گفته می شود

 

گفته می شود رئیس فراکسیون محیط زیست گفته با وجود ممنوعیت‌های قانونی موجود، همچنان شاهد قاچاق خاک ایران به کشورهای همسایه هستیم.

 

 

گفته می شود سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به پرونده شکایت سرباز وظیفه ناجا از عنابستانی گفته قاضی پرونده قرار نیز صادر و به آن رسیدگی کرد؛ اما در مرحله صدور حکم، رضایت شاکی توسط عنابستانی جلب و پرونده مختومه شد.

 

 

 

 

گفته می شود عضو هیات علمی دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت ایران اظهار داشته در سه سال گذشته که قیمت‌گذاری دستوری بوده، خریداران خودرو در مجموع حداقل حدود ۱۶۰ تا ۱۷۰ هزار میلیارد تومان سود خاص داشته‌اند. کافی است که ۳۰ درصد آن یعنی حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار میلیارد تومان از آن در اختیار دلالان حرفه‌ای قرار گرفته باشد تا اگر صحبت از آزادسازی قیمت و حذف دلالی شود، در بازار تنش ایجاد کنند.

 

 

 

 

گفته می شود تحلیلگر اصولگرای مسائل سیاسی کشور گفت: دولت سیزدهم تا به الان آنچنان کار خاصی را به آن معنا که تمامی مشکلات در حوزه اقتصادی حل انجام نداده، اما مردم مشاهده می کنند که دولت قصد کار کردن و فعالیت دارد و احساس کردند که این دولت قصد دارد مشکلات آن ها را حل کند،

 

 

 

گفته می شود زنگنه، وزیر نفت سابق با درخواست از رییس صداوسیما برای روشنگری درباره پاسخ به اتهامات در پرونده کرسنت با اعلام اینکه روز دوشنبه در شبکه افق خواهد بود همچنین خواست تا در شبکه دو سیما و برنامه گفتگوی ویژه خبری حاضر شده و در مورد اتهامات پرونده کرسنت توضیح دهد.

 

 

 

گفته می شود وزارت خزانه‌داری آمریکا شامگاه پنجشنبه  اعلام کرد اسامی چند شخص و یک شرکت ایرانی را به بهانه دخالت در انتخابات آمریکا در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

 

 

گفته می شود  رئیس‌جمهور آمریکا در گزارشی که اسفندماه سال گذشته منتشر شد ایران را در کنار روسیه به تلاش برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا متهم کرده بود. واشنگتن مدعی شده بود چین علی‌رغم انجام برخی بررسی‌ها برای دخالت در انتخابات آمریکا فعالیتی در آن جهت انجام نداده است.

 

 

گفته می شود امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی توافقنامه ساخت کشتی‌های نظامی امضا کردند. گروه صنایع دفاعی «ایدج» (EDGE) امارات متحده عربی با شرکت «آی. ای. آی» توافقنامه‌ای را برای طراحی کشتی‌های نظامی بدون سرنشین امضا کردند.

 

 

گفته می شود سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سئوالی درباره گزارش‌های منتشرشده در یک رسانه آمریکایی درباره احتمال تلاش دولت «جو بایدن» برای رسیدن به توافق موقت با ایران، تغییر رویکرد آمریکا در این زمینه را رد کرد. پایگاه خبری آکسیوس روز چهارشنبه گزارش داده بود «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید ایده توافق موقت با ایران با هدف خرید زمان بیشتر در مذاکرات هسته‌ای را با همتای اسرائیلی خودش مطرح کرده است.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره رأی عدم اعتماد نمایندگان به «مسعود فیاضی» گفته مجلس به نظر و تشخیص خود عمل کرد و همین امر نشان می‌دهد، حب و بغض‌های سیاسی مبنای عمل مجلس نیست.

 

 

 

گفته می شود مدیر آژانس عکس میدل ایست ایمِجِز (تصاویر خاورمیانه) روز چهارشنبه تایید کرده است که ابراهیم علی پور عکاس ایرانی چهار روز پیش در کابل توسط اعضای دولت طالبان دستگیر شده است. حسین فاطمی مدیر این وبسایت به بی بی سی فارسی گفت که علی‌پور روز یکشنبه بعد از بازگشت از سفری به بامیان در منزل دوستی در کابل بازداشت شد. دلیل بازداشت او روشن نیست.

