گفته می شود

گفته می شود در پی اظهارات یکی از نمایندگان مجلس در روز‌های اخیر مبنی بر «اعطای مرخصی بدون سقف زمانی» به مهدی هاشمی، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرده ، هیچگونه مرخصی بی‌وجهی به نامبرده اعطا نشده است و محکوم علیه، طبق قانون برای مدت مشخصی به مرخصی اعزام شده بود، ولی مدتی است در غیبت به سر می‌برد.

 

 

 

گفته می شود معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی کشور گفته تعداد ۶ میلیون ابزار پرداختی که فاقد پرونده ثبت نام در سازمان امور مالیاتی هستند، در صورت ثبت نام نکردن باید قطع شوند.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مجلس گفته درحال حاضر جمهوری اسلامی ایران در زمینه تولید واکسن جزو شش کشور برتر دنیا بوده و براساس برنامه ریزی صورت گرفته از مهرماه به حجم قابل توجهی از تولید واکسن در کشور خواهیم رسید.

 

 

 

گفته می شود نشریه واشنگتن فری بیکن گزارش داد که درست چند روز پس از درخواست نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل از جو بایدن رییس جمهوری آمریکا برای توقف مذاکرات، تعداد اعضای تیم مذاکره کننده بایدن در امور برجام در حال افزایش است.به گزارش نشریه آمریکایی واشنگتن فری بیکن، یک مقام وزارت خارجه آمریکا تایید کرده که دن شپیرو سفیر دولت باراک اوباما در اسرائیل اکنون به عنوان یک مشاور در مساله ایران فعالیت می‌کند.این مقام آمریکایی گفت که شپیرو اولین عضو از گروه کوچک مشاوران نیمه وقت است که روی یک توافق هسته‌ای جدید کار می‌کند.بر اساس این گزارش، این اقدام نشانه تعهد آمریکا به پیشرفت مذاکرات است، در حالی که ایران خواستار رفع تمامی تحریم‌ها شده است. استخدام شپیرو نشان می‌دهد که دولت هیچ اعتنایی به هشدار اسرائیل نمی‌کند.به گفته یک مقام ارشد آمریکایی آگاه از دیدار بایدن و بنت، مقام های ارشد دولت بایدن در جریان اولین سفر بنت به آمریکا به او گفتند که آنها از تلاش برای مذاکره جهت بازگشت به برجام دست برنمی‌دارند.

 

 

 

گفته می شود وزیر امور خارجه عراق که به اتریش سفر کرده است در سخنانی اعلام نمود که این کشور نقش موثری در مذاکرات میان ایران، عربستان و آمریکا داشته و عراق سیاست گفتگو را در پیش گرفته است تا از درگیری‌های سیاسی و نظامی دوری کند.

 

 

 

گفته می شود وزیر خارجه چین در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان از ارسال حجم بالای واکسن سینوفارم در سپتامبر و در روزهای آینده به ایران خبر داد

 

 

 

 

گفته می شود احمد مسعود» فرمانده جبهه مقاومت ملی افغانستان در توئیتی شایعه سقوط پنجشیر و فرار خود را تکذیب کرد و آن را به رسانه‌های پاکستانی نسبت داد. وی در این پیام نوشت: «اخبار فتح پنجشیر در رسانه‌های پاکستانی دست به دست می‌شود و دروغ است. سقوط پنجشیر آخرین روز زندگی‌ام خواهد بود، ان شاء الله».

 

 

گفته می شود آلخاندرو مایورکاس وزیر امنیت داخلی آمریکا  گفته انتظار می‌رود ایالات متحده بیش از ۵۰ هزار افغان که از کشور خارج شده اند را بپذیرد.

 

 

گفته می شود شوربختانه امواج مهاجرت چنان در حال ارتفاع گرفتن است که دیگر از نهی و نصیحت کاری بر نمی‌آید و ما به گناه سکوت و گاهی بغض در گلو آلوده شده‌ایم. این غم را کجا ببریم که مغزها و نخبگان ایرانی در حساس‌ترین مراکز تحقیقاتی در رده‌های بالای علمی دانش خود را تقدیم بیگانگان می‌کنند ولی مردم‌شان از هر جهت به دانش آنها نیازمندند؟ سرمایه‌های مالی عظیم ایرانیان برای دیگران کارآفرین و سازنده شده است در حالی که ایران ما هم‌اکنون بیش از هر زمان دیگری می‌توانست بهشت سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی باشد.چه کسی مسوول این خسارت‌های عظیم و غیرقابل جبران است؟

 

 

 

گفته می شود نایب‌رئیس هیئت تفحص از واگذاری «پتروشیمی باختر» به بخش خصوصی گفته با حکم دادگاه، ۵۳۰۰میلیارد تومان مربوط به پرونده این پتروشیمی به خزانه دولت بازمی‌گردد.

 

 

 

گفته می شود بیژن زنگنه وزیر نفت سابق، اظهارات یکی از نمایندگان مجلس در برنامه تلویزیونی دستخط را سراسر کذب و بی اساس خواند.

عزت الله اکبری مدعی شده بود که بیژن زنگنه گفته است نمیتوانیم نفت بفروشیم .

 

 

 

 

 

گفته می شود نماینده مردم تهران در مجلس گفته دستگاه‌های نظارتی باید از موضع انفعالی که در دولت گذشته داشتند خارج شوند، والا مشروعیت خود را زیر سوال می‌برند.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*