گفته می شود

 

 

گفته می شود ناوگان حمل و نقل کشور فرسوده است و این مسئله بار‌ها توسط نهاد‌ها و ارگان‌های مختلفی مطرح شده است. این در حالی است که طبق مصاحبه‌های صورت گرفته، بیش از ۳۶۰۰ کامیون در گمرکات کشور به دلایل مختلف رسوب کرده اند.

 

 

 

گفته می شود سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مخالفت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داده است.

 

 

گفته می شود حسین راغفر گفته گروه دیگر نیز برای براندازی کشور برنامه دارند و برنامه‌ریزی آن‌ها برای این امر به ویژه از اواخر دهه ۸۰ بیشتر شده است و همچنان ادامه دارد؛ از جمله اقدامات آن‌ها افزایش شدید قیمت ارز است که از اصلی‌ترین عوامل ناترازی بزرگ در زندگی‌های فردی، خانوادگی و ملی است. ما تجربه کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را که تعداد زیادی از افراد آن را ساماندهی ‌کردند و در نهایت موفق شدند، داریم. به گفته راغفر، اصلی‌ترین مرحله انجام کودتا مرحله آماده‌سازی اذهان عمومی، ایجاد تفرقه در جامعه و متهم کردن مسئولان کشور است که در این صورت کودتا و اقدامات براندازی انجام می‌شود.

 

 

گفته می شود دولت در سایه به ریاست سعید جلیلی تاکنون دو نشست مجزا درخصوص وزارتخانه‌های نفت و نیرو برگزار کرده است که اخبار آن به مرور منتشر می‌شود.این جلسات با حضور نمایندگان کارگروه‌های تخصصی و کارشناسان حوزه‌های مختلف و به منظور ارائه مشورت جهت «تایید، تصحیح یا تکمیل» برنامه‌ دولت سیزدهم برگزار می‌شود و جمع‌بندی نتایج آن به مسئولین مربوطه ارائه خواهد شد.

 

 

 

گفته می شود رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس از پیگیری سریع فراکسیون اهل سنت مجلس جهت شناسایی و برخورد با عوامل هتاک در یکی از هیات‌های جنوب تهران خبر داده است

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفته بنده به عملکرد روحانی نمره ۴.۵ از ۲۰ می‌دهم و مردم هزینه زیادی به جهت نگاه غلط دولتمردان در هشت سال گذشته و اعتماد آنان به غربی‌ها دادند

 

 

گفته می شود گرامی مقدم در مورد جلسات اخیر برای تصمیم گیری برای چهارسال پیش رو در جریان اصلاحات گفته در جبهه اصلاحات به آسیب شناسی پرداخته شده و پرداخته خواهد شد. من شنیده ام که آقای خاتمی به افرادی ماموریت داده تا به تحلیل نتایج انتخابات بپردازند. این ماموریت خارج از احزاب است ولی من می دانم که همه احزاب آسیب شناسی انتخابات را شروع کرده اند و قطعا این موضوع به اینجا می انجامد که اصلاح طلبان در انتخابات های بعدی با چه رویکردی ورود کنند

 

 

 

گفته می شود سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفته رأی مجلس قابل پیش‌بینی نیست و ادعای نمایشی بودن جلسات رأی اعتماد به کابینه رئیسی کذب و بی‌اساس است

 

 

گفته می شود نایب رئیس مجلس قبل و نماینده‌ی مردم تبریز در مجلس فعلی، گفته مگر ادعا نمی‌کردند این دولت مسائل را به برجام گره زده؟ خب این دولت جدید به برجام گره نزند! گفت‌وگو نکند و پاره‌اش کند؛ برجام را جمع کنند، نگویند حالا برویم گفت‌وگو کنیم، شما که می‌گفتید گفت‌وگو لازم نیست، پاره‌اش کنید اما مسائل را هم حل کنید؛ حل کنید!

 

 

گفته می شود یک نماینده پارلمان لبنان با بیان اینکه کمک های ایران به این کشور غیر مشروط است، گفته متحدان غربی و عربی، به بیروت خیانت کردند

 

 

گفته می شود ویزای ایران از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۹ برای گردشگران خارجی صادر نمی‌شود. این درحالی است که اتباع خارجی برای درمان، تحصیل، کار و یا به صورت ترانزیت همچنان در تردد با ایران هستند و مانعی برای سفر ندارند.

 

 

گفته می شود وزارت امورخارجه امارات اعلام کرد که مقامات این کشوربه درخواست آمریکا و به طورموقت با میزبانی از ۵هزار شهروند افغان که افغانستان را ترک کرده اند موافقت کرده اند.

 

 

گفته می شود کارشناس اقتصاد دارو گفته در سال ۹۹، با وجود افزایش واردات نسبت به سال گذشته، تنها ۳۵ درصد کل حجم واردات انسولین به دست مصرف‌کننده رسیده است، که بیانگر این واقعیت است که بخش عمده‌ای از این کالای سلامت محور، به دیگر کشور‌ها قاچاق شده است.

 

 

گفته می شود روزنامه‌ای صهیونیستی در ادعایی نوشته یک فرمانده ارشد ارتش این رژیم در درگیری اخیر میان فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی مورد سوءقصد قرار گرفته، اما جان به در برده است.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون بهداشت در یک گفتگوی رادیویی اعتراف کرده نمی دانستند دروغ می گویند. به غیر از انستیتو پاستور و رازی، بقیه شرکت‌ها تجربه تولید واکسن نداشتند.

 

 

گفته می شود سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته مقامهای آمریکایی با افرادی که تلاش دارند از افغانستان خارج شوند، در تماس هستند و مدارک ضروری برای تضمین عبور امن آنها به فرودگاه در کابل را صادر می‌کنند.

 

 

گفته می شود یک سند سازمان ملل نشان می‌دهد طالبان جست و جو برای یافتن کسانی که برای نیروهای ناتو یا دولت قبلی افغانستان کار می‌کردند را تشدید کرده است.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*