گفته می شود

گفته می شود افشای کارت واکسن وزیر بهداشت و معرفی اسپوتنیک به عنوان نوع واکسنی که بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت تزریق کرده است، باعث شده تا مقامات وزارت بهداشت به فکر «علاج» بیفتند و افشاکنندگان کارت واکسن وزیر را تهدید به پیگیری حقوقی کرده اند. یک وکیل دادگستری معتقد است چنین مواردی، نه تنها حریم خصوصی وزیر نیست، بلکه باید وزیر بهداشت به خاطر خدشه‌دار کردن اعتماد عمومی استعفا دهد.

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از اعلام وصول استیضاح بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، در هیات رئیسه مجلس با ۲۲ امضا خبرداده است

 

 

گفته می شود سال آینده کارمندانی که زیر ۱۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرند از افزایش بیشتری برخوردار خواهند شد و کارمندانی که متوسط دریافتی آن‌ها بیشتر از ۱۰ میلیون تومان است افزایش حقوق کمتری خواهند داشت.

 

 

گفته می شود شورای نگهبان طی نامه ای به رئیس مجلس، برای بررسی لایحه رتبه بندی معلمان از مجلس مهلت بیشتری خواست.

 

 

 

گفته می شود یک منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده ایران گزارش رای الیوم درباره مذاکرات وین گفته گزارش و ادعای رای الیوم، غلط و ساختگی است.

این روزنامه مدعی شده بود که «توافق در وین در واقع تکمیل شده و موانعی که در مسیر مذاکرات طی دورهای قبلی وجود داشت، برداشته شده است.»

 

 

گفته می شود وزارت کشور قزاقستان اعلام کرده در پی اغتشاشات روزهای اخیر در این کشور بیش از ۵ هزار نفر بازداشت شدند. ناآرامی های هفته گذشته در قزاقستان با افزایش قیمت سوخت آغاز شد اما بلافاصله نورسلطان نظربایف هدف خشم عمومی قرار گرفت.

 

گفته می شود سخنگوی شورای نگهبان درباره درخواست برخی نامزدهای ریاست جمهوری درباره دلایل رد صلاحیت و امکان اصلاح قانون، گفته ما همیشه از اصلاح قانون انتخابات استقبال کردیم و در یک ماه گذشته چند عضو شورای نگهبان این موضوع را گفتند، طبیعتاً اگر قانون تغییر کند ما پایبند هستیم.

 

 

گفته می شود نماینده ارشد روسیه در مذاکرات وین که توئیتی توهین آمیز علیه وزیر خارجه سابق کشورمان، منتشر و سپس آن را حذف کرد، بود، در توئیتی جدید تولد ظریف را تبریک گفت و نوشته من در تعدادی از جلسات با حضور او شرکت داشتم و احساس توام با احترامی برای او قائل هستم.

 

گفته می شود سخنگوی وزارت خارجه طالبان اعلام کرده که یک هیات بلندپایه در رأس وزیر خارجه طالبان برای دیدار با مقامات ایران عازم تهران شد.

 

گفته می شود رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفته تا زمان ارسال رمز، بازگشایی و تکثیر سوالات، دسترسی به سوالات امکان پذیر نیست.تعداد انگشت شماری از دانش آموزان با استفاده از تلفن همراه که غیر قانونی با خود به جلسه امتحان می‌برند، تصویر سوالات را در فضای مجازی منتشر می‌کنند. این اقدام به معنای لو رفتن سوالات امتحانات نیست، زیرا این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که دانش آموزان در جلسه امتحان حضور دارند.

 

 

گفته می شود رئیس سازمان امور مالیاتی از شناسایی ۵۵۰ هزار خودروی لوکس خبر داد و گفته این خودرو‌ها باید ۵۶۰۰ میلیارد تومان مالیات بپردازند.

 

 

 

 

گفته می شود علی مطهری در توییتر نوشته درباره سقوط هواپیمای اوکراینی سوالات متعددی مطرح است؛ از جمله اینکه چرا اجازه پرواز داده شد و چرا از کاربر غیرماهر در سامانه دفاع هوایی استفاده شد؟ اما وقتی اتفاق افتاد، نحوه رفتار ما مهم است. همسر خلبان اوکراینی گفته بود، حتی یک نامه عذرخواهی از طرف دولت ایران برای من نیامد!

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*