گفته می شود

 

گفته می شود علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی مدعی شده برخی افراد که در دولت گذشته در سطح معاون وزیر و رؤسای سازمان‌های مهم کشوری مسئولیت داشته‌اند، به بهانه آلودگی هوای تهران دو سه ماه به ژنو و وین رفته‌اند و آنجا ساکن شده‌اند و جالب است از همانجا درباره مسائل کشور مصاحبه و تئوری‌پردازی می‌کنند.

 

 

 

گفته می شود حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به انتشار خبری مبنی بر ارائه طرح ورود زنان به استادیوم های فوتبال به مجلس یازدهم گفته «در هر موضوعی به تعیین سازوکارهای نیازمندیم. در موضوع ورود زنان به استادیوم هم همینطور است. بعضی از اصول مخالف آن است که مردان در برابر زنان بدون لباس ورزش و کشف حجاب کنند. این بحث مبنایی است. ما هم برای ورود زنان به استادیوم منع قانونی داریم».

 

 

گفته می شود پس از ماجرای قرارداد پر از حاشیه ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال، این بار مجلس یازدهم به اظهارات پر از ابهام و سوال رییس فدراسیون فوتبال درباره «خوبان عالم»، «توپ» و «VAR» ورود کرده تا شاید پاسخی برای حرف‌های شخص اول فوتبال کشور پیدا شود.

شهاب الدین عزیزی خادم در مدت کوتاه ریاستش در فدراسیون فوتبال، با بیان جملاتی عجیب، ایجاد حواشی کرده که آخرین مورد آن را می‌توان در اظهاراتش در برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» جستجو کرد.

 

 

 

گفته می شود رییس دادگستری شهرستان بهارستان گفته ابتذال اخلاقی در جامعه فراگیر شده و برخی زنان جشن طلاق برگزار می کنند. هاشم امامی گفته اضمحلال فرهنگی و ابتذال اخلاقی در جامعه به عرف و فرهنگ تبدیل شده است و مسئولین برای مقابله با آن کاری نمی کنند.

 

 

گفته می شود معصومه ابتکار گفته گزارش‌های زیادی داشتیم که متاسفانه تخلف در این زمینه‌ها در دورانی خیلی زیاد بوده است. پرونده‌ای مربوط به زمین‌خواری در لواسانات داشتیم. من گزارشی دریافت کردم که درآنجا تعداد زیادی پرونده زمین‌خواری بوده و این پرونده‌ها گم شده است. بازرسی ما با کمک دستگاه بازرسی کل کشور، نیروی انتظامی و قوه قضاییه رفتند و از خانه یکی از مقامات حقوقی سابق اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، ۵۰ پرونده قضایی زمین‌خواری را که مخفی شده و اجرا نشده بود، پیدا کردند که بعضی از این پرونده‌ها حکم تخریب هم داشت. او ادامه داد: از این نوع مسائل زیاد بود و ما خیلی از موارد زمین‌خواری را توانستیم در آن دوره متوقف کنیم و پس بگیریم. خیلی از تخلفات در استان مازندارن و فارس اتفاق افتاده بود. ولی به هر حال کار دشواری است چون در بسیاری از موارد تغییر کاربری اتفاق افتاده بود.

 

گفته می شود هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۶۲۹۱ تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت ۲۶۸۲۲ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که نسبت به روز یکشنبه، ۱۹۱ تومان گران‌تر شده است.

 

 

 

گفته می شود نخست‌وزیر پیشین عراق با اشاره به تشدید تنش‌ها در منطقه گفت که چندسال پیش یکی از «رهبران مهم » به او گفته بود که کسانی در تدارک ضربه زدن به ایران از جانب «شرق» هستند.

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جلسه فوق‌العاده این کمیسیون برای بررسی حمله سایبری به سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: دولت روحانی در زمینه عدم به‌روزرسانی این سامانه مقصر بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*