گفته می شود

 

گفته می شود نمایندگان مجلس شورای اسلامی بار دیگر با ایجاد شفافیت مخالفت کردند، این بار نوبت به اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان رسید که کلیات آن در مجلس رد شد! طرحی که بنا بر ماده یک آن «نمایندگان ملزم به رعایت شئون نمایندگی هستند. شأن نمایندگی بدین معناست که افعال، گفتار و نوشتار نماینده در داخل و خارج از مجلس اعم از حضوری و مجازی، نباید مغایر با قانون، موازین شرع، اخلاق حسنه و اقتضای جایگاه نمایندگی باشد.»

 

 

 

گفته می شود نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در مورد واکنش‌ها به اظهارات آیت‌الله صافی گفته «وقتی یک مرجع عالی‌قدر که نگاهش نسبت به نظام و انقلاب مشخص است، دلسوزانه تذکری می‌دهد و با این برخورد مواجه می‌شود، دیگر کسی جرات نمی‌کند حرفی بزند.

 

 

گفته می شود دستگاه رادیولوژی شتاب دهنده خطی که برای درمان بیماران سرطانی با هزینه ۱۴ میلیارد تومان با دلار ۴۲۰۰ تومانی وارد استان بوشهر شده بود در یکی از خانه‌باغ‌های دشتستان خاک می‌خورد. گفته می‌شود این دستگاه در بازار آزاد ۸۰ میلیارد تومان قیمت دارد.

 

 

گفته می شود معاون امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفته چهار مرز سیستان و بلوچستان به روی مرزنشینان برای تجارت کولبری بازگشایی شده و کولبران می توانند ۸۰۰ نوع کالای بدون ممنوعیت را خرید و فروش کنند.

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از رویکردهایی که دولت سیزدهم در مدت اخیر پیشه کرده است، گفته آقای رئیسی، شما و تیم کاری تان مساله محور وارد کارزار شوید نه نمایشی و بی ثمر.محمود احمدی بیغش گفته آنچه اینجانب را وادار به این نطق نموده، شرایط خاص کشور بعد از روی کار آمدن دولت جدید است که به نظر می‌رسد با توجه به رویکردهای دولت محترم و احاطه یک نوع بی‌برنامگی و قضاوت‌های مایوس کننده در سطح جامعه، نیاز است از سر دلسوزی به رئیس جمهور محترم و با انگیزه یادآور شوم؛ مهم ترین مساله در باب رفتارهای دولت، عدم برنامه محوری در سیاست‌های کوتاه مدت دولت است که جای پردازش و نقد منصفانه دارد. وی گفته ارزیابی اولیه از اقدامات شما نشان می‌دهد که تمام این رفتارها بویژه سفر به استان‌ها عمدتا تسکین محور است، نه درمان محور، زیرا این مدل حکمرانی نشانی از درمان مشکلات ندارد.

 

 

 

 

گفته می شود در معاملات بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۶۴۷۰ تومان از مردم خریداری می‌شود و در مقابل به قیمت ۲۷۰۰۴ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود.

 

 

 

گفته می شود خاندوزی، وزیر اقتصاد گفته کار گمرک در جلوگیری از ترخیص این ذرت‌ها درست بود. زیرا از ابتدا این ذرت‌ها به تشخیص استاندارد مسموم بوده و به دلیل ماندگاری زیاد فاسد نشده است.میزان ۱۴۰ هزار تن، بخشی از میلیون‌ها تن ذرت وارداتی، مربوط به سال‌های ۹۲، ۹۵، ۹۷ و ۹۹ است؛ که ۱۰۳ هزارتن آن به کشور فرستنده مرجوع شده است.

 

 

گفته می شود اسدالله مسعودی مقام رئیس مجتمع دادسرای مبارزه با جرائم اقتصادی گفته از سال ۱۳۸۰ تلفنم شنود می‌شود. چند سال است مرخصی نرفته‌ام؛ بجز تاسوعا و عاشورا بقیه روزها را کار می‌کنم.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*