گفته می شود

گفته می شود سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرده حسین فریدون و هادی رضوی ماه‌هاست برخلاف قانون در مرخصی هستند.علی خضریان در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی درباره مرخصی مهدی هاشمی، حسین فریدون و هادی رضوی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:‏پس از اعلام مرخصی چندماهه جناب مهدی هاشمی از ‎زندان اوین، انتظار بود تا دستگاه قضایی در کنار اقدام قابل تحسین بازگرداندن وی، امثال آقایان ‎حسین فریدون و هادی رضوی که طبق اظهارات مسئولان زندان ماه‌هاست برخلاف قانون در مرخصی هستند نیز اقدام کند. اما متاسفانه تاکنون چنین نشده است.

 

 

گفته می شود نماینده قزوین در مجلس گفته استان قزوین اولین استانی بود که وارد استفاده از طب سنتی در درمان کرونا شد. با آموزش پزشکی و طب سنتی میزان فوت کرونایی کاهش پیدا کرد، در حالی که در کشور هنوز رایج نشده بود.

 

 

 

گفته می شود معاون معدنی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به جدیدترین وضعیت عرضه سیمان در کشور گفته درباره کاهش قیمت سیمان باید اعلام کنم که با تدابیری که وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته و ورود معاونت قضایی دادستان کل کشور و نظارت تمام و کمال بر خرید‌هایی که از بورس انجام می‌شد قیمت سیمان نسبت به ۲ ماه قبل حدود ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است

 

 

 

گفته می شود غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفته از دیدگاه بنده سیاست ارز ترجیحی صددرصد شکست خورده و اساسا سیاست ارز چندنرخی به دلیل ایجاد بستر فساد و رانت سیاستی از پیش‌شکست خورده است. همانطور که در کشور برخی واردکنندگان، بعد از دریافت ارز ترجیحی یا کالایی وارد کشور نکردند و یا برخی کالاها که با ارز ترجیحی وارد شد به دلیل بیمار بودن سیستم توزیع به دست جامعه هدف نرسید. به عنوان نمونه مواد اولیه روغن نباتی با ارز ترجیحی وارد کشور شد، روغن نباتی تولید و بعد با قیمت ارز آزاد صادر شد یعنی در نهایت به دست مردم نرسید و سود چندبرابری نصیب برخی افراد خاص شد. همچنین در حوزه دارو، متاسفانه ۲۰ درصد از داروهای واردشده با ارز ترجیحی سر از کشورهای همسایه درآورد.

 

 

گفته می شود سردار علی مویدی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور در برنامه تلویزیونی دستخط در پاسخ به این سوال که گفته بودید واردات یکی از ارگان‌های دولتی میز، صندلی و تلویزیون به جای تجهیزات پزشکی داشته؛ اظهار داشت: متوجه شدیم یکی از وزارتخانه‌هایی که آن زمان گزارش آن را به مراجع ذیربط و دستگاه نظارتی دادیم، وزارت بهداشت بود که بخشی از ارزهایی که گرفته بود باید به داروهای اضطراری مورد نیاز بیماران صعب‌العلاج اختصاص می‌دادند، متاسفانه بخشی به این ابزارآلات اینچنینی اختصاص داد. اولاً گزارش آن را هم به دولت و هم به وزیر وقت دادیم و هم اینکه به دستگاه‌های نظارتی دادیم و محکم ایستادیم و پرونده به سرانجام رسید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*