گفته می شود

 

 

گفته می شود ماجرای لیست عجیب فدراسیون بدنسازی برای تزریق واکسن قبل از اعزام تیم آقایان به اسپانیا که ماه گذشته حاشیه ساز شده بود بار دیگر در فضای مجازی سوژه شد. رییس فدراسیون بدنسازی که چندی پیش فرزند باجناق خود را به عنوان مترجم تیم به اسپانیا برده بود، این بار نیز نام افرادی بی‌ربط را در لیست دریافت واکسن برای سفر به اسپانیا گنجاند. در یک نامه و لیست پیوست آن، نام همسر، مسئول دفتر و یا همسر یکی دیگر از مسئولان فدراسیون بدنسازی برای دریافت واکسن سفر به اسپانیا به چشم می خورد. نام همسر رییس فدراسیون بدنسازی در این لیست در حالی به چشم می خورد که وی سمتی در فدراسیون ندارد.

 

 

 

 

گفته می شود شبکه خبری فاکس به نقل از یک منبع آگاه در ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا -سنتکام- گفته که ارتش پاکستان، از جمله با ۲۷ هلیکوپتر پر از نیروهای ویژه و پهپادهای پاکستانی، در حمله به پنجشیر به طالبان کمک می‌کند.

 

 

 

گفته می شود طبق گزارش‌های خبری و میدانی، جنگ میان طالبان و نیرو‌های مقاومت پنجشیر همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد ادعای طالبان مبنی بر تصرف و تسلط کامل بر این استان افغانستان صحت ندارد!

 

 

 

گفته می شود وزیر بین الملل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین، در پیامی ضمن تبریک انتصاب دکتر محسن رضایی به سمت معاون اقتصادی رئیس جمهور، عنوان کرد: معتقدم جنابعالی در جایگاه جدید نقش بیشتری در توسعه روابطِ چین و ایران، ایفا خواهید نمود.

 

 

 

گفته می شود طالبان آرامگاه احمد شاه مسعود قهرمان ملی افغانستان را که در پنجشیر قرار دارد، تخریب کرد. طالبان پیش از این اعلام نموده بود که کنترل آرامگاه احمد شاه مسعود «شیر پنجشیر» و پدر رهبر فعلی مقاومت این شهر را که در نزدیکی مرکز این شهر در شمال کابل قرار دارد، به دست گرفته است

 

 

 

گفته می شود رئیس دبیرخانه رصد آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌های سازمان بهزیستی کشور گفته با مشاهده و بررسی اطلاعات سامانه «تصمیم»، مسئولیت‌پذیر نبودن، بی‌توجهی و کمبود مهارت‌های سازگارانه از علل اصلی طلاق عنوان شده‌اند

 

 

 

گفته می شود مولوی عبدالحمید درباره مقاومت احمد مسعود در منطقه پنجشیر گفته فرزند احمدشاه مسعود هم نمی‌تواند مقاومت کند. من مطمئن هستم که نه او و نه هیچ‌کس دیگری نمی‌تواند در مقابل اینها مقاومت کند.

 

 

 

گفته می شود نایب رئیس اتحادیه بین المجالس مجلس شورای اسلامی، تسهیل تردد مسافرین، تجار و به ویژه زائرین ⁧‫اربعین‬⁩ حسینی و پرداخت بدهی های عراق به ایران را از جمله موارد مطروحه در دیدار با نائب رئیس مجلس عراق عنوان کرد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*