گفته می شود

 

 

 

 

گفته می شود دستیار سیاسی و رسانه ای رییس مجلس در توئیتی به عدم حضور سعید محمد در کابینه واکنش نشان داد. دستیار سیاسی و رسانه ای رییس مجلس در توییتر نوشته بهترین پاسخ به تهمت حامیان عصبانی سعید محمد از نگرفتن سهم، تاکید آیت الله رییسی بر نبود هیچ گونه فشاری در انتخابات کابینه است. دروغ های نجومی و تهمت های حامیان وی به آیت الله رئیسی، آقای قالیباف و دیگر بزرگان نظام، نشان داد که تشخیص رییس جمهور دقیق بوده است.

 

 

 

گفته می شود یکی از علل عدم شفاف‌سازی ارائه تحلیل‌ها و تفسیرهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی در رسانه‌ها به‌ویژه در برنامه‌های صدا و سیماست که در بعضی از آنها تلاش می‌شود حوادث جاری دنیا و کشور وارونه جلوه داده شود. این شیوه اطلاع‌رسانی حتی در دولت‌های کمونیستی هم که به گرد افکار مردم سیم خاردار کشیده و آنها را با تحلیل‌های دروغین و انحرافی چند ین دهه فریب دادند منجر به شکست شد.

 

 

 

گفته می شود عبدالله گنجی ضمن اشاره به منتقدان سفر ابراهیم رئیسی به خوزستان در توییتی نوشته لطفاً کاری نکنید که مسئولین کشور از مردم فاصله بگیرند.نمایشی- تبلیغاتی خواندن سفر رئیس جمهور به اهواز با چه هدفی بیان می شود؟اصلا رئیس جمهور برود بین مردم حرف بزند و بشنود و هیچ کار دیگری هم نکند و هیچ اتفاقی هم نیفتد،باز به خودی،خود یک ارزش است.

 

 

گفته می شود طالبان یازده روز پس از تصرف کابل، اکنون از تمام کارمندان پیشین دولت افغانستان خواسته‌اند که هر آنچه از بیت‌المال را برده‌اند یا نزد خود نگهداری می‌کنند به امارت اسلامی تسلیم کنند، و در غیر این صورت، مجازات می‌شوند.

 

 

 

گفته می شود گویا هنوز ابهامات ردصلاحیت علی لاریجانی در افکار عمومی از بین نرفته و با اینکه اکنون دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز کرده است، اما همچنان بحث چرایی ردصلاحیت فردی که ۱۲ سال رئیس مجلس بود و پیش از آن مسئولیت‌های مهمی مانند ریاست صداوسیما را برعهده داشت و همین حالا مشاور رهبری به حساب می‌آید، ادامه دارد.

 

 

گفته می شود مسعود میرکاظمی رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه همسان سازی حقوق معلمان را خلاف قانون اعلام و اظهار کرده همسان سازی حقوق معلمان خلاف قانون بود و ۱۸۰۰ میلیارد کسری بودجه آوردیم من خودم معلم هستم و خیلی علاقه مندم که معلمان را حمایت کنم، ما یک تعهدی داریم، باید جلوی بی‌انضباطی را بگیریم، اگر موضوع را مدیریت نکنیم، فشار اصلی به بخش ضعیف از جمله معلمان می‌آید. وی خاطرنشان کرد: دوستان ما در آموزش و پرورش با مجوزی که مغایر با قوانین بود لذا جلسه گذاشتیم تا راه‌حل پیدا کنیم و گفته شد که پرداخت صورت می گیرد اما سه روز طول می‌کشد تا احکام اصلاح و مطابق با قانون شود، برای اینکه در این مسیر دچار مشکل نشویم، فایل های ماه های قبل را آماده داشتند و بلافاصله فایل های ماه های قبل را پرداخت کردیم تا فاصله ایجاد نشود ولی باید آن را در دولت ببریم اگر قرار است تغییراتی اتفاق بیفتد باید منبع برای آن در نظر گرفته شود. رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه از وزیر محترم آموزش و پرورش قبلی درخواست کردیم تا احکام را اصلاح کند که گفتند طول می کشد گفت: برخی از اتفاقات در روزهای آخر دولت افتاد که اخلاق مدارانه نبوده است.

 

 

 

 

گفته می شود نرخ تورم آمریکا دوباره در ماه جولای رشد کرد و به بالاترین سطح در ۳۰ سال اخیر رسید تا فشارها به مصرف‌کنندگان و شرکت‌های آمریکایی در روند ریکاوری از پاندمی کرونا افزایش یابد.

 

 

گفته می شود محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران ضمن بیان اما و اگرهایی درباره مذاکرات هسته ای، می گوید ما زیر بارِ حرف زور نخواهیم رفت اما اینکه بحث منطقی در مذاکره مطرح شود هیچ اِبایی نداریم و می توانیم در این جهت، مذاکره هم انجام دهیم. حق ملت در سیاست خارجی در شرایط منصف بودن مذاکرات، می‌تواند به نتیجه برسد.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود بیست و دومین مرحله یارانه معیشتی  روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۶/۱۰ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. همانند دوره‌های قبل خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند نمود.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*