گفته می شود

 

گفته می شود مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱۹۴۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۵.۷۲ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۰ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌ کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

 

 

گفته می شود خبرهای غیررسمی حاکی از این است که از تیرماه امسال، صادرات بنزین کشور متوقف شده و درآمد ارزی صادرات این فرآورده نفتی در ماه پایانی فعالیت دولت دوازدهم به صفر رسیده است. توقف صادرات بنزین در صورت ادامه دار شدن، ممکن است به از دست رفتن بازارهای صادراتی و حذف یک منبع درآمد مطمئن ارزی برای دولت سیزدهم منجر شود.

 

گفته می شود منابع خبری افغانستان اعلام کردند که وزیران خارجه و دفاع آمریکا در تماس تلفنی با محمداشرف غنی، رئیس جمهوری این کشور از وی خواست برای رسیدن به صلح استعفا دهد.

 

 

گفته می شود انگلیس روز پنجشنبه همزمان با پیشروی گسترده نیروهای طالبان در سراسر افغانستان، اعلام کرد که برای تضمین خروج امن دیپلمات ها، نظامیان، شهروندان و تا چهار هزار تن از کارکنان افغان انگلیس از افغانستان، فوری ۶۰۰ نظامی دیگر به این کشور اعزام خواهد کرد.

 

 

گفته می شود «عبدالله عبدالله»، رییس شورای عالی مصالحه‌ ملی افغانستان، خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد افغانستان شد.

 

گفته می شود مقامات آمریکایی اعلام کردند، مذاکره‌کنندگان این کشور در حال تلاش برای گرفتن تضمین از گروه طالبان هستند که در صورت پیشروی به سوی پایتخت افغانستان و در اختیار گرفتن دولت مرکزی، به سفارت آمریکا در کابل حمله نشود.

 

 

گفته می شود ۴۰۰ داعشی در کوه‌های کردستان عراق پنهان شده اند این عناصر تهدیدی برای سه استان نینوا، صلاح الدین و کرکوک به شمار می‌روند و راه حل نابود کردن این تهدید بستن مسیر ارسال کمک‌ها برای این عناصر است.

گفته می شود سخنگوی طالبان اعلام کرد دیپلمات‌های کشورهای خارجی از جمله جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل خواهند بود.

 

 

 

گفته می شود معاون فنی امور گمرکی کشور گفته ۱۰ کامیون سرم از مرز بازرگان در حال حرکت به سمت تهران هستند.

 

 

گفته می شود در ادامه‌ پیشروی‌های طالبان، این گروه ادعا کرده است که ولایت‌های هرات، بادغیس، غور، هلمند و قندهار را به کنترل خود در آورده است.

 

 

گفته می شود قاسم روانبخش، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در نامه ای سرگشاده خطاب به حجت الاسلام ابراهیم رئیسی مخالفت خود را به معرفی حجت الاسلام خطیب به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات اعلام کرد.

 

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفته

۴۰ درصد اقتصاد ایران مالیات نمی‌دهد

گفته می شود رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در واکنش به ادعای رییس اتاق بازرگانی تهران، از وی خواست نام شرکتی که وزارت بهداشت مانع واردات واکسن از سوی آن‌ها شده را اعلام کند.

 

 

 

 

 

…………………….

 

 

گفته می شود حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفته واکنش‌ها به اقدام استعماری سفرای روسیه و انگلستان، محافظه‌کارانه و ناکافی بود، در حالی که این اقدام نوعی توهین به ملت ایران بود.این عکس نشان داد رابطه با انگلستان برای روس‌ها راهبردی‌تر است تا با ایران؛ معتقدم سفیر روسیه باید از ایران اخراج شود و این واقعیت انکارناپذیر است.ایران عملاً به پشتوانه روسیه دست رد به همه واکسن‌های دنیا زد، اما دیدیم که روس‌ها عهدشکنی کردند و این یک واقعیت است.تریبون خاموش مجلس برای من جای سوال دارد، در حالی که باید از تاریخ ایران دفاع کنند و این امر بسیار جای انتقاد دارد.

