گفته می شود

 

گفته می شود طبق آمار رسمی، هر دقیقه بیش از ۷.۵ نفر به زیر خط فقر مطلق پرت می‌شوند! دقت کنید که داریم درباره فقر مطلق و نه فقر صحبت می‌کنیم، یعنی درباره افرادی که درآمدشان تنها قوت لایموت شان را کفایت می‌کند.

 

 

 

گفته می شود حمیدرضا حاجی‌بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: حدود ۴۰ میلیون تن از جمعیت کشور، به کمک فوری و آنی نیاز دارند. میزان نارضایتی مردم از شرایط اقتصادی کشور را نمی‌توان پنهان کرد.

 

 

گفته می شود قیمت‌ بنزین یارانه‌ای در ونزوئلا براساس اعلام شرکت دولتی نفت این کشور ۲۰ برابر شد.

 

 

گفته می شود ابوالفضل ابوترابی در خصوص تخریب‌های اصلاح‌طلبان علیه مجلس یازدهم اظهار داشته از ابتدای مجلس یازدهم این تخریب‌ها آغاز شد. به عنوان مثال اعلام کردند که به نمایندگان خودروی دنا می‌دهند، در حالی که در مجلس دهم به نمایندگان سراتو و سوزوکی دادند اما صدا از رسانه‌های اصلاح‌طلب درنیامد.

 

 

 

گفته می شود انتصابات از یک دانشگاه خاص در قوه مجریه و دیگر نهاد‌های کشور، نوعی پمپاژ ناامیدی در میان دانشجویان دیگر دانشگاه‌های کشور است که قرار است به زودی از این دانشگاه‌ها فارغ التحصیل شوند.

 

 

گفته می شود باشگاه پرسپولیس حدود ۲۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات کالدرون و خواکین تأمین کرده و طی روز‌های گذشته نیز مذاکرات برای تبدیل این مبلغ به دلار انجام شده است. پرسپولیسی‌ها در نامه‌ای به کالدرون نیز درخواست اعلام شماره حساب از سوی این مربی را کرده‌اند و قرار است تا چند روز آینده روال اداری برای پرداخت مطالبات کالدرون انجام شود.با اینحال هنوز مقصر چنین غرامت و هزینه هنگفتی از محل بیت المال و باشگاه دولتی پرسپولیس مشخص نیست. کدام مدیر دولتی چنین گند بزرگی را رقم زده و باعث اتلاف سرمایه های ملت شده است؟ آیا انصاری فر پاسحگوی این رقم نجومی هست؟

 

 

 

گفته می شود دکتر سید ابراهیم رئیسی، اخیرا با تاکید بر اینکه بانک‌ها نباید به هیچ عنوان به خاطر مطالبات خود حتی یک واحد تولیدی را تعطیل کنند، افزود: بانک‌ها باید با توجه به امکانات خود، واحدهای تولیدی را هم که در اختیار دارند، فعال سازند.

 

 

گفته می شود رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بی بدیل مردم در نهضت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما در اداره کشور مردم را از عرصه‌های مختلف یا حذف کردیم یا دسته‌بندی و گروه‌بندی کردیم و مشکلاتی که امروز در حوزه اجرایی داریم ناشی از حذف مردم است.

 

 

گفته می شود نماینده سابق آمریکا در امور افغانستان معتقد است که ادامه جنگ در افغانستان هیچ سودی نداشت و آمریکا در حال شکست خوردن در این جنگ بود.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*