گفته می شود

 

 

گفته می شود یک مسئول روابط عمومی وزارت اطلاعات، وجود هر گونه صفحه منتسب به حجت الاسلام والمسلمین خطیب در شبکه‌های مجازی را تکذیب کرد. این مسئول روابط عمومی وزارت اطلاعات کشور اعلام کرد: اخیرا در فضای مجازی و برخی از شبکه‌های اجتماعی مشاهده شده، صفحاتی به اسم حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر محترم اطلاعات بارگذاری شده است. هیچ کدام از این صفحات واقعی نیست و جعلی هستند و آقای خطیب هیچ گونه صفحه‌ای در فضای مجازی ندارند.

 

 

گفته می شود بررسی‌ها از حضور ۵۸ فراکسیون در موضوعات مختلف در مجلس یازدهم حکایت دارد. علاوه بر ۲ فراکسیون اصلی، ۱۱ فراکسیون در موضوعات کلی و سیاسی، ۱۶ فراکسیون اقتصادی، ۹ فراکسیون اجتماعی، ۱۰ فراکسیون صنفی و ۱۰ فراکسیون فرهنگی در بهارستان شکل گرفته است.

 

 

 

گفته می شود ابراهیم ابا زید دبیرکل فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرده این فدراسیون اعتراض رسمی خود را به میزبانی تهران به AFC ارسال کرده و خواهان برگزاری این بازی در زمین بی طرف شده است. ابراهیم دو دلیل برای شایسته نبودن ایران در میزبانی از این بازی اعلام کرد و گفت: انتشار ویروس کرونا در ایران در حال اوج گیری با سرعت بالاست و دومین دلیل ما برای بازی نکردن در ایران این است که ورزشگاه آزادی تکنولوژی کمک داور ویدئویی(VAR) را ندارد. به همین خاطر از AFC درخواست کردیم زمین بی طرف را برای میزبانی این بازی انتخاب کنند.

 

 

گفته می شود صبح پنجشنبه رئیس جمهور و وزرای دولت سیزدهم در اولین ساعات فعالیت خود جهت ادای احترام به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با استقبال یادگار امام در حرم مطهر حضور یافتند. در کنار بازتاب وسیع خبر اصل برگزاری مراسم و سخنان رئیس جمهور در رسانه های داخلی و خارجی، صدا و سیما در رفتاری عجیب و غیرقابل چشم پوشی سخنان حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی را در این مراسم که اتفاقا فقط در توصیه به وحدت و ضرورت حمایت از دولت جدید بود بایکوت و نه تنها پخش زنده این مراسم را هنگام ایراد سخنرانی یادگار امام قطع کرد، بلکه در بخش های خبری خود نیز هیچ اشاره ای به این سخنان وحدت بخش نداشت.ماجرا زمانی عجیب تر می شود که نه تنها اکثر خبرگزاری ها و سایت های خبری، بلکه حتی بی بی سی فارسی در سایت و تمام شبکه های اجتماعی خود به پوشش قابل توجه این سخنان پرداخت اما دریغ از یک جمله خبر در صدا و سیما!

 

 

گفته می شود از سال ۹۲ تا ۹۴ در برخی استان‌های پرجمعیت کشور، آمار ناباروری بیش از ۲۰ درصد است، در کشور حدود ۴ میلیون زوج نابارور داریم که نیازمند دریافت خدمات درمان مشکل ناباروری هستند.حدود ۶۰ درصد زوج‌های نابارور کنونی، نابارور ثانویه هستند، نابارور ثانویه یعنی زوج‌هایی که بارور بوده‌اند اما به دلایلی همچون سبک زندگی، تاخیر در فرزندآوری، تغذیه و …. قدرت باروری خود را از دست داده‌اند!این آمار یعنی، برخلاف باور عمومی زوج‌های جوان، فرصت فرزندآوری همیشگی نیست و ریسک جدی ناباروری در کمین زوج‌هایی است که فرزندآوری را به تاخیر می‌اندازند! به عبارت دیگر با سونامی ناباروری ثانویه در ایران روبه‌رو هستیم.

 

 

 

گفته می شود گروه ولایت خراسان، با نام کامل حکومت اسلامی عراق و شام – ولایت خراسان، شاخه محلی داعش است که در افغانستان و پاکستان فعالیت می‌کند.این گروه افراطی‌ترین و خشن‌ترین گروه بین جهادی ‌های مسلح حاضر در افغانستان محسوب می‌شود.این گروه در ژانویه ۲۰۱۵، هنگامی که داعش در عراق و سوریه در اوج قدرت بود، و خلافت خودخوانده این گروه هنوز توسط ایالات متحده و متحدانش سرنگون نشده بود، تاسیس شد.آن‌ها هم از بین جهادی‌های افغانستان نیرو می‌گیرند و هم از بین جهادی‌های پاکستان، مخصوصا از بین اعضای سابق طالبان که سازمان خود را به اندازه کافی افراطی نمی‌دانند.بر خلاف طالبان که اهدافش به افغانستان محدود می‌شود، این گروه بخشی از شبکه جهانی داعش است که می‌خواهد هر وقت شرایط مهیا شد به اهداف غربی، بین‌المللی و بشردوستانه حمله کند.وقتی طالبان روز ۱۵ اوت کابل را تصرف کرد، درهای زندان پل چرخی را گشود و تعداد زیادی محکوم را آزاد کرد؛ از جمله کسانی که گفته می‌شود به داعش و القاعده تعلق دارند. این افراد حالا آزادانه می‌چرخند

 

 

 

 

گفته می شود همزمان با سفر وزیر بهداشت به استان خوزستان، پس از ارائه گزارش ‎رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به وزیر در بیمارستان گلستان، فردی سیلی محکمی‌ به صورت رییس دانشگاه زده و با قطع صحبت‌های ابول‌نژادیان، او را دروغگو خطاب کرده است. در پی این اتفاق، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه ای، فرد را یک دامپزشک معرفی کرده و گفته است، «دامپزشک هتاک بازداشت شده است.

 

 

 

 

گفته می شود «کمیته دعوت و ارشاد» گروه طالبان در بخشنامه ای که امروز جمعه منتشر کرد از خطبای مساجد در این کشور در همه ولایت ها خواست که در «خطبه های نماز جمعه جایگاه شرعی اطاعت از ولی امر و اهمیت آن را تبیین کنند و شهروندان را آگاه کرده و آنها را تشویق نمایند که از امیر کل و مسئولان و رهبران شان اطاعت کنند

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*