (اردوغان) کرونا گرفته و می‌خواهد برایش دعا کنیم. نگران نباش، داریم دعا می‌کنیم. دارم ۲۰ ظرف بزرگ حلوا می‌پزم که هر زمان که وقتش رسید، بین اهل محل پخش کنم.»

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس گفته طرح صیانت هفته آینده تصویب می‌شود. نماینده همدان و فامنین در مجلس گفته قانون حمایت از کاربران در فضای مجازی در بیش از ۴۰ کشور وجود دارد و صاحبان پیام رسان‌های بیگانه در کشور ما دفتر ندارند که پاسخگو باشند.

 

گفته می شود محمدسعید احدیان، دستیار رسانه ای محمدباقر قالیباف به صوت پخش شده نظامی اخیر واکنش نشان داد. احدیان با انتشار سه توییت جداگانه در این باره نوشته  «این صوت ادعاها و اتهامات زیادی درباره افراد مختلف مطرح کرده که سردار جعفری یا سخنگوی سپاه درباره نادرست بودن اتهامات قاعدتاً توضیح لازم را می دهند؛ اما چون کمتر کسی کل فایل راگوش می کند، هدف شما و دیگران از اینکه میخواهید کل این فایل را به آقای قالیباف نسبت دهید، محل سوال جدی است.»

 

 

گفته می شود دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر طی نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس، کلیات طرح کرامت همسران خانه دار و حمایت از ازدواج و فرزند آوری را به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.در بخشی از نامه هاشمی گلپایگانی آمده است: در بودجه کشور و برنامه ۵ ساله، افزایش حقوق کارمندان و کارگران فقط برای متاهلین و به نسبت تعداد فرزندان افزایش یابد تا طی چند سال اجرت المثل بانوان خانه دار واقعی شود.برای کارمندان و کارگران مجرد به جای افزایش حقوق، وام ازدواج در نظر گرفته شود.

 

 

گفته می شود محمدرضا باقری مجری رسانه ملی در توییتی نوشته ‏تصمیم به قطع شعرخوانی میثم مطیعی در روز ۲۲ بهمن تصمیم شخصی یکی از مدیران میانی بوده و دستور پخش ادامه این شعرخوانی را دکتر جبلی شخصا صادر کرده است.اینطور که گفته اند، رییس سازمان از قطع برنامه به شدت شاکی شده و با مدیران سیما با تندی برخورد کرده است.

 

 

گفته می شود معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفته در ۹ ماهه سال جاری ۴۳۴ میلیارد تومان صدقه مردمی، جمع‌آوری و در امور معیشتی نیازمندان هزینه شده است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*