گفته می شود

 

 

گفته می شود وزارت جهاد کشاورزی هنوز در برابر اعتراض عده‌ای از کارکنان این وزارتخانه به انتصابات وزیر جدید، واکنش نشان نداده است. کارکنان معترض می‌گویند از ۱۳ انتصاب که وزیر جدید[سید جواد ساداتی نژاد] انجام داده ۱۲ مورد آن از افراد خارج این وزارتخانه بوده که سه مورد از آنها فامیلی است. انتظار اینست که آقای وزیر در مورد صحت و سُقم این ادعا روشنگری نماید.

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این‌که بعضی از وزرا هنوز در ماه عسل انتصابات به سر می برند، از رئیس جمهور خواست تا به دفتر بازرسی ویژه ریاست جمهودی دستور دهد تا ظرف مهلت یک هفته ای ماجرای انتصابات فامیلی را پیگیری کنند

 

 

گفته می شود نماینده مردم رودبار در انتقادی از صدا و سیما گفته به نظر می‌رسد صدا و سیما در قالب ورود زنان بی‌حجاب به فیلم‌ها به دلیل مسلمان نبودن، به دنبال حساسیت زدایی نسبت به بی‌حجابی است.

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به انتقادهای مطروحه از خطاهای لفظی رئیس جمهور واکنش نشان داد.محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشته « آقایان عرضه اداره یک نانوایی و توانایی پنج دقیقه سخنرانی از حفظ را ندارند بعد به آقای رئیسی خورده می گیرند که چرا در ده دقیقه سخنرانی یک بار هم تپق زدی، شما حواستان به دکمه کت تان باشه!»

 

 

گفته می شود نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست که برای گرانی‌ ها فکری کند و جلوی گرانی‌ها را بگیرد، چرا که مردم روزهای سختی را سپری می‌کنند.

 

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهور سابق آمریکا در گردهمایی لابی صهیونیستی ضمن افتخار به دوستی نزدیک دولتش با رژیم صهیونیستی، جو بایدن را به سر فرود آوردن در مقابل ایران متهم کرد.

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به سؤالی در ارتباط با موضع وی در خصوص ازسرگیری مذاکرات برجامی در «وین» گفت که فعلاً درباره ایران اظهارنظری نمی‌کند.

 

 

گفته می شود مهدی فضائلی در توییتر نوشته ‏سرشماری‌ها نشان می‌دهد در سال‌های آغازین دهه شصت، میانه سنی کشور، حدود ۱۸سال بوده است. با کاهش رشد ‎جمعیت، در آخرین ‎سرشماری در سال ۹۵، میانه سنی برابر با ۳۱.۱ سال است.برآوردها نشان می‌دهد طی ۴ دهه‌ آتی، میانه سنی کشور به پنجاه سال خواهد رسید!

 

 

گفته می شود رییس کمیسیون عمران مجلس گفته اگر جلسات شورای عالی مسکن تشکیل نشود، تولید مسکن در حد شعار می‌ماند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*