گفته می شود

 

گفته می شود سردار سلامی امروز در طرح مطالعات بالینی واکسن نورا شرکت و این واکسن تولید سپاه پاسداران را تزریق کردند.برخی کاربران توییتری با انتشار تصاویر آن مدعی شدند که لباس سردار سلامی برای تزریق واکسن پاره شده است و این گمانه‌زنی اشتباه از روی تصاویر را دستمایه تحلیل‌های دیگری هم قرار دادند! اما دقت بیشتر در تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد لباس فرمانده کل سپاه از ناحیه سرشانه دارای زیپ بوده و برای تزریق از این محل باز شده و مجددا بسته شده است. نکته ساده‌ای که کمتر کاربری به آن توجه داشته و البته خانم شریفی مقدم مجری شبکه خبر نیز در پاسخ به یک کاربر این نکته را متذکر شده است.

 

 

 

گفته می شود مشاور رئیس جمهور سابق در مصاحبه‌ای درباره چرایی بتن ریزی در سایت اراک گفته فهمیدیم طراحی‌ اراک اشکال‌ داشته و‌ لذا‌ آن‌ چیزی‌ را‌ که‌ خودمان‌ به‌ ضرورتش‌ پی‌ برده‌ بودیم،‌ به‌ آمریکایی‌ها‌ فروختیم.حسام‌‌الدین‌ آشنا‌ در مصاحبه جدید خود با عصر اندیشه گفته است: در‌ مورد‌ اراک‌ ما‌‌ باز‌ طراحی‌ این‌ سایت را‌ پذیرفتیم‌، ولی‌ ماهیت‌ آب‌ سنگین‌ را‌ حفظ‌ کردیم.‌ اما‌ چرا‌ باز‌ طراحی‌ را‌ پذیرفتیم؟‌ زیرا‌ از‌ نظر‌ برخی‌ متخصصان‌ عالی‌ رتبه‌ طراحی‌ اراک اشکال‌ داشت‌ و‌ در‌ نهایت،‌ امنیت‌ هسته‌ای‌ راه‌ اندازی‌ آن‌ را‌ تایید‌ نمی‌کرد.‌ لذا‌ باید‌ این‌ طراحی‌ را‌ تغییر‌ می‌دادیم‌ و‌ آن‌ چیزی‌ را‌ که‌ خودمان‌ به‌ ضرورتش‌ پی‌ برده‌ بودیم،‌ به‌ آمریکایی‌ها‌ فروختیم. اهمیت‌ تاریخی‌ حضور‌ آقای‌ دکتر‌ صالحی‌ در‌ فرآیند‌ مذاکرات‌ هسته‌ای‌ این‌ است‌ که‌ زیر‌ ساخت‌ و‌ تحقیق‌ و‌ تو‌سعه‌ را‌ نگاه‌ داشت‌ و‌ چیزهایی‌ را‌ که‌ باید‌ تغییر‌ می‌دادیم‌ و‌ تبدیل‌ می‌کردیم،‌ به‌ عنوان‌ ثمن‌ معامله‌ به‌ طرف‌ مقابل‌ داد.

 

 

گفته می شود داماد روحانی گفته باجناقم نزدیک ۲۰ سال است در خارج کشور زندگی می کند.کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی با اشاره به زندگی شخصی رئیس جمهور سابق گفت: دختر بزرگتر روحانی همراه با همسرش نزدیک ۲۰ سال است در خارج ایران زندگی می کند.وی همچنین تصریح کرد که باجناقش به طبابت مشغول می باشد.

 

گفته می شود  فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان در یک نشست خبری با ایمن اصفدی، همتای اردنی خود گفته اگر ایران به نگرانی های ما درخصوص امنیت و ثبات منطقه اهمیت می دهد، ما به عنوان کشورهای عربی دست‌مان به سوی برادرانمان در ایران دراز است.

 

 

گفته می شود تازه‌ترین گزارش مرکز آمار ایران از وضعیت قیمت اقلام خوراکی در آذرماه نشان می‌دهد که افزایش قیمت برنج ایرانی نسبت به ماه مشابه سال قبل ۵۵.۳ درصد بوده است

 

 

گفته می شود تازه‌ترین آمار‌ها از تحولات قیمت مسکن در کشور، از سبقت بی سابقه تورم ملکی شهر‌ها از پایتخت حکایت دارد. آمار‌ها نشان می‌دهد بهار امسال، میانگین قیمت مسکن در کشور به ازای هر مترمربع به ۱۱ میلیو ن و ۵۰۰‌هزار تومان رسید.

