گفته می شود

 

گفته می شود سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرده برای «روحانی» هیچ پرونده‌ای تشکیل نشده و رسیدگی نهاد‌های امنیتی به قرارداد فدراسیون فوتبال برای تأمین VAR در حال بررسی است وی همچنین گفته برای فرد سیلی زننده به استاندار پرونده تشکیل شده و بازداشت است و دو مسئول فعلی هنوز لیست اموال خود را اعلام نکرده‌اند

 

 

گفته می شود محمدباقر نوبخت در گفتگویی ضمن تکذیب ادعای خالی بودن خزانه در ایام پایانی فعالیت دولت دوازدهم تاکید کرده که موضوع نامه منتشره، مربوط به موجودی یک ردیف خاص از بودجه بوده است. در دولت قبل تصمیم گرفته شد تا طرح‌های عمرانی اولویت‌دار که تا پایان عمر دولت دوازدهم قابل اتمام هستند را هرچه زودتر به سرانجام برسانیم تا طرح‌های نیمه تمام کمتری بمانند.

 

 

گفته می شود تعدادی از تابلوهای شهری در برخی شهرها از جمله کرج و اصفهان و همچنین تابلوهای جایگاه‌های سوخت امروز به دلیل هک شدن سراسری مطالبی را منتشر کرده است.

 

 

گفته می شود در همین مدت ۱۰۰ روزه از شروع کار حجت الاسلام اژه‌ای حدود هزار بازدید مسئولان قضائی در زندان‌ها را داشته‌ایم و بیش از ۷ هزار مورد ملاقات الکترونیک داشته‌ایم و همچنین بیش از ۱۵ هزار نفر به مرخصی اعزام شدند. بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از زندانیان مورد عفو قرار گرفتند و قریب به ۲۳ هزار زندانی مشمول آزادی مشروط و … شدند و حدود ۲۵۰۰ زندانی از پابند الکترونیک استفاده می‌کنند و به در خانه‌های خودشان هستند.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه‌ کاربردی در رابطه با جرم انگاری فیلترینگ گفت: همانطور که معتاد، مجرم نیست و پخش‌کننده‌ موادمخدر مجرم است، کاربرانی که از فیلترشکن استفاده می‌کنند مجرم نیستند و کسانی که فیلترشکن‌ها را می‌فروشند، مجرم‌اند

 

 

گفته می شود وزیر خارجه انگلیس در هم‌نوایی با مقام‌های آمریکایی، در اظهاراتی مدعی شده اگر ایران به طور معناداری در مذاکرات (وین) شرکت نکند، در رویکرد خود تجدیدنظر خواهیم کرد. همه گزینه‌ها روی میز است.

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه امنیت سامانه کارت سوخت باید حفظ شود، گفته عدم رعایت اصول پدافند غیرعامل، علت بروز چنین مشکلاتی است.

 

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم قم در مجلس از استخدام رانتی ۶۰ نماینده مجلس در وزارت نفت توسط زنگنه خبر داد. احمد امیرآبادی فراهانی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه آقای زنگنه در در دو دوره مسئولیتش در دولت‌های آقایان خاتمی و روحانی، ۶۰ نفر از نمایندگان را در وزارت نفت استخدام کرد، گفت: او تنها در دوره قبل, ۲۵ نماینده و از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۴۰۰ هم که دوباره وزیر شد، ۳۵ نماینده را به وزارت نفت برده است. وی افزود: یکی از نمایندگان در قرارداد نفتی با خارجی‌ها، از این قرارداد ایراد گرفت و با من شروع به دعوا کرد و پس از اینکه در دوره بعدی مجلس رای نیاورد، بلافاصله هیات مدیره یکی از شرکت‌های نفتی شد؛ بنابراین، دعوای او به خاطر آن مساله بود. امیرآبادی اضافه کرد: در ده  دوره گذشته مجلس، ۸ هزار نفر به ایران خودرو توسط نمایندگان مجلس معرفی شدند و فقط یک نماینده به تنهایی، ۳۰۰ نفر را معرفی کرد.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*