گفته می شود

 

گفته می شود شبکه دو در حین پخش زنده‌ی مراسم سالگرد شهادت «سردار سلیمانی»، پلاکارد یکی از حاضران را نشان داد که خواستار «محاکمه قانلان شهید قاسم سلیمانی» شده و در ادامه، از روحانی، ظریف و لاریجانی برای «محاکمه» نام برده است.

 

 

گفته می شود مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران به منظور پایش افکار عمومی در ارتباط با تمایل مردم به تزریق دوز سوم واکسن کرونا، یک نظرسنجی در مقیاس ملی و با شیوه مصاحبه تلفنی در روزهای ۶ تا ٩ دی ماه ١۴٠٠ انجام داده است. جامعه آماری این نظرسنجی کلیه شهروندان ١٨ سال به بالای ساکن در مناطق شهری و روستایی کل کشور و تعداد نمونه آن ١۵٨۴ نفر بوده است.مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران اعلام کرد: ۶.۹ درصد از افراد نمونه اعلام کردند فقط دوز اول را تزریق کرده اند، ۶۹.۱ درصد دو دوز تزریق کرده‌ اند، ۱۵.۱ درصد دوز سوم را تزریق کرده ‌اند و ۸.۶ درصد نیز اعلام کردند تمایلی به تزریق واکسن ندارند. ۰.۳ درصد نیز به این سوال پاسخ مشخصی نداده‌ اند. در مجموع ۹۱.۱ درصد پاسخگویان حداقل یک دوز واکسن را تزریق کرده‌اند.

 

 

 

 

 

گفته می شود در ادامه لفاظی‌ها و دخالت‌های مقامات رژیم صهیونیستی در مذاکرات هسته‌ای گروه ۱+۴ با ایران، «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم، روز دوشنبه از تلاش برای تأثیر بر متن توافق احتمالی خبر داد. لاپید طی نشست خبری در پاسخ به سوالی در این‌ باره گفت: «امروز مذاکرات هسته‌ای در وین از سر گرفته می‌شود و ما مخالف هیچ توافقی نیستیم، اما باید مطمئن شویم که توافق خوبی است.»

 

 

گفته می شود در شرایطی که عملکرد خود مسئولین موجب بروز مشکلات اقتصادی می‌شود، باید خود مسئولین در تحمل سختی‌ها پیشقدم باشند و با کاستن از حقوق و مزایای خود، حذف کردن ردیف‌های زاید و بی‌خاصیت از بودجه و صرفه‌جوئی در هزینه‌های دستگاه‌های دولتی، مشکل کمبود بودجه را حل کنند و کشور را از مرحله دشوار اقتصادی عبور دهند.

 

 

گفته می شود اپل به اولین شرکت جهان مبدل شد که ارزش آن در بازار سهام از سه تریلیون دلار فراتر می‌رود. استقبال از آیفون و تلاش اپل برای تولید خودروهای خودران در این زمینه بی تأثیر نبوده است.

 

 

گفته می شود مایک پامپئو که در دولت دونالد ترامپ رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و سپس وزیر خارجه این کشور بود، در یک مصاحبه تازه خواستار حفاظت خودش و دونالد ترامپ در برابر «تهدیدات ایران» شد.

 

 

گفته می شود استیضاح وزیر بهداشت کلید خورد طراح اصلی استیضاح کمال حسین پور نماینده سردشت و پیرانشهر است. تاکنون بیش از ۲۱ از نمایندگان استیضاح دکتر عین اللهی وزیر بهداشت را امضا کرده اند.

 

 

 

 

 

گفته می شود نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرده که مجلس پیگیر تحقیق و تفحص از عملکرد وزیر نفت در دولت سابق است و در پیگیری حقوق مردم ذره ای کوتاه نمی آید. ما با عاملان تضییع حقوق مردم مماشاتی نمی کنیم.

 

 

گفته می شود نماینده مرند در مجلس شورای اسلامی گفته ما می‌توانیم جایگاه ویژه بانوان در تمام ورزشگاه‌ها داشته باشیم و بسترها را برای آیندگان فراهم کنیم

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*