گفته می شود

گفته می شود  علی خطیر، معاون پیشین باشگاه استقلال در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفته استقلال و پرسپولیس تنها به واسطه رفتار مدیریت فدراسیون فوتبال از حضور در آسیا محروم شد و گرنه مالکیت مشترک و نداشتن شرایط لازم دلایل خنده داری است که دوستان برای پوشش شاهکاری که خلق کردند عنوان می‌کنند. معاون پیشین باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال گفته تعمداً استقلال و پرسپولیس را حذف کردند تا خیلی از پرونده‌های دیگر مخفی بماند.

 

 

 

گفته می شود نماینده مجلس اعلام کرده که خانه ملت از حسن روحانی به دلیل ترک فعل درباره دو باشگاه تهرانی استقلال و پرسپولیس که در نهایت باعث حذف آنها از آسیا شد شکایت می‌کند.

 

 

گفته می شود کانادا و کشورهای اروپایی مدعی شدند که مذاکره با ایران را بر سر غرامت هواپیمای اوکراینی متوقف کرده و آن را به مراجع بین المللی ارجاع می دهند.این کشورها مدعی هستند که تلاش برای مذاکره با ایران درباره پرداخت غرامت به خانواده قربانیان هواپیمای اوکراینی بیهوده است.

 

 

گفته می شود وزیر خارجه پیشین ایران در توئیتی ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده ایران در وین نوشته احیای برجام یک موفقیت جهانی – براى ایران و جهان – و پیروزی منطق و دیپلماسی بر تحمیل و ذهنیت حاصل جمع صفر است.

 

 

گفته می شود  عضو اتاق بازرگانی تهران می‌گوید موضوع باقی مانده سموم در محصولات کشاورزی، موضوع جدیدی نیست و بسیاری از کشورها از سال‌ها قبل نسبت به محصولات ایرانی سخت‌گیری‌های جدی دارند. وی گفته در زمینه کنترل باقیمانده سموم، اروپایی‌ها پیشگام بودند و پس از ارتقای استانداردها در این کشورها، سخت گیری آن‌ها نسبت به محصولات ایرانی افزایش پیدا کرد. چنانکه اوایل به صورت تصادفی محصولات ما را مورد آزمایش قرار می‌دادند.

 

 

گفته می شود پرویز پرستویی در واکنش به ویدئوی منتشر شده از یک سخنرانی، متنی تند و اعتراضی را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشته امروز ویدیویی دیدم که هنوز مات و مبهوتم از صحبت‌های مطرح شده در این سخنرانی… سخنران به مردم توصیه می‌کند: آن‌قدر کم بخورید تا به دستشویی رفتن نیاز نداشته باشید! در ادامه موعظه‌اش می‌فرماید: کسانی که بیش از یک وعده می‌خورند، «حمال» و «مزدور» هستند!

 

 

گفته می شود حسین صفامنش خواننده تیتراژ “نون خ” گفته چند وقت پیش یک پیشنهاد داشتم. رابطین یکی از سریال‌ها با مدیر برنامه‌ام تماس گرفته و گفته بود ما سریالی ۳۰ قسمتی داریم که در بهترین ساعت پخش خواهد شد و قیمتش ۱۴۰ میلیون تومان است.مدیر برنامه‌ام با من تماس گرفت و گفت گفته‌اند ۱۴۰ میلیون تومان. گفتم خیلی خوب است اگر می‌خواهند ۱۴۰ میلیون تومان بدهند؟! گفت نه! ما باید ۱۴۰ میلیون تومان بدهیم. گفتم یعنی چه؟!گفت این‌ها فکر کرده‌اند شما برای خواندن تیتراژ سریال «نون.خ» پول داده‌اید و وقتی گفته‌ام ما اصلا پولی پرداخت نکرده‌ایم، گفته‌اند مگر می‌شود؟!ببینید در این حد اوضاع بد است و ظاهرا ۱۴۰ میلیون تومان مبلغ کمی است و ناخواننده‌ها بالای ۶۰۰، ۷۰۰ میلیون تومان می‌دهند تا تیتراژ بخوانند

 

گفته می شود مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفته به دلیل تبعات اقتصادی کرونا و افزایش قیمت مواد غذایی و تورم میزان مصرف شیر و لبنیات حدود ۳۰ درصد در سفره مردم کمتر و یا حذف شده است.

 

 

 

گفته می شود امام جمعه موقت تهران یاد و خاطره جانباختگان هواپیمای‌اوکراینی را گرامی داشت و گفته خانواده‌های این عزیزان بسیار نجیب، اصیل و بدهکار شهدا و انقلاب بودند و دشمن را مأیوس کردند. از دست رفتن این عزیزان، داغ مضاعفی در کنار داغ شهید سلیمانی بود.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*