 

 

 

گفته می شود عضو شورای شهر تهران گفته اصلا مشکلی برای آقای زاکانی وجود ندارد. مقداری فضاسازی انجام شده است و برخی‌ها جیغ بنفش می‌کشند.ان‌شاءالله زودتر از سه ماه روال کار به سرانجام می‌رسد و آقای زاکانی به عنوان شهردار فعالیت می‌کند.سازمان بازرسی کل کشور توصیه عمومی کرده است تا دستورالعمل ها و آیین نامه های موجود در فرآیند انتخاب شهردار رعایت شود که ما هم انجام آن را دادیم.

 

 

 

گفته می شود لوان جاگاریان سفیر روسیه در ایران گفته قصدم از انتشار این عکس صرفا یادآوری اتحاد روسیه با بریتانیا بر علیه ارتش نازی در طول جنگ جهانی دوم بوده است.به هیچ وجه هیچ انگیزه و منظور ضد ایرانی پشت انتشار این عکس وجود ندارد.روابط دو کشور ایران و روسیه راهبردی است و مراودات عمیق و دوستانه بین دوکشور وجود دارد.از اینکه انتشار این عکس باعث سوتفاهم و رنجش خاطر مردم کشور دوست، ایران شده اظهار تاسف می‌نمایم

 

 

گفته می شود وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفته اگر برای خود و خانواده ام مستندی به وجود آید که بابت همه مشورت ها در مدارس غیردولتی یک ریال دستمزد داشته باشم همین جا استعفا خواهم داد.بنده هیچ نسبتی جز برادر دینی با آقای رئیسی ندارم و حتی دانشجوی خانم علم الهدی هم نبوده ام و آشنایی من با ایشان در یک همایش علمی بوده است.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه طبق اظهارات رئیس‌جمهور به نظر می‌رسد مذاکرات در دولت آتی ادامه خواهد داشت، گفته لغو ناقص تحریم‌ها انتفاع اقتصادی ایران از توافق را محدود و ناکام می‌گذارد، از این جهت لغو کامل تحریم‌ها خواسته ما را محقق می‌کند

 

 

 

گفته می شود حسام‌الدین آشنا در واکنش به تصویر مشترک سفرای روسیه و انگلیس در توئیتی نوشته از آن عکس تاریخی تا این عکس توهین آمیز، خیلی چیزها عوض شده؛ قدرتی مطلق برای آمریکا، امپراطوری برای بریتانیا، وجودی برای اتحاد جماهیر شوروی و جوانک شاهی برای ایران اشغالی باقی نمانده است. اما یک چیز هنوز باقی است: سرشت استکباری و خوی خود برتر بینی کسانی که به صندلی‌ها تکیه زده‌اند.

 

 

گفته می شود یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی نسبت به سن کم برخی وزرای پیشنهادی رئیس جمهور انتقاد کرد.عزت‌الله یوسفیان ملا در ارزیابی خود از کابینه پیشنهادی رئیس جمهور اظهار کرد: افراد با تجربه در کابینه حضور دارند اما افراد کم تجربه‌ای هم هستند البته من به حضور جوانان اعتقاد دارم اما ۴۰ سال برای وزارت خیلی جوان است و این فرد شاید در داخل وزارتخانه مقبولیت نداشته باشد؛ زیرا در همان وزارتخانه افرادی حضور دارند که سابقه ۴۰ ساله کار دارند ولی یک فرد ۴۰ ساله شاید نهایتا ۱۰ تا ۱۲ سال تجربه داشته باشد

 

 

گفته می شود دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته باید با سفرای انگلیس و روسیه قاطعانه برخورد شود تا بفهمند ایران امروز جای این ژست ها و نمایش های توخالی نیست.محسن رضایی در توییتر نوشت: «سفیر انگلیس با رفتن به مهمانی سفیر روسیه می خواهد بگوید که ⁧روسیه‬⁩ و ⁧‫انگلیس‬⁩ منهای آمریکا در موضوع ایران با هم هستند. آن ها از صندلی خالی آمریکا در ایران عبرت بگیرند. باید با هر دو سفیر قاطعانه برخورد شود تا بفهمند ایران امروز جای این ژست ها و نمایش های توخالی نیست.»

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*