گفته می شود

 

 

گفته می شود خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی اعلام کرده که احمد مسعود در ایران به سر می‌برد و با والی پیشین هرات نیز دیدار کرده است.

 

 

 

گفته می شود منصور حقیقت پور از نمایندگان پیشین مجلس گفته بر ماست اگر فهمیدیم حمله سایبری از کجا صورت گرفته است، اگر عوامل نفوذی باشد، نفوذی‌ها را در داخل پمپ بنزین‌ها اعدام کنیم؛ این تنبیه جاسوس‌ها و خائن‌هاست که آنها را در پمپ بنزین‌های جمهوری اسلامی ایران آویزان کنند و اگر منشا خارجی داشته باشد، ضربه دوم ما باید از ضربه اول بزرگ‌تر باشد؛ زدی ضربتی، ضربتی نوش کن! آنها باید منتظر باشند تا جوانان ما جواب لازم را به آنها بدهند و انشاءالله این ضربه را خواهند زد و این انتقام را خواهند گرفت.

 

 

 

گفته می شود یک کارشناس مسائل بین‌الملل درباره محتوای مذاکرات برای احیای برجام خاطرنشان کرده تیم مذاکره کننده باید به این مساله توجه داشته باشند که اگر طرف آمریکایی برای استفاده از مکانیسم ماشه به برجام برگردد، خطرناک است.حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در پاسخ به این پرسش که چقدر تاخیر در بازگشت به مذاکرات احیای برجام در راستای منافع ملی کشور است، گفته به طور صریح باید بگویم که هیچ دستاوردی نمی‌تواند این همه تاخیر را برای پایان دادن به تحریم ها علیه ایران توجیه کند.

 

 

 

گفته می‌شود یک اصلاح طلب گفته حسن روحانی اگر شجاعت داشته باشد می‌تواند جای مرحوم هاشمی رفسنجانی را در سیاست ایران بگیرد. وی گفته  آقای روحانی در دوره ریاست جمهوری‌اش نشان داد از شجاعت‌های خوبی برخودار است، اما مقایسه آقای هاشمی با آقای روحانی قیاس‌ مع‌الفارق است، آن هم از این جهت که آقای هاشمی دارای اعتبار اجتماعی تاثیرگذار بودند که در یک بستر تاریخی شکل گرفته بود. به هر حال ایشان به عنوان نیروی مبارز قبل از انقلاب شناخته می‌شود که در پیروزی آن نقش بسزایی داشت.

 

 

 

گفته می شود هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز در حال حاضر به قیمت ۲۶۴۸۲ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به قیمت ۲۷۰۱۷ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در توئیتی از نامه ‏وزیربهداشت برای درخواست سقف حقوق اعضای هیأت علمی از ۱۵برابر حداقل حقوق به ۲۱برابر، انتقاد کرده است.

 

 

گفته می شود فعال سیاسی اصولگرا گفته امروز باید فکر کنیم که نفت نداریم. مگر همه کشور‌های دنیا نفت دارند؟ آن کشور‌هایی هم که نفت دارند، پول نفت را به عنوان یک سرمایه برای توسعه درنظر می‌گیرند، نه برای پرداخت حقوق کارمندان و هزینه‌های جاری. شواهد نشان می‌دهد که دولت رئیسی اشتیاقی برای مذاکره ندارد و بیشتر توجه خود را معطوف به اداره کشور «بدون برجام» کرده است.

 

گفته می شود احسان قمری دبیر کمیته اقدام ارزی در مورد آخرین وضعیت بازگشت ارز حاصل از صادرات اظهار کرده  تاکنون ۳۸۹۱ صادرکننده از مجموع ۲۸ هزار و ۸۱۵ صادرکننده، صد درصد تعهدات ارزی خود را که ۴۱ میلیارد یورو بوده، ایفا کرده‌اند. وی گفت: این ۳۸۹۱ نفر، از نظر تعداد، ۱۴ درصد صادرکنندگان را تشکیل می‌دهند اما از نظر میزان ارزش صادراتی، ۶۴ درصد از کل تعهدات ارزی را بازگردانده‌اند.

 

 

گفته می شود مدیر برنامه توسعه فعالیت‌های بدنی دفتر بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت گفته چاقی و اضافه وزن در افراد بالای ۱۸ سال به ۵۹ درصد رسیده است.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*