گفته می شود

 

گفته می شود علی مطهری در واکنش به سخنرانی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در توییتر نوشته  نطق رئیس جمهور در سازمان ملل یک نطق اصول‌گرایانه و اصلاح‌طلبانه بود. در این نطق، هم بر تجاوز نظامی و جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت‌ها و اشغالگری اسرائیل تأکید شد، بدون آنکه اسرائیل بتواند مظلوم‌نمایی کند و هم بر احیاء برجام و رفع تحریم ها.

 

 

 

گفته می شود فرهاد مجیدی با حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است! هنوز دلیل این محرومیت سنگین اعلام نشده. گفته می‌شود نکونام سرمربی آبی‌ها خواهد شد

 

گفته می شود مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه یک سوم دانشجویان در ایام کرونا، تعدادی از اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند، گفت: بازگشایی محدود و تدریجی دانشگاه‌ها در دستور کار وزارت علوم است.

 

 

گفته می شود رئیس جمهور برزیل که واکسینه نشده است، مجبور شد در خارج از رستوران و در کنار خیابان شام (پیتزا) بخورد، زیرا از ورود او به رستوران در نیویورک جلوگیری شد. پوپولیست راست افراطی که به عدم واکسیناسیون خود می‌بالد قبل از عزیمت به نیویورک گفت که سیستم دفاعی بدن او به اندازه کافی قوی است و می‌تواند از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کند.

 

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته لازم است نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان دست به آسیب‌شناسی و خود‌انتقادی بزند، بنابراین ضروری است هرچه زودتر بزرگان اصلاحات با محوریت آقای خاتمی جلساتی را تشکیل دهند.

 

 

گفته می شود رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی سالانه مجمع عمومی سازمان ملل گفته آماده‌ایم اگر ایران هم اقدام مشابه انجام دهد به پایبندی کامل برجام برگردیم.بایدن در هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد افزود: در حال تلاش با گروه ۱+۵ برای تعامل دیپلماتیک با ایران و بازگشت به برجام هستیم.

 

 

گفته می شود ارزش لیر ترکیه در مقایسه با پول‌هایی که بیشترین افت را داشته اند مقام نخست را بخود اختصاص داد. بنابر گزارش سرویس اقتصادی روزنامه سوزجو ترکیه اکنون در بازار‌های پولی این کشور یک دلار آمریکا با ۸.۷۲ لیر و یک یورو به قیمت ۱۰.۲۲ لیر خرید و فروش می‌شود که بالاترین حد در چهار ماه گذشته می‌باشد.

 

گفته می شود در رده بندی برترین لیگ‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا، فوتبال باشگاهی ایران با یک پله صعود، به رتبه چهارم AFC و رتبه دوم شرق آسیا صعود کرد و جای قطر را گرفت.

 

 

گفته می شود دونالد ترامپ به خاطر کتاب مری ترامپ(برادرزاده‌اش) در مورد سابقه خانوادگی، سیاسی و مالی خود شکایت کرده است. ترامپ همچنین از نشریه نیویورک تایمز به خاطر تلاش برای به دست آوردن اسناد مالیاتی خود شکایت کرده است. نیویورک تایمز به خاطر این گزارش تحقیقی، برنده جایزه پولیتزر شد.

 

 

گفته می شود معاون سازمان غذا و دارو در ارتباط با کمبود واکسن آسترازنکا در مراکز واکسیناسیون گفته ما آسترازنکا را فقط از یکسری منابع مورد تایید می‌توانیم بیاوریم که آن منابع هم به ما حداکثر در حد یک تا دو میلیون واکسن می‌دهند. بیشترین مقدار واکسن آسترازنکا که برای ما آمده است چیزی در حد دو میلیون و هشتصدهزار دز بود که از ژاپن آمد.

 

 

گفته می شود رئیس جمهوری امریکا در سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، بار دیگر ادعای آمادگی مشروط بازگشت واشنگتن به برجام را تکرار کرد و گفت، اگر ایران به تعهداتش در قبال برجام عمل کند، آمریکا هم به تعهداتش بازمی گردد.

 

 

گفته می شود یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا گفته «اگر مذاکره کننده اصلی تغییر یابد و ما همچنان قادر به گفت‌وگوی مستقیم با ایران نباشیم و آنها پارامترهای اساسی متفاوتی با آنچیزی که ما مذاکره کردیم بیابند، با مشکل مواجه خواهیم شد. ما حتی با مذاکره کنندگانی که با آنها آشنا بودیم نیز نتوانستیم شکاف‌ها را از بین ببریم. اگر شما آن متغیرها را تغییر دهید به سختی شاهد خواهیم بود که این (کاهش شکاف‌ها) به سرعت اتفاق بیفتد.»

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*