گفته می شود

 

گفته می شود محمود احمدی‌نژاد اعلام کرده روسیه با آمریکا روی ایران و اوکراین با هم معامله کرده‌اند… که روسیه اوکراین را مورد حمله قرار دهد و آن طرف هم اجازه داشته باشد به سمت ایران بیاید. تاریخ به ما نشان می‌دهد که مواضع روسیه مستمرا علیه ایران بوده و همیشه ملت ایران را فروخته است

 

 

 

گفته می شود نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفته تیم مذاکره کننده ایران اختیار مذاکره مستقیم با آمریکا را دارد ابراهیم عزیزی گفته از زبان وزیر امور خارجه می گویم که هیچ مذاکره مستقیم و رودررویی تا این لحظه انجام نشده؛ اما براساس تاکید بر لغو همه تحریم ها و بعد از راستی آزمایی و کسب تضمین ها، اگر لازم باشد که ورودی برای مذاکره با آمریکا داشته باشند تیم مذاکره کننده این اختیار را دارد تا اقدام لازم را انجام دهد.
گفته می شود یک رسانه آمریکایی گزارش کرده که در پی اختلافات عمیق میان اعضای تیم مذاکره‌کننده آمریکا در مذاکرات وین درباره برجام، یک عضو ایرانی‌تبار این تیم خارج شد.
گفته می شود نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفته دولت در سال آینده بهتر است به جای افزایش حقوق، قدرت خرید مردم را حفظ کرده و به افزایش تورم دامن نزند.
گفته می شود علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز گفته در موضوع تلاش نمایندگان مجلس یازدهم برای استیضاح آقای رحمانی فضلی شاهد بی اعتنایی هیأت رییسه پارلمان به خواست نمایندگان بودیم. در ماجرای آبان ۹۸ بخش قابل توجهی از مردم در خیابان‌ها به ناحق مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و پس مدتی نیز برای دلجویی، آنها شهید یا جانباز اعلام شدند. همین موضوع ثابت می‌کند که این اتفاقات بر اساس یک دستور غلط قهرآمیز شکل گرفته بود و باید هیأت رییسه مجلس اجازه می‌داد وزیر وقت کشور در این خصوص بازخواست و مواخذه می شد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

گفته می شود نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفته این روزها شاهد اتفاقات خوب و مهمی در کشور هستیم و ده ثانیه پارازیت میان این همه اتفاق خوب هیچ است.

 

 

گفته می شود مردم سفر زیاد رفته‌اند ولی پول خرج نمی‌کنند. طبق بررسی‌های آماری؛ با مقایسه بین هزینه متوسط سفر با تورم نقطه به نقطه مشخص می شود بین سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۸ کمیت گردشگری داخلی افزایش پیدا کرده اما به کیفیت آن افزوده نشده است.

گفته می شود خبر و فیلمی مبنی بر اینکه «هنگام ورود سیدحمید سجادی به ورزشگاه آزادی، یکی از هواداران پرسپولیس ناراحتی خود را از شرایط این باشگاه با سیلی به صورت وزیر ورزش و جوانان نشان داد»، منتشر شده که روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان قویاً این موضوع را تکذیب کرده و اعلام می‌کند: تماشاگران فهیم حاضر دراستادیوم آزادی در کمال احترام جناب آقای مخبر و دکتر سیدحمید سجادی را در کنار خود پذیرا شده و معاون اول رییس جمهوری، وزیر ورزش و جوانان به همراه هواداران فوتبال به تشویق تیم ملی پرداختند.
گفته می شود بعد از ظهر پنجشنبه در میان پخش آنونس برنامه‌ها به مدت ده ثانیه، تصاویری از سران منافقین و صوت یکی از سخنرانی‌های آنها روی آنتن شبکه یک دیده شد. مسئولان فنی صداوسیما از احتمال هک خبر داده‌اند. همچنین معاون فنی صداوسیما در توضیحاتی که از شبکه خبر پخش شد، احتمال داد که کشورهای صاحب تکنولوژی با استفاده از زیرساختهای موجود در تجهیزات این کار را کرده باشند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*