گفته می شود

گفته می شود وزیر کشور در پاسخ به حواشی اخیر مبنی بر انتصاب نظامیان در استانداری های کشور، تصریح کرده حضور سرداران و رزمندگان در مسند استانداری های کشور تقاضای مردم و نمایندگان مجلس بود.

 

گفته می شود تیم ملی پرورش اندام ایران که با نفرات و همراهان فراوان از جمله برخی نزدیکان رئیس فدراسیون در مسابقات جهانی شرکت کرده بود، حاشیه های دیگری هم داشت؛ گویا در فرودگاه اسپانیا بین دو ملی پوش پرورش اندام، درگیری فیزیکی رخ داد. در حالی که تیم ملی پرورش اندام ایران در هفتاد و پنجمین دوره مسابقات جهانی با کسب ۱۰ طلا، ۷ نقره و ۵ برنز بالاتر از سایر رقبا به مقام قهرمانی دست یافت، دو ملی‌پوش این تیم از اسپانیا به ایران بازنگشتند.

 

 

گفته می شود انتصاب منسوبین و نزدیکان حتی اگر از نظر قانون و شرع مشکل نداشته باشد بی‌شک هزینه و حوصله دولت و مردم را صرف پاسخگویی به بهانه‌گیرانی می‌کند که چیزی برای باختن ندارند.
گفته می شود بر اساس اعلام جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات، در حال حاضر مالیات دخانیات در ایران کمتر از ۳۰ درصد نرخ خرده فروشی است که در مقایسه با ترکیه (۸۱)، اردن (۸۴)، فلسطین (۹۸) و… رقم پایینی محسوب می‌شود.
گفته می شود با یک جست‌وجوی ساده در سایت‌های معروف آگهی به تبلیغات‌هایی با عنوان «استخدام کارگر ۱ روزه در صرافی‌ها» یا «کسب درآمد بدون سرمایه در صرافی» مواجه می‌شویم. این افراد در پوشش آگهی‌، اقدام به جذب افراد ناآگاه کرده و سپس در ازای پرداخت مبالغ ناچیز اقدام به اخذ کد ملی آنان می‌کنند.
گفته می شود عنابستانی گفته چرا باید همه مادران برای آزمایش مرحله دوم غربالگری، این‌همه هزینه کنند و چنین پول کلانی به جیب آزمایشگاه‌ها برود؟ هیچ دلیل برای غربالگری همه زنان باردار وجود ندارد. ما تنها کشور دنیا هستیم که همه مادران را غربال می‌کنیم!
گفته می شود نایب قهرمان پارالمپیک توکیو به دلیل انتشار پستی علیه رییس انجمن و سرمربی پیشین تیم ملی دوومیدانی در فضای مجازی ۶ ماه از شرکت در مسابقات داخلی و برون مرزی محروم شد.
گفته می شود شواهد آماری نشان می‌دهد شاخص تولید صنعتی شرکت‌های بورسی پس از ۱۶ ماه به زیر صفر رسید و عدد منفی ۴/ ۱درصد را ثبت کرد
گفته می شود میزان بدهی‌های خارجی کشور در پایان شهریورماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲.۷ درصد و پایان سال گذشته ۱.۲ درصد با کاهش مواجه شده است.
گفته می شود داریوش سجادی، کارشناس مسائل بین‌الملل گفته تمام اعتبار روحانی، مدیریتی بود که هاشمی بر او داشت. بعد از فوت هاشمی با یک روحانی فشل مواجه بودیم که هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

 

 

گفته می شود عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خلق پول بدون پشتوانه توسط بانک‌ها را از اصلی‌ترین موانع رشد کشور عنوان کرد و گفت: بانک‌ها اعلام می‌کنند ۱۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات داده‌اند در حالی که بخش تولید هیچ چیزی به دست نیاورده است و عمده واحدهای صنعتی و تولیدی با کمبود نقدینگی مواجه هستند. وی گفته ۱۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ادعایی بانک‌ها کجا رفته ؟

 

گفته می شود سیدکاظم دلخوش بعد از توضیحات وزیر اقتصاد درباره بازار بورس در تذکری گفت: باید خروجی جلسات مجلس مشخص شود و اینکه متولی اداره اقتصاد کشور کدام نهاد و یا وزارتخانه است. در حال حاضر بسیاری از بازارها به هم ریخته است و وزارتخانه های مختلف مدعی هستند که اقتصاد در اختیار آنان است. وزارت اقتصاد باید همه بازارها را زیر پوشش خود قرار دهد، نه اینکه خودش زیر سایه وزارتخانه های دیگر برود. نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: اقتصاد و بورس عشقی اداره می‌شود.

 

 

گفته می شود محمد حسن آصفری  بعد از گزارش وزیر اقتصاد درباره وضعیت بورس در تذکری گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس درباره بازار بورس گزارشی ارائه کرد که هیچ سندیتی در آن وجود نداشت، توپ را در زمین مجلس انداخت و بیان کرد که مجلس باعث شده وضعیت بورس این‌گونه شود؛ این حرف عجیبی است. وی ادامه داد: آقای خاندوزی، شما زمانی که وزیر اقتصاد نبودید، مدام توئیت می‌زدید که اگر فلان اتفاقات رخ دهد، مشکل بورس حل می‌شود؛ پس الان که وزیر اقتصاد شدید، بسم‌الله. توئیت‌های گذشته خود را عملیاتی کنید.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*