گفته می شود

گفته می شود ساداتیان، سفیر سابق ایران در انگلستان مدعی شده به نظر می‌رسد، روس‌ها سعی کردند که این منظور را با زبان دیپلماتیک القا کنند و این مساله در جای جای اقدامات میزبان قابل مشاهده و لمس است. مجموعه حرکات دیپلماتیک میزبان، نشان دهنده این بود که اهمیتی برای میهمان خود قائل نشده است. آن‌ها با نوع تشریفات میزبانی خود خواستند بگویند که شما به ما احتیاج دارید. چون اگر روس‌ها در این سفر، اهمیت لازم را به میهمان خود می‌دادند، مثل اسد، مثل اردوغان و دیگر میهمانان اخیر در کرملین، صندلی میهمان را، نسبت به صندلی پوتین در موقعیت نزدیک‌تری قرار می‌دادند. حمایت‌ هماهنگ ائمه جمعه از روسیه و چین، یک اقدام بخشنامه‌ای بود و خیلی نباید آن را جدی بگیریم

 

گفته می شود امام جمعه مشهد با تبریک پیروزی ملی پوشان ایران و راهیابی آنان به مسابقات جام جهانی گفته در این بازی حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای فوتبال بطور کامل مورد صیانت قرار نگرفت.جایگاه بانوان و محفظه در نظر گرفته شده برای آنان در ورزشگاه باید به گونه‌ای باشد که هیجانات آنها به جایی منعکس نشود و متاسفانه دیروز این اتفاق نیفتاد

 

 

گفته می شود پولاد کیمیایی با انتشار یادداشت کوتاهی از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف داد.متن منتشر شده از سوی پولاد کیمیایی به صورت تلویحی حاوی این مساله است که انصراف او به خاطر حضور شهاب حسینی در هیات داوران بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر است.پولاد کیمیایی نوشت:وقتی حقیقت آزاد نیست، آزادی حقیقت ندارد. قضاوت های بزرگ کار آدم های کوچک نیست. من پولاد کیمیایی فرزند گیتی پاشایی و مسعود کیمیایی، بازیگر سینما و کارگردان با افتخار انصراف خود را از شرکت در جشنواره فیلم فجر اعلام می کنم.

 

 

گفته می شود پیرمرد روستایی در سفر رئیس جمهور به گیلان خطاب به رئیسی سخنان گلایه‌آمیزی را بیان کرد وگفته شهرداری برای سفر شما اینجا را تمیز و زباله ها را قایم کرده است.

 

 

گفته می شود  آیدین مقیمی گزارشگر بسکتبال صداوسیما از ایران مهاجرت کرد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست.

این گزارشگر  مقابل دوربین این تلویزیون ظاهر شد و توضیحاتی درباره مهاجرتش به خارج از کشور داد. این اتفاق در حالی رخ داد که مقیمی چندی پیش یکی از مسافران کاروان المپیک ایران به توکیو محسوب می شد!

 

 

گفته می شود «کین گانگ»، سفیر چین در ایالات متحده نسبت به احتمال درگیری نظامی با این کشور بر سر تایوان هشدار داد و تایپه را به تلاش برای استقلال متهم کرد.

 

 

گفته می شود کاروان سه نفره ورزش ایران در المپیک زمستانی چین، هفت مسوول و همراه خواهد داشت!

در حالی که این روزها انتخاب کمیته ملی المپیک و زمان برگزاری آن گره خورده و موعد انتخاب مسوولان جدید کمیته در ورزش ایران چهار ماه است که عقب افتاده، شاهد سفر صالحی امیری به المپیک زمستانی خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*