گفته می شود

گفته می شود جواد اوجی وزیر نفت دستور لغو استخدام دختر عضو کمیسیون انرژی را صادر کرد و همچنین فرآیند جذب همه قبول شدگان در آزمون جذب مدت معین نوین که در دوران زنگنه به صورت غیرشفاف و رانتی برگزار شده بود، نیز متوقف شد

 

 

گفته می شود گزارش‌ها حاکی از آن است که چند وب سایت مرتبط با ایران، در جمهوری آذربایجان غیرقابل دسترسی شده‌اند. به جز از دسترس خارج شدن این وب سایت ها، وب سایت خبری باکوپست می گوید “وب سایت‌ها و مجموعه های مذهبی که ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی ایران را ترویج می کنند و در کانال های یوتیوب برای جمهوری آذربایجان پخش می شوند هم مسدود شده اند”

 

 

گفته می شود محمود احمدی نژاد، که سفرش به امارات برای بازدید از نماشگاه اکسپوی ۲۰۲۰، جنجال برانگیز شده بود، با انتشار فیلمی، گزارشی درباره این سفر ارائه کرد.احمدی نژاد در بخشی از فیلم گفت: در این سفر یک بار دیگر نام ایران و ملت ایران به نام انسانیت، صلح و برادری، به نام مهرورزی و به نام زیست جهانی در دنیا طنین انداز شد. همه ملت ها مطلع شدند که از ایران یک هیاتی آمده که همه ملت های حاضر در نمایشگاه، با شوق و با یک عشقی به سمتشان می روند و می خواهند با آنها عکس بیندازند و ابراز محبت و همبستگی کنند. این هم به دنیا مخابره شد

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصولگرا گفته احمدی نژاد تابع امام و ولایت نبوده است. او بدترین رئیس جمهور و حتی از بنی صدر هم بدتر بوده است. حتی مقام معظم رهبری به ایشان بخاطر دوستانشان، اخطار کتبی می دهند. این رفتارها خبر از یک توطئه ای از داخل و بیرون حکایت می کند و خدا رحم کرد که این توطئه برملا شد.

 

 

 

 

گفته می شود ریزش ۸۰ درصدی بیتکوین برای این رمز خیلی دور از دسترس نیست و بررسی‌های تاریخی نیز نشان می‌دهد قیمت بیتکوین در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ نیز چنین سقوط‌هایی را تجربه کرده است.

 

 

گفته می شود رئیس کل بانک مرکزی گفته بخش غیر نفتی ۴.۷ درصد رشد کرده که نشان دهنده آن است که اقتصاد ایران به طور قابل توجهی از رکود خارج شده و به سمت بهبود حرکت کرده است.

 

 

گفته می شود وب سایت اسراییلی” اسراییل هایوم” در مطلبی مدعی شده حمله چهارشنبه گذشته به پایگاه “التنف” و محل استقرار نیروهای آمریکایی در مرز عراق وسوریه و اردن ضرب شست و پیام هشداری از جانب ایران به آمریکا و اسراییل بود.

 

 

گفته می شود دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی در یک توییت نوشته رژیم صهیونیستی به فکر تامین بودجه برای بازسازی خسارات ناشی از پاسخ کوبنده ایران باشد.

 

 

گفته می شود ناصر ایمانی، چهره سیاسی اصولگرا گفته طرح صیانت و طرح‌هایی مانند این، یکی از ایراداتی که این مجلس دارد این است که فکر می کنم فضای ذهنی حاکم بر عموم مردم جامعه از نمایندگان، تا حدودی فاصله دارد. دلیل دیگر این است، به نظر می رسد نمایندگان، آن طور که می خواهند جامعه را می بینند نه آن طور که هست.به عنوان مثال تمایل دارند جامعه این گونه باشد بنابراین همه چیز را آن گونه می بینند و طرح‌هایی که می دهند در همین راستاست و این هم یکی از نقاط ضعف مجلس است که واقع بینی نسبت به جامعه ندارند.ممکن است واقعیت‌ها در یک مواقعی به گونه‌ای باشد که نمایندگان، چندان که باید، آن را نپسندند و این بحث دیگری است، ولی بالاخره یک واقعیت است، به نظر من این نقطه ضعف اصلی طرح‌هایی مانند طرح صیانت است.

 

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت از فضای مجازی گفته کاهش سرعت اینترنت در دستورکار کمیسیون مشترک نیست؛ ما به دنبال قانونمند کردن فضای مجازی هستیم.

 

 

 

گفته می شود گروه ویژه اقدام مالی علیه پولشویی، اف‌ای‌تی‌اف اعلام کرد که ترکیه، مالی و اردن را در فهرست «خاکستری» خود قرار داده است. ایران و کره شمالی همچنان در فهرست سیاه گروه ویژه اقدام مالی باقی ماندند.

 

 

گفته می شود سیدمسعود میرکاظمی گفته کشوری که همه شاخص‌های اقتصادی آن هیچ گونه ثباتی ندارد، بخش خصوصی نیز علاقه‌ای به سرمایه گذاری نخواهد داشت. وی افزود: ما در این دو ماه ایجاد ثبات را پیگیری کرده‌ایم علیرغم اینکه ماهیانه ۱۰ هزار میلیارد تومان تا چهار سال آینده باید اقساط اوراق بدهی سال‌های گذشته را پرداخت کنیم اما اجازه ندادیم پایه پولی افزایش یابد.

 

 

گفته می شود رئیس اتحادیه بارفروشان میدان میوه و تره‌بار مرکزی گفته از دولت خواهش می‌کنیم امسال به ذخیره‌سازی سیب و مرکبات برای شب عید ورود نکند. مصطفی دارایی‌نژاد افزود: وضعیت سیب و مرکبات امسال بسیار عالی است و در حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تن نارنگی و پرتقال مازندران و حدود ۴ و نیم میلیون تن سیب در نقاط مختلف کشور تولید شده است. وی گفت: امسال در شهرهای دماوند، نقده، اشنویه، مراغه، سمیرم و مشهد سیب با کیفیت بسیار خوبی تولید شده است. دارایی‌نژاد افزود: به دولت قول می‌دهیم که اگر به موضوع ذخیره‌سازی میوه ورود نکند قیمت‌ها بالا نرود و اتحادیه صفر تا صد را رصد خواهد کرد و اجازه ورود دلالان را به قیمت‌گذاری میوه نخواهد داد.

 

 

 

مدیرعامل آب منطقه ای یزد با بیان این که متأسفانه برای چندین بار به تأسیسات خط انتقال آب استان تعرض شده است، گفت: تا پایان عملیات بازسازی آب انتقالی یزد قطع است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*