گفته می شود

 

گفته می شود پس از موافقت رهبر انقلاب با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه مبنی بر عفو و تخفیف مجازات ۳۴۵۸ تن از محکومان، ۱۰۰ نفر از افراد دارای محکومیت اعدام و ۷۶ محکوم امنیتی عفو شدند.

 

 

گفته می شود خبرنگار ارشد وال استریت ژورنال در حساب کاربری خود در توییتر مدعی شده از آنجا که ایرانی ها حاضر به مذاکره مستقیم با آمریکا نیستند، وقوع سوء تفاهم در مورد مواضع و انتظارات غیر قابل پیشگیری می شود.

خبرنگار وال‌استریت ‌ژورنال نوشته موضع محوری آمریکا کاملا روشن است. برجام سندی است که روی آن توافق شده و هیچ ضمانتی داده نشده که طرفی هرگز از آن خارج نشود. این، یک توافق سیاسی با تعهدات سیاسی بوده است. اگر ایران می‌خواهد توافق را تغییر دهد، آمریکا هم خواسته‌های خود را دارد.

این خبرنگار آمریکایی اذعان کرد، مساله روشن بود، در واقع، علنی اعلام شد ضمانت دائمی منتفی است. هیچ رئیس‌ جمهوری آمریکا، اختیار ملزم کردن دولت آینده را به معاهده ای غیرالزام‌آور که از تایید کامل سنا برخوردار نیست، ندارد.

 

 

گفته می شود در شهریور سال جاری حدود ۱۵ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان سفته و برات فروخته شد که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۷۶.۲ درصد و ۱۰۱.۴ درصد افزایش یافت.

 

 

گفته می شود وزیر ارتباطات گفته تلاش ما این است تا با راه اندازی طرح بزرگ شبکه ملی اطلاعات، فضای مجازی در تراز انقلاب اسلامی را عملیاتی کنیم. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در دیدار اعضای کمیسیون سیاسی و اجتماعی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری نیز گفته فضای مجازی باید دارای قوانین و مقررات خاص خود باشد. هم اکنون گمنامی کاربران چالش جدی است؛ مسائل فضای مجازی در ایران هنوز حل نشده است.

 

 

گفته می شود نماینده مردم خاش گفته با چنین حجم از توانایی هایی، ورود شرکت های چینی به عنوان مجری در ساخت مسکن با توجه به سابقه ناخوش آیندی که از این کشور در پروژه های ساخت و ساز، راه سازی، تونل سازی و…برجای مانده به صلاح اقتصاد ایران نیست

 

 

 

گفته می شود سید احمد خاتمی، عضو خبرگان رهبری گفته در موضوع بنزین دو نظریه وجود دارد که یک نظر معتقد است یک کشور خارجی مقصر بوده و دیگری بر این باورند که برخی مسئولان گفتند شیاطین داخلی در هک کردن مقصر بودند به ویژه اینکه با تکرار اغتشاشات آبان ماه می‌خواستند بر اغتشاشات دامن بزنند و با دروغ گران شدن قیمت بنزین جرقه آتش در کشور را روشن کنند اما در این کار ناکام ماندند که علت آن تدبیر مسئولان و صداوسیما بود، مردم و مسئولان در برابر یکدیگر مسئولیت دارند.

 

 

گفته می شود  سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرده که واشنگتن در پی اخراج ۵۵ تن دیگر از کارکنان فنی سفارتخانه و مراکز کنسولی روسیه در آمریکا است.

 

 

گفته می شود پیمان جبلی همان زمان که روی کار آمد مدعی شده بود که صداوسیما باید منعکس‌کننده مطالبات، خواسته‌ها و دغدغه‌های توده مردم باشد اما برای اینکه رسانه‌ای را که در افواه به «میلی» میل کرده بود دوباره به ریل «ملی» بازگرداند هنوز راه درازی در پیش دارد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*