 

 

 

گفته می شود استاندار فارس گفته پزشکانی که تهدید به مهاجرت می‌کنند، می‌توانند بروند؛ خودم برایشان بلیت می‌گیرم

محمدهادی ایمانیه در جمع کارگران خانه کارگر استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به نگرانی‌های کارگران درباره وضعیت درمان خود، با تاکید بر اینکه هیچ پزشکی در بخش خصوصی یا دولتی حق دریافت رشوه ندارد، اظهار کرد: معنا ندارد که برای جراحی قلب ۹۰ میلیون تومان هزینه دریافت شود، زیرا تعرفه بخش خصوصی ۱۲ میلیون تومان است و دلیلی ندارد که پزشکی چندین برابر مبلغ مشخص شده هزینه دریافت کند. او ادامه داد: در صورت بروز و تکرار چنین مسائلی حتما باید از پزشک شکایت شود و دانشگاه علوم پزشکی با رویکرد جدید خود بجد پیگیری خواهد کرد.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مورد پدیده اتوبوس خوابی واکنش نشان داده و گفته ما در ستاد سمن ها سعی داریم از توان سازمانهای مردم نهاد در این زمینه استفاده کنیم و از آنها بخواهیم برای این پدیده که زاییده شرایط اقتصادی کشور است، فکری کنند.سید احمد علوی با اشاره به پدیده اتوبوس خوابی در بی ار تی گفت: از گذشته شاهد بودیم که به خصوص در زمستان معتادان بدون مکان، برای خوابیدن سوار اتوبوس های خط شبانه شده و در طول مسیر می خوابیدند.وی با بیان اینکه اما حالا بر اساس گزارش های به دست آمده شاهد آن هستیم که پدیده جدیدی در اتوبوس های بی آرتی که خط شبانه روزی هستند رخ داده و آن هم خوابیدن افراد غیر معتاد در اتوبوس است، گفت: مسئولان شهرداری اعلام کردند که این افراد ظاهر موجهی داشته و معتاد نیستند و حتی شاغل هستند اما توان پرداخت کرایه خانه یا کرایه مهمان سرا را ندارند به همین دلیل اتوبوس را برای خوابیدن انتخاب می کنند چراکه هم امنیت دارد و هم در این شبهای سرد، گرم است.

 

 

گفته می شود داماد رئیس جمهور پیشین  از حال و هوای روحانی در روزهای بعد از ریاستش گفته.در قسمتی از مصاحبه مهدی زاده با روزنامه شرق آمده است:شخصیت آقای روحانی این‌گونه نیست که در کنجی بنشیند و در خلوت خود باشد. ایشان همیشه در نظام بودند و در سیستم جزء چند نفر اول بودند. الان هم بیشتر وقت خود را به کارهای مطالعاتی و پژوهشی می‌گذراند و خاطرات خود را می‌نویسد. جلسات روزانه هفتگی خودشان را هم دارند و البته وقت بیشتری را برای خانواده صرف می‌کند.ایشان به گونه‌ای هستند که خوشحالی یا ناراحتی خود را بروز نمی‌دهند؛ چون بالاخره کارکشته سیاست هستند؛ اما فشارها از روی او برداشته شد و من این را در چهره آقای روحانی احساس کردم.

 

 

 

 

 

گفته می شود اخیرا اظهار نظری به نقل از دادستان کل کشور در فضای مجازی منتشر شده که سراسر کذب است.ساعاتی است نقل قولی کذب از دادستان کل کشور در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اظهار نظر حجت الاسلام والمسلمین منتظری درباره گرانی‌های اخیر با این مضمون که «پشت پرده اصلی گرانی‌های اخیر، حضور مدیران دولت قبل است که هر روز با کارشکنی در روند کار دولت جدید خلل ایجاد می‌کنند. تا زمانی که نخاله‌های باقیمانده دولت قبل تخلیه نشود اوضاع بهتر از این نخواهد شد.»این در حالی است که دادستان کل کشور ۱۷ آبان ماه در حاشیه نشست کارآموزان کارشناسان رسمی استان تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره گرانی‌های اخیر اظهار کرده بود: «گرانی‌های اخیر پشت پرده‌هایی دارد و پشت پرده‌های گرانی‌ها را دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید دنبال کنند» و در سخنان دادستان کل کشور حرفی از اظهارات منتسب شده در فضای مجازی نیامده بود و این اظهارات سراسر کذب است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*