گفته می شود

 

 

گفته می شود اتباع کشورهای همسایه ترکیه در حال عبور از مرز ترکیه با ماشین‌ها و اتوبوس‌های پرجمعیت هستند و از کاهش ارزش لیر ترکیه برای خرید کالا استفاده می‌کنند.

 

 

گفته می شود رادیو ملی امریکا (ان.پ.آر) اعلام کرد نشانه هایی از پیشرفت مذاکرات وین به سمت توافق دیده می‌شود و برای نخستین بار، مذاکره کنندگان اروپایی از پیشرفت در روند این مذاکرات، گزارش داده‌اند.

 

 

گفته می شود حجت الاسلام صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور، به سه گناه ربا، ایجاد ناامنی و تزلزل در خانواده که در روایات متعدد به جنگ مستقیم با خداوند آمده است، اشاره کرده و گفته این گناهان متاسفانه در جامعه امروزی ما رواج پیدا کرده است که می‌توان در بحث تزلزل در خانواده به رواج بی عفتی و هرزگی که مصداق اتم و اکمل آن بدحجابی، بی حجابی و مقوله سگ گردانی و دوری از فرزند آوری است

 

 

 

گفته می شود پس از روشن شدن ماجرای برگشت خوردن فلفل های دلمه ای از روسیه که علت آن وجود چهارنوع سم کشاورزی ثبت نشده دراین کشوراعلام شد، اکنون تصاویری درفضای مجازی دست به دست می شود که نشان می دهد برخی از این محموله ها درمناطق فقیر نشین برخی شهرها با عناوین خاص و بعضا فریبنده درحال توزیع است یا به عنوان خوراک دام دربرخی دامداری ها مورد استفاده قرار می گیرد و در نهایت معدوم نشده است.

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی با بیان اینکه فساد فربه شده و سویه های پیچیده پیدا کرده است، گفته مبارزه با فساد نه صرفا به هماهنگی قوا، بلکه به یک عزم ملی نیاز دارد.

 

 

گفته می شود  رئیس گروه اقتصاد دانشگاه چمران اهواز گفته اگر یک فرد ایرانی برای دریافت اقامت در ترکیه ملک بخرد، تا سه سال حق فروش آن را ندارند و اگر این کار را انجام دهد، مجوز اقامت او باطل می‌شود. مالک ایرانی بعد از سه سال نیز تنها خانه را می‌تواند به خود ترک‌ها بفروشد. ترک‌ها به دلیل اینکه می‌دانند ایرانی‌ها و یا سایر اتباع خارجی خانه را تنها به آن‌ها می‌توانند بفروشند، ملک را حتی به نصف قیمت یا یک سوم قیمت خانه می‌خرند. بعد از اینکه فرد ملک خود را می‌فروشد، نمی‌تواند سرمایه خود را از ترکیه خارج کند، بلکه باید برای چندین سال سرمایه خود را در بانک‌های ترکیه سپرده‌گذاری کند

 

 

گفته می شود علی کریمی مدعی شد مهدی تاج خودش را به جای مهدی مهدوی‌کیا برای عضویت در کمیته مسابقات فیفا معرفی کرده است.پس از انتخاب تاج به عنوان عضو کمیته مسابقات فدراسیون جهانی فوتبال، همیشه سؤالی مطرح بوده است مبنی بر اینکه چرا فیفا از بازیکنان قدیمی ایران در کمیته‌های خود استفاده نمی‌کند؟افشاگری علی کریمی از آنچه در سال ۹۵ گذشت، قطعاً می‌تواند پاسخی مناسب برای این سؤال باشد.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مورد پدیده اتوبوس خوابی واکنش نشان داد و گفته ما در ستاد سمن ها سعی داریم از توان سازمانهای مردم نهاد در این زمینه استفاده کنیم و از آنها بخواهیم برای این پدیده که زائیده شرایط اقتصادی کشور است، فکری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*