گفته می شود

 

گفته می شود یک روزنامه نگار مدعی شده دادستان پیشین تهران با پراید همسرش مسافرکشی می‌کند.علی احمد نیا روزنامه نگار در توئیتی مدعی شد: آقای جعفری دولت آبادی که مشکل مالی هم ندارند، این روزها با پراید همسرشان مشغول به کار شده اند. از نظر خودم این عمل دولت آبادی بعد از بازنشستگی شبانه در اعتراض به رفتار سیستم با او بعد از ده سال دادستانی تهران است. نمیگم انقلاب فرزندانش را می خورد اما آقایان این آسیاب به نوبت است.جعفری دولت‌آبادی در ۸ شهریور ۱۳۸۸ از سوی آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس سابق قوه‌قضائیه به سمت دادستان تهران منصوب شد و ۱۰ سال در این سمت فعالیت کرد. جعفری دولت‌آبادی سرانجام با حکم ابراهیم رئیسی رئیس قوه‌قضائیه وقت جای خود را به علی القاصی‌مهر داد.

 

 

 

گفته می شود یکی از سوالات بسیار مهم برای اقتصاد بحران‌زده ورزش ایران به درآمد واقعی سازمان صداوسیما از محل تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی بازمی‌گردد که تاکنون به صورت صریح در رابطه با آن پاسخی نداده نشده اما یک مقام مسئول در وزارت ورزش مدعی شده که این عدد ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد تومان است!

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرده توقع ما این است که طرف های غربی عاقلانه برخورد کرده و نسبت به برداشتن تحریم ها اقدام کنند، در غیر این صورت مجلس دولت را ملزم به انجام غنی سازی با شدت و سرعت بیشتری خواهد کرد

 

 

گفته می شود گادی آیزنکوت، رئیس پیشین ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، گفته که اسرائیل ۱.۵ سال پیش از ترور سردار قاسم سلیمانی در عملیات پهپادی آمریکا، تا یک‌ قدمی ترور فرمانده پیشین سپاه قدس ایران، در سوریه پیش رفته بود.

 

 

گفته می شود ۳۰ نفر از نمایندگان مجلس به کرونا مبتلا شده‌اند و تست آن‌ها در یکی دو روز گذشته مثبت اعلام شده است.»

 

 

 

گفته می شود یک ایرانی به رهبری سبزهای آلمان برگزیده شد امید نوری‌پور، شهروند ایرانی‌تبار ۴۶ ساله، کارشناس سیاست خارجی و ریکاردا لانگ، فمینست جوان هدایت این حزب قدرتمند و بلندپرواز حاضر در دولت ائتلافی اولاف شولتس را به دست گرفتند.

 

گفته می شود  نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از عدم برنامه عملیاتی برای کنترل وضعیت گرانی کالاها خواستار جلسه‌ای غیر علنی با مسوولان دولتی شد.

 

 

گفته می شود رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفته حدود ۶۵ هزار معتاد متجاهر در سراسر کشور وجود دارد که بین ۲۰ تا ۲۱ هزار معتاد متجاهر در تهران هستند.معتادان متجاهری وجود دارند که پلیس ۲۰ بار آن‌ها را بازداشت کرده و تحویل مراکز بازپروری داده است!بالاخره باید تکلیف ما روشن شود، پلیس تا کِی باید این افراد را جمع کند، سالیان متوالی است که این اتفاق روی می‌دهد و متأسفانه این چرخه هنوز معیوب است

 

 

گفته می شود  شمار شهر‌های زرد هم از ۲۱۷ به ۲۷۴ شهرستان افزایش یافته و به همین تناسب از شمار شهر‌های آبی به شدت کاسته شده و از ۱۸۱ به ۹۸ شهرستان رسیده است. تغییراتی که حکایت از گسترش خطر کرونا در کشورمان، آن هم با سرعت بسیار زیاد دارد. موج ششم کرونا که با شیوع سویه اومیکرون در کشورمان آغاز شده و سرعت هراس آور پیشرفتش را می‌توان دید.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*