گفته می شود

 

گفته می شود مشاور سابق احمدی نژاد ادعایی در مورد علت خروج احمدی نژاد از قهر ۱۱ روزه مطرح کرد.عبدالرضا داوری در کلاب هاوس گفته احمدی نژاد زمانی تصمیم گرفت از خانه نشینی ۱۱ روزه خارج شود که از دفتر رهبری به رحیمی معاون اول رییس جمهور گفته شد که برای تصدی مسئولیت ریاست جمهوری آماده شود.هنوز واکنشی از سوی احمدی نژاد به این ادعای داوری نشان داده نشده است.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در تلاش برای وارونه جلوه دادن حقیقت، موضوع توقیف یک نفتکش توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران که حامل سوخت صادراتی ایران بود را رد کرد.

 

 

 

گفته می شود عضو پارلمان اروپا در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که علیرغم تاکید ایران، «برنامه هسته‌ای ایران برای مقاصد صلح‌آمیز نیست».به گزارش اسرائیل هیوم، دیوید لگا گفت: ما هنوز تصمیمی در مورد ایران نگرفته‌ایم، اما به دقت آن را زیر نظر داریم. من نمی‌توانم به نمایندگی از کل کمیته صحبت کنم، زیرا ما هنوز رسما در مورد این موضوع صحبت نکرده‌ایم، اما فکر می‌کنم که اکثر اعضا در این مورد با من موافق هستند.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون مشترک حمایت از خانواده مجلس در واکنش به اظهارات آذری‌جهرمی وزیر سابق ارتباطات علیه قانون حمایت از خانواده تاکید کرد: بر خلاف ادعای آقای آذری جهرمی قانون باید جامع باشد و به گونه‌ای نوشته شود که احتمالات آینده را مد نظر قرار دهد.

 

 

گفته می شود عبدالله مرادی، دستیار وزیر کشور به اظهارات اخیر سعید حجاریان درباره استانداران که گفته بود آدم با دیدن لیست آنها وحشت می‌کند واکنش نشان داد. عبدالله مرادی نوشته اگر ترکیب استانداران را ‎ درست ببینید،‎ سیستان بلوچستان را ببینید، متوجه می شوید وزارت کشور، ‎امنیت را ‎ اقتصاد پایه می بیند. دولت برای ‎ رضایت مردم و ارتقای ‎ سرمایه اجتماعی مهیا می شود، همان چیزی که در ‎ وقایع مترقبه و بی خیالی ‎صبح جمعه به شدت تخریب شده است.

 

 

 

گفته می شود وزارت دفاع آمریکا از موافقت وزارت خارجه این کشور با فروش ۲۸۰ فروند موشک هوا به هوا به عربستان سعودی خبر داد.

 

 

گفته می شود فعال اصلاح طلب با انتقاد از سیاست های تیم مذاکره کننده جدید گفته وقت خود را برای گرفتن تضمین‌های رسمی نباید تلف کرد. تضمین در قدرت است.

 

 

گفته می شود رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا تاکید کرده که ایران منافع آمریکا را تهدید می‌کند و درصورت لزوم آن‌ها آماده پاسخ هستند.

 

 

 

 

گفته می شود انگلیس روز پنجشنبه نخستین کشوری در جهان شد که قرص ضد ویروس کرونا ساخت شرکت‌های مرک و ریجبک بیوتراپیوتیکز را تایید کرده است.

 

 

گفته می شود بررسی وضعیت اشتغال به تفکیک بخش و اشتغال در سال ١٣٩٩ نشان می‌دهد که٩٩,١ درصد از جمعیت شاغل دارای اشتغال رسمی در بخش رسمی فعالیت می‌کنند این در حالی است که ۶۶ درصد جمعیت شاغل دارای اشتغال غیررسمی در بخش غیررسمی فعالیت می‌کنند.

 

 

گفته می شود عضو هیات علمی پژوهشگاه ابن سینا با تاکید بر اینکه ناباروری فقط مختص زنان نیست و یک بیماری مردانه و زنانه به شمار می‌رود، گفته چهار میلیون زوج ایرانی (معادل ۱۵ تا ۲۰ درصد زوج‌ها) دچار ناباروری هستند.

 

 

 

گفته می شود اوجی وزیر نفت گفته در پایان آبان ماه ۷۰ لیتر بنزین به کارت سوخت خودرو‌های شخصی واریز می‌شود. سهمیه موتورسیکلت‌ها هم در این ماه از ۲۵ لیتر به ۳۰ لیتر افزایش می‌یابد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*