پیامک

باسلام.تعدادی از رانندگان اتوبوس واحد غفاری بجای اینکه از فلکه راه و ترابری دور بزنند قبل از فلکه اقدام به دور زدن میکنند که این بی نظمی باعث تصادفات فراوان و عدم اجرای قوانین خواهد شد مسئولین مربوطه تذکر بدهند ممنون.
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام و عرض ادب
کمک و همدلی کردن کاری ذاتا پسندیده و بسیار نیک و جوانمردانه محسوب میشه،اما هرکاری باید همراه با تفکر و تعقل همراه باشه،نزدیک به دوسال هست که صنف تحریر منتظر بازگشایی مدارس هستند تا شاید کمر خم شده خودشون رو بتوانند راستت کنند، اما همیشه در آستانه مهر تمامی ثمن ها و سازمانهای حمایتی و مردمی شروع به دادن بسته تحریر اهدایی می کنند،کار پسندیده است،اما چرا دم عید کفش یا پوشاک یا خواروباری نمی دهند،چرا ماه رمضان و یا مواقع دیگه چیزای دیگه اهدا نمی شه،یعنی ما در خانواده باری سنگین تر از تهیه لوازم تحریر نداریم؟ از طرفی چرا لوازم تحریر اهدایی رو از خارج استان تهیه می کنند،یا هم نهایتا دو مغازه خاص،،بدون هیچ استعلام قیمت یا رقابتی!روزنامه چهارشنبه:کمیته امداد؛توزیع ۸ هزار بسته تحصیلی!۸ هزار!!!
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
برخی شوراهای شهر در استان مشغول رایزنی با مقامات استانی جهت افزایش محدوده شهری و یا ارتقای دانشکده ها به دانشگاه علوم پزشکی، درخواست اورژانس هوایی و مسائل عمرانی هستند، اما شورای منفعل شهر بیرجند در پیچ و خم ابتدایی ترین وظیفه اش برای انتخاب شهردار در حال درجا زدن است.چطور می توان از این شورا انتظار مسائل کلان نظیر پیگیری ساخت هتل کویر، افزایش محدوده شهری،مسائل عمرانی و پیشرفت شهر را داشت؟
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
از اداره برق خواهشمندیم نسبت به روشنایی لاین شمالی خیابان فجر واقع شده در جنب بازار روز غفاری اقدام فرمایند.
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام افزایش قیمت برخی اقلام کالاها نگران کننده است و اگر این روند ادامه داشته باشد بسیاری از واحدهای صنف و تولیدی تعطیل خواهند شد
۶
سلام سرنوشت درختان کاج پادگان ۰۴ به کجا رسید آیا فقط قانون برای مردم عادی است. خشک کردن چند هزار درخت ظلم بزرگی به مردم بیرجند و فضای سبز است.  مردم منتظر برخورد با عوامل این اتفاق هستند
۷

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*