گفته می شود

 

گفته می شود یک فعال سیاسی اصولگرا گفته مساله استعفای آیت‌الله آملی لاریجانی از شورای نگهبان به علت اختلاف نظر در شیوه و نحوه بررسی صلاحیت‌ها بود نه به دلیل مسائل شخصی و صرفا رد صلاحیت برادرش

 

 

گفته می شود عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته که استعفای آملی لاریجانی از شورای نگهبان ارتباطی با ریاست ایشان بر مجمع تشخیص نداشته و بحثی در مورد استعفای او از این مجمع طرح نشده است.

 

 

گفته می شود رئیس دادگاه کیفری یک استان تهران در پی انتشار برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر نقض حکم پرونده رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی، گفته پس از اعاده پرونده از دیوان و احصاء موارد نقص، دادگاه پس ازمرتفع نمودن نواقص مد نظر آن مرجع مجددا مبادرت به صدور رای می‌نماید.

 

 

 

 

گفته می شود خبرگزاری آسوشتیدپرس در گزارشی مدعی شده که دست کم چهارفروند هواپیمایی که برای خروج صدها نفر از خاک افغانستان اجاره شده بودند، روزهاست که قادر به برخاستن از باند فرودگاه نیستند.

 

 

 

گفته می شود نرخ سبد معیشت حداقلی به حدود یازده میلیون تومان رسیده و کارگران نزدیک ۱۹ روز از هرماه را بدون مواجب و خرجی زندگی می‌کنند؛ باید پرسید برنامه دولت سیزدهم برای حل این بحرانِ هردم فزاینده به راستی چیست؟

 

 

 

گفته می شود آخرین وضعیت موجودی کالاهای اساسی در گمرک و بنادر حاکی از مجموع ۶.۱ میلیون تن کالای موجود در انبارها و شناورها است؛ در سال جاری دپوی کالاهای اساسی عمدتا رو به رشد بوده است. در سال جاری عمدتا گزارش‌ها نشان داد که دپوی کالاهای اساسی در گمرک و بنادر حجمی بالای پنج میلیون تن بوده است؛ به طوری که در پایان فروردین‌ماه حدود ۵.۲ میلیون تن مجموع موجودی و آنچه در شناورها قرار داشت، اعلام شد.

 

 

گفته می شود ‏‏سیدمحمد حسینی در توییتر نوشته ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا!حسن ‎روحانی بعضاً به مدیران ارشد و حتی ‎وزرا چند دقیقه وقت ملاقات نمی داد!حالا کشاورزان، کارگران، صیادان، زاغه نشینان و… می توانند بدون لکنت زبان، کمبودها و مشکلات را با آقای ‎رئیسی مطرح کنند تا برای بهبود وضع زندگی مردم، دستور اقدام دهد.

 

 

 

گفته می شود مالک شریعتی، نماینده مجلس در کانال تلگرامی خود نوشته برخی مصوبات بودجه۱۴۰۰ هنوز اجرایی نشده است.‏جناب آقای دکتر میرکاظمی!به عنوان عضو کمیسیون تلفیق بودجه و با اطلاع دقیق عرض میکنم برخی از بندهای ‎بودجه۱۴۰۰، با کارشکنی رییس و مدیران ارشد سازمان برنامه و بودجه دولت آقای روحانی در عدم تدوین آیین نامه های اجرایی مورد نیاز، هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.لطفا پیگیری فرمائید!

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم تهران در مجلس گفته در مجلس نهم مخالفان برجام نظرشان مخالفت با اصل مذاکره نبود بلکه معتقد بودند برجام اگر مذاکره است باید نتیجه بخش باشد و نتیجه آن فقط به نفع آمریکا و ۱+۴ رقم نخورد، کسی از مذاکره نمی ترسد.

 

 

 

 

 

گفته می شود بیژن عبدالکریمی، دانشیار گروه فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال روز گذشته حکم اخراج خود را از این دانشگاه دریافت کرد.در حکم اخراج این استاد دانشگاه، دلیل اخراج دفاع از نظام سلطنتی پهلوی ذکر شده است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*