گفته می شود

 

گفته می شود رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق گفته بیشترین آمار کشفیات دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز (ماینر) در تهران و سپس در آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و لرستان است

 

 

گفته می شود بررسی صلاحیت بهرام عین‌اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت. توسلی نماینده مخالف در بخشی از سخنانش گفته دخترخانم و داماد شما، دکتر رضایی محل خدمتشان در دماوند تعیین شد ولی یک هفته قبل بعد از ۲.۵ سال به تهران منتقل شدند. انشاءالله رانت و پارتی بازی وجود نداشته ولی چرا همزمان با معرفی شما هر دو این بزرگواران به تهران منتقل شدند؟

 

گفته می شود مقامات آمریکایی مدعی هستند یک جنگنده متعلق به این کشور توانسته روز گذشته یک هواپیمای بدون سرنشین ایرانی را در آسمان سوریه منهدم کند. آن‌ها می‌گویند این هواپیما از انواع پیشرفته پهپاد‌های موجود در جهان بوده است.

 

 

گفته می شود طالبان اعلام کرده، به ایرانی هایی که قصد سفر به افغانستان دارند، ویزا می دهد.طالبان در یک بیانیه اعلام کرده است، برای ایرانی ها خواهان ورود به افغانستان در نقطه‌ی مرزی ویزا صادر می‌شود. تنها ویزای معتبر گمرک اسلام قلعه در نقطه صفر مرزی است.

 

 

گفته می شود رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه درگیر شش مدل جنگ سایبری هستیم اظهار داشته از منظر پدافند غیرعامل، تضمین تداوم کارکردهای اساسی فضای سایبری کشور و ضرورت آمادگی در برابر تهدیدات دو ضرورت حیاتی در حوزه زیرساختهای ارتباطی است.

 

 

 

گفته می شود نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به ادعای یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مبنی بر اینکه محمد باقر قالیباف جلساتی تشکیل می دهد و در خصوص رای اعتماد یا عدم رای اعتماد «خط دهی» می کند، گفت: از جلساتی که می فرمایید خبر نداریم.

 

 

 

گفته می شود ارقام مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که ۹۶ درصد از مجموع ۸۰ هزار و ۱۸۷ مورد معاینه مدعیان همسرآزاری جسمی پزشکی قانونی در سال ۹۹ به زنان مدعی همسرآزاری جسمی مربوط بوده و سهم مردان در این بین ۴ درصد است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*