 

 

گفته می شود  بهزاد نبوی گفته مشکل اقتصادی و معیشتی ما الان در تاریخ چهل‌و‌اندی سال بعد از انقلاب بی‌سابقه است. ما هرگز تا این حد مشکل نداشته‌ایم. برای حل این مشکلات اقتصادی که می‌شود اسمش را بحران اقتصادی‌-معیشتی گذاشت، اولین کاری که می‌شود کرد این است که در سیاست خارجی تجدیدنظر کنیم. همه نه اما بسیاری از مشکلات ناشی از تحریم بی‌سابقه اقتصادی کشورمان است. این تحریم در طول تاریخ شاید با مال کره‌شمالی قابل مقایسه باشد. حتی تحریم قبلی که بین‌المللی بود، فشارش خیلی کمتر از این تحریمی است که ترامپ واضعش بود.

 

 

گفته می شود رئیس پارلمان ارمنستان در توییتی به زبان فارسی جمهوری آذربایجان را به نقض بیانیه سه جانبه بین ایروان، باکو و مسکو متهم کرد.«آلن سیمونیان» رئیس پارلمان ارمنستان در توییت خود به زبان فارسی نوشته «جمهوری آذربایجان بیانیه سه جانبه ۹ نوامبر را نقض کرد. جمهوری ارمنستان بر اساس منشور سازمان ملل متحد حق دارد با استفاده از ارتش و به هر وسیله، هرگونه تجاوز علیه تمامیت ارضی و حاکمیت خود را دفع کند.»

 

 

گفته می شود کرباسچی با اشاره به ضعف وزارت کشور در دولت روحانی خاطرنشان کرده یکی از بدترین انتخاب‌های روحانی در دولت اول و دوم برای وزارت کشور بود. برگزار کردن انتخابات، جزو وظایف جاری وزارت کشور است و هیچ دولتی نمی‌تواند انتخابات را تعطیل کند؛ به عقیده من این وزارت در هر دو دولت روحانی عملکردی منفی داشت و من این موضوع را با خود وزیر کشور نیز مطرح کردم.او افزود: این حرف که ما بی‌طرف هستیم بارها از وزیر کشور دولت روحانی شنیده شد. جناحی و گروهی زحمت کشیده که فرد در انتخابات برنده شود و بر سر کار بیاید بنابراین این حرف درست نیست. این نیروها باید بر سرکار بیایند و با جان و دل کار کنند و رضایت مردم را جلب کنند.

 

 

 

گفته می شود وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، حضور در راهپیمایی اربعین را جزو رزومه خود آورده است! نوری در بخشی از رزومه خود با عنوان سوابق علمی و پژوهشی، حضور در مناطق جنگ زده را ذکر کرده است.وی همچنین در بخش دیگری با عنوان توفیقات و توانایی‌ها، صعود به قله دماوند، حضور در راهپیمایی اربعین و آشنایی با برنامه درسی را آورده است.

 

 

گفته می شود محمد حسن آصفری درباره تذکر روز سه‌شنبه ۳۵ نماینده مجلس به دولت گفت: ما نمی‌گوییم انتصابات فامیلی در دولت وجود داشته است بلکه می‌گوییم دولت از الان پیشگیری کند و در وزارت خانه‌ها نگذارد انتصابات فامیلی صورت گیرد.

 

 

 

 

گفته می شود عباس عبدی درباره نتیجه طرح مجلس برای واردات مشروط خودرو نوشته «طرح مجلس برای اجازه واردات خودرو در برابر صادرات خودرو و قطعات آن از حالا روشن است. قطعه و خودرو به صورت صوری و با قیمت بالا صادر و در عوض آن بنز و پورشه وارد می‌شود. وصله پینه کردن اقتصاد یعنی همین.»

 

 

گفته می شود جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به هیات رییسه قوه مقننه بابت عدم پرداخت پاداش فرهنگیان از سازمان برنامه و بودجه شکایت کردند.

 

 

گفته می شود ئیس مجلس گفته چالش امروز ما این است که اعتماد عمومی نسبت به مدیران و مسئولان کاهش یافته است.ساختار کمیته امداد و نهادهای حمایتی باید به جای دولت‌محوری، بر اسای جامعه‌محوری و جوشش اجتماعی باشد.وی ادامه داد: اولویت ما در مجلس و در برنامه هفتم توسعه، محرومیت‌زدایی و ریل‌گذاری ایجاد اشتغال در مناطق محروم است.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت امور خارجه، گفته شرط بازگشت آمریکا به برجام، برداشتن تحریم‌ها به صورت موثر، یکجا و قابل راستی آزمایی است و امضای رئیس جمهور آمریکا قابل اتکا نیست.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*