گفته می شود

گفته می شود عضو هیات مدیره انجمن ایرانی مطالعات زنان با بیان اینکه بر اساس آمار جهانی در سال ۲۰۱۹ میزان خودکشی مردان ۲.۳ برابر بیشتر از زنان بوده است، گفته طبق خلاصه سالنامه پزشکی قانونی، در سال ۹۸، ۵۱۴۳ تن  خودکشی کامل داشته اند که از این تعداد ۳۶۲۶ تن از آنها مرد و ۱۵۱۷ تن از آنها زن بوده اند

 

 

گفته می شود نماینده چابهار در مجلس یازدهم، گفته خط قرمز ما همان دو کشور (آمریکا و انگلیس) هستند اما اگر فایزر را آلمان تولید کند، هیچ مساله‌ای برای واردات نداریم.

 

 

 

گفته می شود «عبدالله عبدالله» رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان در دولت اشرف غنی، اخبار پیرامون بازداشت خود توسط طالبان را رد کرد. پیش از این «ناوین کاپور» خبرنگار هندی، خبر بازداشت و منتقل شدن عبدالله عبداله به‌ دست طالبان را توئیت کرده بود. عبدالله در توییتر خود نوشت به این خبر واکنش نشان داد و ضمن تکذیب آن از خبرنگار هندی خواست حرفه‌ای عمل کرده و خبر را پیش از انتشار بررسی کند.

 

 

 

گفته می شود فضائلی از مسئولان رسمی خواست تا علت سرعت گرفتن واکسیناسیون در هفته های اخیر را برای مردم توضیح دهند.مهدی فضائلی در توییتر نوشته عده محدودی اجمالا” در جریانند اما خوب است یک مقام رسمی علت افزایش قابل توجه واردات واکسن و به تبع آن سرعت گرفتن واکسیناسیون طی هفته‌های اخیر را برای مردم توضیح دهد.

 

 

گفته می شود حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده مجلس دهم، در حساب شخصی خود در توییتر نوشته سفرهای استانی رییس جمهور اقدامی ارزنده است.برای پرهیز از سرنوشت سفرهای استانی کم نتیجه گذشته،ایشان باید ابتدا مشکلات اساسی مملکت همچون افت ارزش پول ملی،بن بست های سیاست خارجی و بازگشت پول های بلوکه شده را حل کند.

 

 

 

گفته می شود بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه گفته اینکه گفته‌اند عبدالکریمی به خاطر زدن حرفهای خارج از حیطه درس در کلاس، از دانشگاه اخراج شد، دروغ محض است. امروز نیروهایی در پشت پشتوانه‌های انقلاب جمع شده‌اند که به راحتی دروغ می‌گویند و این خیلی زشت است. اصلا فکر کنید عبدالکریمی یک اپوزیسیون است و چهل سال است تلاش می‌کند به جمهوری اسلامی ضربه بزند، فکر می‌کنید در همه این سالها توانسته بودم به اندازه اینکه این اخراج و موجی که در جامعه ایجاد کرد و اخباری که سر آنتن رفت و مصادره‌ای که برخی از رسانه‌های زرد کردند، به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنم؟

 

 

گفته می شود رییس دفتر رییس دولت های نهم و دهم به نشر اخباری در خصوص دخالت محمود احمدی نژاد در انتصابات مدیران اجرایی واکنش نشان داد.عبدالرضا شیخ الاسلامی، رییس دفتر رییس دولت های نهم و دهم با انتشار اطلاعیه ای درباره انتصابات مدیران اجرایی نوشته به گزارش دیده بان ایران، با توجه به نشر اخباری مبنی بر دخالت دکتر احمدی نژاد در انتصابات مدیران اجرایی و یا معرفی برخی افراد برای این مناصب و در پی آن پرسش های جمعی از مردم عزیز در این رابطه، به اطلاع عموم می رساند که این موضوعات به هیچ وجه صحت ندارد. تصریح و تاکید می نماید که خادم ملت ایران هیچ گونه دخالتی در انتخاب و انتصاب وزرا و مدیران و دیگر امور اجرایی نداشته و طبق مشی و مرام همیشگی خود از هرگونه سفارش به مقامات ذیربط برای نصب و یا عزل افراد به طور جدی اعراض داشته و دارند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*