گفته می شود

 

گفته می شود در راستای دستور وزیر نیرو برای استفاده از دعا برای بارش باران در وزارت‌خانه، دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در استان خوزستان، در نامه‌ای به مدیران سازمان آب و فاصلاب و برق این استان به دنبال دریافت مساعدت، جهت بهره‌مندی از ادعیه برای بارش باران، است.

 

 

گفته می شود رییس دانشگاه آزاد اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس مرکز حقوقی و صیانت از دارایی‌های این دانشگاه دستور بررسی مجدد حکم بازخرید شدن دکتر عبدالکریمی، استاد واحد تهران شمال را صادر کرد.

 

 

گفته می شود رئیس کمیته دستمزد کانون عالی شوراها، خروج از نرخ‌گذاری دولتی و دستوری و ورود به نرخ‌گذاری بازار آزاد که از تمام تریبون‌های رسمی (مجلس، دولت و اتاق بازرگانی) فریاد می‌شود، ضربه زدن بیشتر به قدرت خرید کارگران است و در این شرایط، متاسفانه باز هم از ضرورت اصلاح قوانین مزدی، ورود به مزد منطقه‌ای و صنفی و برداشتن الزام به پرداخت حداقل مزد به بهانه واهیِ گره‌گشایی از کارفرمایان و رفع مشکلات اقتصاد صحبت می‌شود و این یعنی به مخاطره افتادن هرچه بیشتر دستمزد بسیار ناچیز کارگران. در مجموع، «بحران معیشت» در حال گسترش و تعمیقِ هرچه بیشتر است. در شرایطی که امکان مهار تورم به هیچ وجه وجود ندارد و تمام داده‌های رسمی نیز این ادعا را ثابت می‌کنند، نرخ سبد معیشت حداقلی به حدود یازده میلیون تومان رسیده و کارگران نزدیک ۱۹ روز از هرماه را بدون مواجب و خرجی زندگی می‌کنند. باید پرسید برنامه دولت سیزدهم برای حل این بحرانِ هردم فزاینده به راستی چیست؛ چه نقشه راهی برای دوام آوردن کارگران در این اقتصادِ شدیداً متورم دارند؟!

 

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته آقای آملی لاریجانی اگر به تکلیف خودش عمل کرده است، باید شفاف بگوید دلایل استعفایش چیست تا متهم به جانبداری از حقوق خانواده نشود.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته در اذهان و افکار عمومی سؤالی وجود دارد که قوه قضاییه و سازمان زندان‌ها باید به آن پاسخ دهند که مهدی هاشمی تاکنون چند روز از دوران حبس خود را گذرانده و چند روز مرخصی بوده است.حسن همتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر اعطای مرخصی ویژه به مهدی هاشمی از زندان اوین اظهار داشت: همه انسان‌ها در برابر قانون برابر هستند و هر کسی مسئولیتش سنگین‌تر و بالاتر باشد، اگر جرمی مرتکب شود باید مجازات آن هم سنگین‌تر باشد.وی افزود: امروز می‌شنویم برخی افراد که پیش‌تر مناصبی را در کشور داشتند و هم‌اکنون به دلیل ارتکاب برخی جرائم دوران حبس خود را در زندان سپری می‌کنند از مرخصی‌های خاص استفاده می‌کنند اما متأسفانه زندانیانی که به جایی وصل نبوده و پارتی خاصی ندارند و سابقه مدیریتی ویژه‌ای هم ندارند، همچنان در زندان به‌ سر برده و از امکان استفاده از امتیازهای خاص محرومند.

 

 

 

گفته می شود یک خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال در توئیتی مدعی شده که ایران با درخواست مدیرکل آژانس برای سفر به ایران و گفت‌وگو درباره همکاری‌ها میان دو طرف مخالفت کرده است.

 

 

 

گفته می شود ارزان بودن قیمت دارو در ایران در مقایسه با کشورهای منطقه و همسایه، باعث شده شاهد قاچاق معکوس دارو از کشور باشیم و دلیل آن نیز، ارز ۴۲۰۰ تومانی است که صنعت دارو را گرفتار ساخته است.

 

 

 

گفته می شود دبیر کل ناتو روز دوشنبه در سخنانی مدعی شده که ایران و کره‌شمالی در حال تقویت زرادخانه موشک‌های بالستیک خود هستند. به گزارش «اسکای‌نیوز»، «ینس استولتنبرگ» که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، افزود: «روسیه نیز به تقویت زرادخانه‌های نظامی خود ادامه می‌دهد و ما باید مانع از اشاعه تسلیحات هسته‌ای شویم»

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*